18.4.10

ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΑΔΕΡΦΙΑ..…

 

   Συνέχεια , φτάνουν μηνύματα συμπαράστασης , απ’ όλα τα μέρη της Ελλάδας , αγαπημένοι μας φίλοι .

   Ένας παλιός αγαπημένος φίλος , ο Χρήστος Νικολογιάννης , με… προϋπηρεσία σε παρόμοιους αγώνες , δεν μπορούσε παρά να δώσει το..βροντερό του ΠΑΡΩΝ  !!

   Χρήστο  φίλε , αν και δεν έλειψες ποτέ απ’ τα

κοινωνικά προσκλητήρια , ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ  ΚΟΝΤΑ  ΜΑΣ

       Σ ‘ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ……

 

 

Sent:
Sunday, April 18, 2010 1:56:16 PM

To:
kkapsalis@hotmail.com

Έχοντας συμμετάσχει το 1987-88 με τις μικρές μου δυνάμεις στην προσπάθεια που γινόταν τότε για να δημοσιοποιηθεί παντοιοτρόπως η καταστροφή της Γκιώνας και έχοντας απορρίψει κατηγορηματικά μαζί με τους "συνοδοιπόρους" μου Λιδωρικιώτες την επιτακτική πρόσκληση να πάμε στά γραφεία της εταιρείας για να τα "πούμε",δε μπορώ παρά να εκφράσω την αγανάκτησή μου για την ελεεινή και κατάπτυστη επιστολή του, κατ΄ευφημισμόν όπως αποδεικύεται, Ορειβατικού Συλλόγου Αμφισσας.
Φίλοι μου της Επιτροπής,σας δηλώνω την συμπαράστασή μου και είμαι στη διάθεσή σας σε ότι μπορώ να βοηθήσω.
Χρήστος Νικολογιάννης

1 comment:

greek miners said...

Κυττάξτε επισης μηπως μπορει να επεμβει εισαγγελεας γιατι με αυτον τον τροπο ο καθενας μπορει να περιπεζει την δικαιοσυνη και το ΣΤΕ και να ανταλλασει τις προσφυγες του με ιδια ωφελη.

Παντως ανεξαρτητα απ'ολα αυτα αμα το Λιδωρικι πει non passaran δεν θα περασουν.