26.1.15

Α.ΜΑΝΔΡΕΚΑ “ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ , Ο ΕΝΑΣ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ , ΓΙΑ ΤΗ ΦΩΚΙΔΑ “

Α.Μανδρέκα: "Συνεχίζουμε όλοι Μαζί, ο ένας δίπλα στον άλλον, για τη Φωκίδα"

Ημερομηνία δημοσίευσης:26/01/2015

ΔΗΛΩΣΗ ΤΗΣ ΑΣΠΑΣΙΑΣ ΜΑΝΔΡΕΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ

Η ετυμηγορία του Ελληνικού Λαού είναι σεβαστή. Εύχομαι Καλή Δύναμη στον εκλεγέντα Βουλευτή του Σύριζα.

Θα πρέπει, όμως, να συνεκτιμηθεί ότι οι συμπολίτες μας με ψήφο ευθύνης ενίσχυσαν την παράταξη της Νέας Δημοκρατίας στο Νομό σε σχέση με τις εκλογές του 2012.

Σε ότι αφορά στο πρόσωπό μου, η αποψινή νύχτα είναι πιο σημαντική ακόμη και από τη νύχτα που εκλέχθηκα Βουλευτής πριν από 2,5 χρόνια.

Και αυτό γιατί στις τάξεις της παράταξης μας Νίκησε η Αλήθεια, το Ήθος και η Αξιοπρέπεια.

Υποκλίνομαι στον κόσμο της Φωκίδας που προχωρά και δεν υποκύπτει.

Ευχαριστώ τους συμπολίτες μου που με ανέδειξαν πρώτη σε σταυρούς προτίμησης  ανάμεσα στους υποψηφίους όλων των συνδυασμών, αναγνωρίζοντας τους μέχρι σήμερα αγώνες αλλά και την υπεύθυνη και αξιοπρεπή διαδρομή μου. Η αγάπη του κόσμου προς το πρόσωπό μου υπήρξε ολοκληρωτική και αποστομωτική.

Αισθάνομαι ευγνωμοσύνη απέναντι στον κόσμο τον οποίο ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου.

Συνεχίζουμε όλοι Μαζί, ο ένας δίπλα στον άλλον, για τη Φωκίδα.

http://www.orafok.gr/

No comments: