28.1.15

ΕΝ ΑΘΗΝΑΙΣ …ΠΑΜΕ ΜΕΓΑΡΟ

 




Η ορκωμοσία χθές της νέας Κυβέρνησης στο Προεδρικό Μέγαρο ....
Αγκαλιάζονται φιλιούνται...
"..και εσύ Κική μου υπουργός;"
"...χάρηκα Μαρίκα μου και για σένα..."
"...Παναγιώτη μου Υπουργέ μου ..."
"...Γιάννη μου συνάδελφε Υπουργέ μου ..."
Το πρόβλημα στην είσοδο του Μεγάρου με τους αστυνομικούς έτοιμοι να σκίσουν τα γαλόνια τους...
Ποιόν να αφήσουν να περάσει ποιόν όχι...
"..αλτ τις ει..."
"...υπουργός παιδί μου..."
Άλλος ξεπέζευε από την μηχανή του και με το κράνος αναμάσχαλα...
"...εσύ;"
"...υφυπουργός καλέ..."
Οπότε τα πήρε ο επικεφαλής της πόρτας και την άφησε τέντα και έβαλε και το τραγούδι..."...περάστε κόσμε...."
Πάμε στο στυλιστικό...
Κάποιοι άντρες με μακριές καπαρντίνες τύπου Κλίντ Ήσγουντ που έκρυβε εκεί την καραμπίνα.
Άλλοι μέ όξω τα λαμέ πουκάμισα...
Όσο για τις γυναίκες ξεχώρισα μια που θύμιζε παπαγάλο Βραζιλίας με τα πλουμιστά φτερά....
Μέσα στο Προεδρικό ο Παπούλιας με χάπια για άμυνα του εγκεφαλικού...
"...περάστε από εδώ οι Άθεοι....από εκεί οι Θρησκευόμενοι..."
Οι τελευταίοι ήταν μια χούφτα....
Σιγά μην πήγαινε ο Αρχιεπίσκοπος να ορκίσει μια μούτζα νοματαίους... έστειλε τον πρώτο βοηθό.
Δίπλα στον Παπούλια η γραμματέας να τον καθοδηγεί γιατί το τζετ λάγκ ήταν εμφανές.
Ο άλλος γραμματέας του έλεγε κάθε τόσο...
"..κουράγιο πρόεδρε εννέα και μια έμειναν για την σύνταξη..."
Με τα πολλά τελείωσε η παράσταση και κάθε κατεργάρης στο υπουργείο του με τον Λαό να περιμένει να επανέλθουν οι συντάξεις...να επαναπροσληφθεί και να ξανακρατιέται από το Δημόσιο και άλλα ωραία.
Εν τω μεταξύ από αύριο αρχίζουν οι αφίξεις των Βαρβάρων δανειστών με ότι αυτό σημαίνει.
Κάνε κουράγιο Ελλάδα μου!
πίσω στα παλιά

No comments: