28.1.12

TOYΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΑΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΣΠΡΟΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ !!

  Η  ΠΑΡΑΔΟΣΗ  ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ..

    

  Με  αφορμή  το “ φιάσκο “ της  βράβευσης των  παιδιών που  αρίστευσαν στο Λύκειο  Λιδορικίου κατά  την  περασμένη  σχολική  χρονιά , 2010 – 2011 , φιάσκο  που δημιούργησε  , δικαιολογημένα , αναταραχή , αφού  όπως  αποδείχθηκε η  όλη  διαδικασία  ήταν το  άκρον άωτο της  ανευθυνότητας  και  της  επιπολαιότητας , και  επειδή γνωρίζαμε  πολύ  καλά τις  άριστες  επιδόσεις  των  παιδιών μας και  φυσικά  τις  επιτυχίες  τους στις  εξετάσεις , πανελλαδικές τώρα και παλαιού τύπου , και  για  αντίβαρο στην  απέραντη  θλίψη  , πίκρα και  απογοήτευση  που  μας  γέμισαν τα  ..στατιστικά  στοιχεία των  ληξιαρχικών  πράξεων  του  χωριού μας , ερευνήσαμε  τας…γραφάς , έτσι  για  ενημέρωση δική μας αλλά  και  περισσότερο  δικής  σας ..

-1958_thumb2

Το Γυμνάσιό μας , ήταν πάντα στην “ πρώτη γραμμή “ των επιδόσεων σε όλους τους κλάδους με σημαντικές επιτυχίες στις εξετάσεις , με όποιο τρόπο κι’ αν γίνονταν αυτές , και είναι γεγονός πως απ’ τις δύσκολες ακόμα περιόδους οι Δωριείς με στερήσεις ..ιδρώτα και αίμα , έκαναν τα αδύνατα δυνατά να σπουδάσουν τα παιδιά τους , κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες στους δύσκολους καιρούς ..

Απ’ το 1924 , που έγινε το Γυμνάσιό μας , δίνοντας σάρκα και οστά στο Δωρικό όνειρο ,  δεν έπαψε να διακρίνεται για την υψηλού επιπέδου δουλειά που γινόταν , με τα λίγα μέσα που διέθετε και φυσικά με τις πολλές και διάφορες δυσκολίες ..

Σημαντικοί επιστήμονες όλων των κλάδων , αλλά και υπάλληλοι που διέπρεψαν στις δουλειές τους , “ βγήκαν “ απ’ το Γυμνάσιό μας , υπάρχουν  βέβαια συγκεκριμένες  περιπτώσεις που  Λιδορικιωτόπουλα διέπρεψαν  σε  παγκόσμιο  επίπεδο , και φυσικά  δεν αναφερόμαστε στην  κατηγορία εκείνων  που  ..από  μόνοι τους αυτοχαρακτηρίστηκαν “ μεγάλοι  επιστήμονες “ , και  μάλιστα  βραβεύτηκαν απ’ τους …συνήθεις..βραβεύοντες , που  εκ  των  υστέρων κατάλαβαν τι  έκαναν , αν  και πιστεύουμε  πως  όλα  οφείλονται  σε  ..άγνοια  και φυσικά επιπολαιότητα …

   Οι  Ισπανοί , όταν  θέλουν  να  χαρακτηρίσουν  αυτούς τους..αυτοβραβευόμενους , λένε  μια  πολλή  ωραία  παροιμία σε  απάντηση αυτών  που  διατυμπανίζουν   πως  είναι  πολύ γνωστοί : “ Ναι , λένε , είναι  πολύ γνωστοί  στο…” σπίτι  “ τους  …

   Βέβαια  οι  καιροί  έχουν αλλάξει , και  μαζί  μ’ αυτούς  άλλαξαν  και  πολλά στην  παιδεία  μας και  κυρίως  στην  εκπαίδευση , και  το  λέω  αυτό βλέποντας με πόση  ευκολία σήμερα οι  μαθητές , σε  πανελλαδικό  επίπεδο , παίρνουν  τα  εικοσάρια και  τα ..δεκαεννιάρια , κάτι  βέβαια που  παλιότερα δεν  γινόταν , αφού μαθητές  ιδιοφυείς , δεν  έπαιρναν και το  18  ήταν τότε.΄πολύ- πολύ  υψηλός  βαθμός .

    Ας  δούμε  όμως τα παιδιά  που  αρίστευσαν σε  Γυμνάσιο  και  Λύκειο .

Αριστεία προόδου Σχολικού Έτους 2010-2011

Γ’ Λυκείου

Α/Α

Επώνυμο

Όνομα

Βαθμός

1

Αναγνωστοπούλου

Ασπασία

19,4

2

Δρόσου

Ασπασία

18,2

3

Κελαϊδώνη

Κωνσταντίνα

18,8

4

Κουτσοσπύρου

Χρυσούλα

18,3

5

Κυριανάκης

Γεώργιος

18,9

6

Μποβιάτση

Ελένη

19,3

7

Νάκου

Χριστίνα

18,1

8

Πανάγου

Κρίνα

19,4

9

Τσέλλου

Δήμητρα

18,6

Β’ Λυκείου

Α/Α

Επώνυμο

Όνομα

Βαθμός

1

Γλυμίτσα

Γεωργία

18,1

2

Πανάγου

Γεωργία

19,9

Α’ Λυκείου

Α/Α

Επώνυμο

Όνομα

Βαθμός

1

Μολογιάννη

Κωνσταντίνα

19,4

2

Μπάκας

Ιωάννης

19,7

3

Σταυρόπουλος

Νίκος

18,7

Σύνολο μαθητών : 46

Ποσοστό  αριστευσάντων :   30,5 %

ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΙΔΩΡΙΚΙΟΥ

ΣΧΟΛ.ΧΡΟΝΙΑ 2010 - 2011

    ΒΡΑΒΕΙΑ ΠΡΟΟΔΟΥ

1. Μπάκα Ελένη Χαραλ. Τάξη β’ άριστα 20

2. Χότζα Έλζα τάξη Γ’ « 19 11/12

3. Κυριανάκη Βασιλική Γεωργ. Τάξη Α’ « 19 10/11

4. Φωτοπούλου Μαρία Χρ. Τάξη Α’ « 19 10/11

ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΠΡΟΟΔΟΥ

1. Αναγνωστόπουλος Παναγιώτης Αθαν. « 18 11/12

2. Βούλγαρη Σοφία Κων. « 18 10/12

3. Γκίκας Αθανάσιος Κων. « 19 5/12

4. Πριμάλη Ιωάννα Ζαχ. « 18 8/12

5. Χολέβα Ιωάννα Γεωργ. « 19 8/12

6. Χότζα Έλζα Χάϊντι « 19 11/12

7. Αποστολοπούλου Ιωάννα Αθ. « 18 10/11

8. Δρόσου Αικατερίνη Ιωαν. « 19 6/11

9. Μολογιάννη Βασιλική Ιωαν. « 19

10. Μπάκα Ελένη Χαραλ. « 20

11. Πέτρου Γεώργιος Αθαν. « 19 10/11

12. Τσιτούρα Ελένη Γεωργ. « 19 2/11

13. Κυριανάκη Βασιλική Γεωργ. « 19 10/11

14. Παπαγεωργίου Αναστάσιος Παν. « 19 9/11

15. Φωτοπούλου Μαρία Χρ. « 19 10/11

ΣΥΝΟΛΟ  ΜΑΘΗΤΩΝ :  53

Ποσοστό  αριστευσάντων    28,3 %

  Όπως βλέπετε το  ποσοστό των  αριστευσάντων είναι  πολύ  υψηλό και  εδώ  θα  μπορούσαμε  να  πούμε πως  το Γυμνάσιο και  το Λύκειό μας κάνουν  καλή  δουλειά , αν και πρέπει  να αναφέρουμε  και  το  Δημοτικό μας  Σχολείο , που  βέβαια ..” θεμελιώνει “ σωστά την συγκρότηση  των  παιδιών , γιατί  κακά τα ψέματα , απ’ το Δημοτικό ξεκινάνε  όλα …

   Η εκπαίδευση , αλλά  και  όλες  οι  Υπηρεσίες  , στις  μικρές  κοινωνίες  αντιμετωπίζουν  κάποια  ιδιαίτερα  προβλήματα , ειδικά  στο  θέμα  της  βαθμολογίας  των  παιδιών , κάτι  που  οφείλεται στην..ανταγωνιστική ..διάθεση , που  μεταφέρουν  οι  γονείς στα  παιδιά και πάει..λέγοντας ..

   Είμαστε  σε  θέση  να  γνωρίζουμε  από  “ πρώτο  χέρι “ που  λένε , τη ..” μάχη “, κυριολεκτικά , που  γίνεται μεταξύ  των  γονιών που  , ως  συνήθως , θεωρούν  τα  απιδιά  τους  αδικημένα  , απαιτώντας , αδικαιολόγητα , καλύτερους  βαθμούς , και  ίσως αυτό  να  είναι  και μια απ’ τις  αιτίες που …βλέπουμε τις τόσο υψηλές (…πληθωριστικές )βαθμολογίες  , κάτι  βέβαια που  μάλλον είναι  σε  βάρος  των  παιδιών  και  όχι  υπέρ  τους , αν  το  δει  κανείς  ψύχραιμα , λογικά  και  κυρίως…” αμερόληπτα “..

   Το  θέμα  όμως  της  πολύ  υψηλής  βαθμολογίας δεν είναι  φαινόμενο  μόνο  του χωριού μας  , όχι  βέβαια , είναι …επιδημία  που  έχει  απλωθεί  σε όλη  την Ελλάδα , και , κακά τα  ψέματα επειδή όλοι  περάσαμε απ’ τα  θρανία , γνωρίζουμε  πολύ  καλά πως  είναι  πολλοί οι  παράγοντες  που  την  επηρεάζουν , υπάρχουν όμως  κάποια  στοιχεία , αδιαμφισβήτητα , που  δίνουν  ξεκάθαρα  την  πραγματική  εικόνα , που  όμως  εμείς  δεν  θέλουμε  να  παραδεχτούμε .

   Θα ήταν πολύ  χρήσιμο , να  πάρουμε κάθε  χρονιά  τις σχολικές βαθμολογίες των  παιδιών  που  συμμετείχαν  στις  πανελλαδικές και  να  τις  συγκρίνουμε  με  τη  βαθμολογία  πρόσβασής τους  στις  εξετάσεις , εκεί θα  βρεθούμε  πολλές  φορές  προ…εκπλήξεων , αφού εν  πολλοίς η μια βαθμολογία  με  την  άλλη απέχει..παρασάγγας , όλα  αυτά  όμως  δεν  μειώνουν  την  αξία των  αριστείων που έπαιρναν , πήραν  και  θα  παίρνουν  τα  παιδιά  μας , που όσο  κι’αν προσπαθούν  να  μας  πείσουν  οι  αρμοδιοϋπεύθυνοι , ΔΕΝ  ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ  ΙΔΙΕΣ  ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΜΕ  ΤΑ  ΠΑΙΔΙΑ  ΤΩΝ..ΠΟΛΕΩΝ , γι’ αυτό  και αξίζουν  ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΩΝ  ΔΥΟ  ΦΟΡΕΣ …

        Πάντα  να  είναι  άριστοι  στη  ζωή  τους

     Απ’ το  “ Λιδωρίκι “ με  αγάπη ….Κ.Κ.-

 

No comments: