Η ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ..
Με αφορμή το “ φιάσκο “ της βράβευσης των παιδιών που αρίστευσαν στο Λύκειο Λιδορικίου κατά την περασμένη σχολική χρονιά , 2010 – 2011 , φιάσκο που δημιούργησε , δικαιολογημένα , αναταραχή , αφού όπως αποδείχθηκε η όλη διαδικασία ήταν το άκρον άωτο της ανευθυνότητας και της επιπολαιότητας , και επειδή γνωρίζαμε πολύ καλά τις άριστες επιδόσεις των παιδιών μας και φυσικά τις επιτυχίες τους στις εξετάσεις , πανελλαδικές τώρα και παλαιού τύπου , και για αντίβαρο στην απέραντη θλίψη , πίκρα και απογοήτευση που μας γέμισαν τα ..στατιστικά στοιχεία των ληξιαρχικών πράξεων του χωριού μας , ερευνήσαμε τας…γραφάς , έτσι για ενημέρωση δική μας αλλά και περισσότερο δικής σας ..
Το Γυμνάσιό μας , ήταν πάντα στην “ πρώτη γραμμή “ των επιδόσεων σε όλους τους κλάδους με σημαντικές επιτυχίες στις εξετάσεις , με όποιο τρόπο κι’ αν γίνονταν αυτές , και είναι γεγονός πως απ’ τις δύσκολες ακόμα περιόδους οι Δωριείς με στερήσεις ..ιδρώτα και αίμα , έκαναν τα αδύνατα δυνατά να σπουδάσουν τα παιδιά τους , κάτω από πολύ δύσκολες συνθήκες στους δύσκολους καιρούς ..
Απ’ το 1924 , που έγινε το Γυμνάσιό μας , δίνοντας σάρκα και οστά στο Δωρικό όνειρο , δεν έπαψε να διακρίνεται για την υψηλού επιπέδου δουλειά που γινόταν , με τα λίγα μέσα που διέθετε και φυσικά με τις πολλές και διάφορες δυσκολίες ..
Σημαντικοί επιστήμονες όλων των κλάδων , αλλά και υπάλληλοι που διέπρεψαν στις δουλειές τους , “ βγήκαν “ απ’ το Γυμνάσιό μας , υπάρχουν βέβαια συγκεκριμένες περιπτώσεις που Λιδορικιωτόπουλα διέπρεψαν σε παγκόσμιο επίπεδο , και φυσικά δεν αναφερόμαστε στην κατηγορία εκείνων που ..από μόνοι τους αυτοχαρακτηρίστηκαν “ μεγάλοι επιστήμονες “ , και μάλιστα βραβεύτηκαν απ’ τους …συνήθεις..βραβεύοντες , που εκ των υστέρων κατάλαβαν τι έκαναν , αν και πιστεύουμε πως όλα οφείλονται σε ..άγνοια και φυσικά επιπολαιότητα …
Οι Ισπανοί , όταν θέλουν να χαρακτηρίσουν αυτούς τους..αυτοβραβευόμενους , λένε μια πολλή ωραία παροιμία σε απάντηση αυτών που διατυμπανίζουν πως είναι πολύ γνωστοί : “ Ναι , λένε , είναι πολύ γνωστοί στο…” σπίτι “ τους …
Βέβαια οι καιροί έχουν αλλάξει , και μαζί μ’ αυτούς άλλαξαν και πολλά στην παιδεία μας και κυρίως στην εκπαίδευση , και το λέω αυτό βλέποντας με πόση ευκολία σήμερα οι μαθητές , σε πανελλαδικό επίπεδο , παίρνουν τα εικοσάρια και τα ..δεκαεννιάρια , κάτι βέβαια που παλιότερα δεν γινόταν , αφού μαθητές ιδιοφυείς , δεν έπαιρναν και το 18 ήταν τότε.΄πολύ- πολύ υψηλός βαθμός .
Ας δούμε όμως τα παιδιά που αρίστευσαν σε Γυμνάσιο και Λύκειο .
Αριστεία προόδου Σχολικού Έτους 2010-2011
Γ’ Λυκείου
Α/Α | Επώνυμο | Όνομα | Βαθμός |
1 | Αναγνωστοπούλου | Ασπασία | 19,4 |
2 | Δρόσου | Ασπασία | 18,2 |
3 | Κελαϊδώνη | Κωνσταντίνα | 18,8 |
4 | Κουτσοσπύρου | Χρυσούλα | 18,3 |
5 | Κυριανάκης | Γεώργιος | 18,9 |
6 | Μποβιάτση | Ελένη | 19,3 |
7 | Νάκου | Χριστίνα | 18,1 |
8 | Πανάγου | Κρίνα | 19,4 |
9 | Τσέλλου | Δήμητρα | 18,6 |
Β’ Λυκείου
Α/Α | Επώνυμο | Όνομα | Βαθμός |
1 | Γλυμίτσα | Γεωργία | 18,1 |
2 | Πανάγου | Γεωργία | 19,9 |
Α’ Λυκείου
Α/Α | Επώνυμο | Όνομα | Βαθμός |
1 | Μολογιάννη | Κωνσταντίνα | 19,4 |
2 | Μπάκας | Ιωάννης | 19,7 |
3 | Σταυρόπουλος | Νίκος | 18,7 |
Σύνολο μαθητών : 46
Ποσοστό αριστευσάντων : 30,5 %
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΙΔΩΡΙΚΙΟΥ
ΣΧΟΛ.ΧΡΟΝΙΑ 2010 - 2011
ΒΡΑΒΕΙΑ ΠΡΟΟΔΟΥ
1. Μπάκα Ελένη Χαραλ. Τάξη β’ άριστα 20
2. Χότζα Έλζα τάξη Γ’ « 19 11/12
3. Κυριανάκη Βασιλική Γεωργ. Τάξη Α’ « 19 10/11
4. Φωτοπούλου Μαρία Χρ. Τάξη Α’ « 19 10/11
ΑΡΙΣΤΕΙΑ ΠΡΟΟΔΟΥ
1. Αναγνωστόπουλος Παναγιώτης Αθαν. « 18 11/12
2. Βούλγαρη Σοφία Κων. « 18 10/12
3. Γκίκας Αθανάσιος Κων. « 19 5/12
4. Πριμάλη Ιωάννα Ζαχ. « 18 8/12
5. Χολέβα Ιωάννα Γεωργ. « 19 8/12
6. Χότζα Έλζα Χάϊντι « 19 11/12
7. Αποστολοπούλου Ιωάννα Αθ. « 18 10/11
8. Δρόσου Αικατερίνη Ιωαν. « 19 6/11
9. Μολογιάννη Βασιλική Ιωαν. « 19
10. Μπάκα Ελένη Χαραλ. « 20
11. Πέτρου Γεώργιος Αθαν. « 19 10/11
12. Τσιτούρα Ελένη Γεωργ. « 19 2/11
13. Κυριανάκη Βασιλική Γεωργ. « 19 10/11
14. Παπαγεωργίου Αναστάσιος Παν. « 19 9/11
15. Φωτοπούλου Μαρία Χρ. « 19 10/11
ΣΥΝΟΛΟ ΜΑΘΗΤΩΝ : 53
Ποσοστό αριστευσάντων 28,3 %
Όπως βλέπετε το ποσοστό των αριστευσάντων είναι πολύ υψηλό και εδώ θα μπορούσαμε να πούμε πως το Γυμνάσιο και το Λύκειό μας κάνουν καλή δουλειά , αν και πρέπει να αναφέρουμε και το Δημοτικό μας Σχολείο , που βέβαια ..” θεμελιώνει “ σωστά την συγκρότηση των παιδιών , γιατί κακά τα ψέματα , απ’ το Δημοτικό ξεκινάνε όλα …
Η εκπαίδευση , αλλά και όλες οι Υπηρεσίες , στις μικρές κοινωνίες αντιμετωπίζουν κάποια ιδιαίτερα προβλήματα , ειδικά στο θέμα της βαθμολογίας των παιδιών , κάτι που οφείλεται στην..ανταγωνιστική ..διάθεση , που μεταφέρουν οι γονείς στα παιδιά και πάει..λέγοντας ..
Είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε από “ πρώτο χέρι “ που λένε , τη ..” μάχη “, κυριολεκτικά , που γίνεται μεταξύ των γονιών που , ως συνήθως , θεωρούν τα απιδιά τους αδικημένα , απαιτώντας , αδικαιολόγητα , καλύτερους βαθμούς , και ίσως αυτό να είναι και μια απ’ τις αιτίες που …βλέπουμε τις τόσο υψηλές (…πληθωριστικές )βαθμολογίες , κάτι βέβαια που μάλλον είναι σε βάρος των παιδιών και όχι υπέρ τους , αν το δει κανείς ψύχραιμα , λογικά και κυρίως…” αμερόληπτα “..
Το θέμα όμως της πολύ υψηλής βαθμολογίας δεν είναι φαινόμενο μόνο του χωριού μας , όχι βέβαια , είναι …επιδημία που έχει απλωθεί σε όλη την Ελλάδα , και , κακά τα ψέματα επειδή όλοι περάσαμε απ’ τα θρανία , γνωρίζουμε πολύ καλά πως είναι πολλοί οι παράγοντες που την επηρεάζουν , υπάρχουν όμως κάποια στοιχεία , αδιαμφισβήτητα , που δίνουν ξεκάθαρα την πραγματική εικόνα , που όμως εμείς δεν θέλουμε να παραδεχτούμε .
Θα ήταν πολύ χρήσιμο , να πάρουμε κάθε χρονιά τις σχολικές βαθμολογίες των παιδιών που συμμετείχαν στις πανελλαδικές και να τις συγκρίνουμε με τη βαθμολογία πρόσβασής τους στις εξετάσεις , εκεί θα βρεθούμε πολλές φορές προ…εκπλήξεων , αφού εν πολλοίς η μια βαθμολογία με την άλλη απέχει..παρασάγγας , όλα αυτά όμως δεν μειώνουν την αξία των αριστείων που έπαιρναν , πήραν και θα παίρνουν τα παιδιά μας , που όσο κι’αν προσπαθούν να μας πείσουν οι αρμοδιοϋπεύθυνοι , ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΩΝ..ΠΟΛΕΩΝ , γι’ αυτό και αξίζουν ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΩΝ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ …
Πάντα να είναι άριστοι στη ζωή τους
Απ’ το “ Λιδωρίκι “ με αγάπη ….Κ.Κ.-
No comments:
Post a Comment