iteanet
H επιβάρυνση του κυκλοφοριακού προβλήματος της Ναυπάκτου αποτελεί συνέπεια πολλών παραγόντων. Ένας από αυτούς είναι και ο τρόπος με τον οποίο κινούνται τα λεωφορεία μέσα στην πόλη, όσο κι αν αυτό μπορεί να αποτελεί παραλογισμό, αφού αν μη τι άλλο τα μέσα μεταφοράς από τη φύση τους θα πρέπει να βοηθούν στην καταπολέμηση κι όχι στην επιδείνωση αυτού του προβλήματος. Ο λόγος βέβαια εδώ είναι απλός και έχει δύο παραμέτρους. Πρώτον την ύπαρξη στάσεων σε σημεία που δεν πρέπει και δεύτερον τη δυσκολία ελιγμών των ίδιων των λεωφορείων μέσα στην πόλη εξαιτίας των παρκαρισμένων αυτοκινήτων που μπορεί να τα βρει κανείς οπουδήποτε.
Στο δημοτικό συμβούλιο της Δευτέρας ήρθε προς συζήτηση το συγκεκριμένο θέμα, εστιάζοντας εκτός των άλλων και στα όσα γίνονται με την είσοδο των λεωφορείων του ΚΤΕΛ Φωκίδας μέσα ...
στην πόλη. Το συγκεκριμένο θέμα δεν είναι σημερινό, καθώς και στο παρελθόν έχει απασχολήσει αρκετά όσους ασχολήθηκαν με την υπόθεση του κυκλοφοριακού, προσπαθώντας να βρουν το «φάρμακο» για την καταπολέμηση της «ασθένειας». Με δεδομένο το ότι το πρακτορείο του ΚΤΕΛ βρίσκεται στην πλατεία του Κεφαλοβρύσου δεν είναι λίγοι αυτοί που έχουν υποστηρίξει κατά καιρούς ότι τα λεωφορεία δεν θα πρέπει να μπαίνουν καν στο κέντρο της πόλης κάνοντας το γνωστό κύκλο από την πλατεία Φαρμάκη με τις δύο στάσεις, καθώς αυτές θεωρείται ότι προκαλούν αρκετά προβλήματα.
Στην εισήγησή του ο αντιδήμαρχος Γιώργος Γούλας, και με δεδομένο το συγκεκριμένο προβληματισμό, πρότεινε οι εν λόγω διαδρομές να κοπούν, πράγμα που όπως είναι φυσικό δεν βρίσκει σύμφωνους τους ανθρώπους του ΚΤΕΛ. Μιλώντας για λογαριασμό αυτών ο Ευθύμιος Καλπούζος τόνισε ότι οι δεκάδες πολίτες που εξυπηρετούνται καθημερινά από αυτά τα δρομολόγια θεωρούν απαραίτητη την είσοδο των λεωφορείων στην πόλη μιας και έτσι εξυπηρετούνται καλύτερα, εστιάζοντας κυρίως στην άτυπη αφετηρία που κάνει το ΚΤΕΛ στην κάτω πλευρά της Αγίας Παρασκευής, αφού εκεί είναι το κέντρο της αγοράς και δεν χρειάζεται η μεταφορά των όσων έχουν αγοράσει οι επιβάτες.
«Εάν απαγορεύσουμε την είσοδο τότε θα υποχρεώσουμε τον επιβάτη να ταλαιπωρηθεί ή να ξοδέψει κι άλλα χρήματα για να μεταφέρει τα πράγματά του με ταξί», είπε χαρακτηριστικά, βλέποντας κατ επέκταση τον κίνδυνο να πληγεί οικονομικά κι άλλο το ΚΤΕΛ Φωκίδας, που είναι αλήθεια ότι δεν περνά και τις καλύτερες ημέρες του.
Η άποψη αυτή μάλιστα φάνηκε να βάζει σε σκέψη αρκετούς από αυτούς που είχαν ήδη αποφασίσει να ψηφίσουν την απομάκρυνση των λεωφορείων από την πόλη, κάνοντάς τους πιο διαλλακτικούς. Το ζητούμενο βέβαια παραμένει η εξεύρεση λύσης και η μία που ακούστηκε, γνωστή επίσης από το παρελθόν, είναι η μεταφορά της στάσης στη βόρεια πλευρά του ΞΕΝΙΑ. Το πλάτος του δρόμου στο σημείο εκείνο είναι κάτι παραπάνω από αρκετό για να μην εμποδίζεται η κυκλοφορία των αυτοκινήτων, χωρίς όμως και πάλι το σώμα να καταλήξει σε αυτό ως πρόταση.
Η φιλολογικού τύπου συζήτηση που ακολούθησε δεν άλλαξε κάτι ως προς αυτά που αποφάσισε το σώμα, με την πρόταση του Γιώργου Γούλα να εγκρίνεται τελικά με ένα μικρό αστερίσκο. Έως τις 15 Φεβρουαρίου τα λεωφορεία θα μπορούν να μπαίνουν κανονικά μέσα στην πόλη όπως και σήμερα, ενώ μέχρι τότε το ΚΤΕΛ Φωκίδας θα πρέπει να έχει καταθέσει και τις προτάσεις του για την εξεύρεση λύσης χωρίς να χρειαστεί να τους απαγορευθεί η είσοδος.
Σε περίπτωση που κάτι τέτοιο δεν γίνει, τότε από τις επόμενη ημέρα τα λεωφορεία θα πρέπει να φτάνουν μέχρι το Κεφαλόβρυσο και από εκεί να ξεκινούν και πάλι με κατεύθυνση τον γειτονικό νομό, χωρίς όμως την καθιερωμένη βόλτα από το κέντρο της πόλης.
No comments:
Post a Comment