28.9.16

ΕΔΩ..ΛΙΔΟΡΙΚΙ...ΕΔΩ..ΛΙΔΟΡΙΚΙ..


 ΝΟΣΤΑΛΓΙΚΕΣ  ΕΙΚΟΝΕΣ  ΤΗΣ  ΠΑΛΙΑΣ ΛΙΔΟΡΙΚΙΩΤΙΚΗΣ  ΖΩΗΣ


ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΆΟΥ - ΚΑΛΟΥ




Πανηγύρι στον  Άη  Νικόλα  τον  Καλό , με  οικογενειακές  παρουσίες  όπως  βλέπετε , και  φυσικά .. “ ζηλεύετε “, μάλιστα  φίλοι  μου , είναι  μια υπέροχη  πραγματικότητα , που έχει  πλέον  γίνει  εφιάλτης , όταν  σκέφτεται κανένας  το  πως  κατάντησαν  κάποιοι  το πανέμορφο  εκκλησάκι και  τον  γύρω  χώρο …Θα  προσπαθήσουμε  να..” αναγνωρίσουμε “ όλους  αυτούς  που  έδιναν  το Παρών σε  κάθε  είδους   εκδήλωση , σεμνά , ταπεινά και  νοικοκυρεμένα ..όρθιοι : Γιάννης ( ; ) Σουβλερός , Ταμιακός υπάλληλος  , Ντίνος  Μαμαλούγκας , απ’ την  Αρτοτίνα , που είχε  εμπορικό στο  Κασιδαίϊκο σπίτι στο  χωριό  μας , Γ,Φερτάκης  με  τη  σύζυγό  του Πασιό , Παν. Μπήλιος , Δ. Καντζιός , με τη  γυναίκα  του  Βούλα , Μαρία  Μπήλιου , καθιστοί : Γ,Πρεζαλής  ταμιακός , Χρυσούλα  και  Έλλη  σφέτσου , κ.α

Αρχείο Γεωργίου  Μπήλιου 





Άλλη  μία   , ομολογουμένως , υπέροχη  παλιά Λιδορικιώτικη  φωτογραφία που προσέφερε , μαζί  με  άλλες , η  αγαπητή μας  χωριανή  και  φίλη , Μαρία  Βελλία - Λατσούδη , για  την " Τράπεζα Λιδορικιώτικης  Φωτογραφίας ". Είναι  βγαλμένη στη  δεκαετία  του  '50  στο  περίφημο  παλιό  πανηγύρι του  Άι Νικόλα  του  Καλού , αναγνωρίσαμε : Σοφία Αθ.Πίτσιου , σε  πρώτο  πλάνο , δίλα της  η  ...Αθ. Λατσούδη , αριστερά Παν.Αναστασόπουος  , από  Σώταινα , Γιάννης  Πέτρου -Ταλτόγιαννος , λίγο  δεξιότερα  Γ.Κόκκινος - Ντάης , μπροστά  του , μάλλον , Κ.Ζέρβας - Τραπεζικός , δίπλα , Χαρ.Δρόσος - Χαραλαμπάκης , Παν Κόκκινος , Κων.Αλεξίου - Φαναράς ...θα  προσπαθήσουμε να  αναγνωρίσουμε  και άλλους  και  θα  σας  ενημερώσουμε , κάντε  το  ίδιο  και  εσείς και  ενηνερώστε  μας  
Αρχείο   Μαρίας  Βελλία - Λατσούδη 


Οι  φωτογραφίεςν είναι  απ' την  : " ΤΡΑΠΕΖΑ  ΛΙΔΟΡΙΚΙΩΤΙΚΗΣ  ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ"
photolidoriki.blogspot.com , " καταθέστε " και  σεις  τις  φωτογραφίες  σας  στην Τράπεζά  για  να  υπάρχουν  για  πάντα 

Καλησπέρα  αδέρφια  Λιδορικιώτες ..
Καλησπέρα σε  όλους  τους  φίλους  μας  , όπου κι’ αν  ζουν , όπου  κι’ αν  βρίσκονται
Η ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ
Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2016
Ανατολή Ήλιου: 07:17 – Δύση Ήλιου: 19:13
ΣΑΝ   ΣΗΜΕΡΑ 
ΓΕΓΟΝΟΤΑ



μ.Χ.
1864
Ιδρύεται στο Λονδίνο η Διεθνής Ένωση Εργατών, που αποτέλεσε την Πρώτη Διεθνή.
1893
Ο πορτογάλος έμπορος κρασιών Αντόνιο Ντ’ Αλμέιδα ιδρύει την ποδοσφαιρική ομάδα της Πόρτο.
1922
Υπογράφεται στα Μουδανιά ανακωχή ανάμεσα στους Συμμάχους και την κεμαλική Τουρκία. Η ανακωχή, αν και αφορά άμεσα στα ελληνικά συμφέροντα στην ανατολική Θράκη, υπογράφεται χωρίς την παρουσία Έλληνα αντιπροσώπου. Λίγες μέρες αργότερα θα αρχίσει η εκκένωση της ανατολικής Θράκης από τα ελληνικά στρατεύματα.
1964
Η πρώτη απόπειρα εορτασμού της επετείου της ίδρυσης του ΕΑΜ σε ανοικτό χώρο μετά το 1949 παρεμποδίζεται από τον πρωθυπουργόΓεώργιο Παπανδρέου, ο οποίος τη χαρακτηρίζει «πρόκληση προς το έθνος».
2000
Ο Κώστας Κεντέρης γράφει ιστορία, καθώς κερδίζει το χρυσό μετάλλιο στον τελικό των 200 μέτρων στουςΟλυμπιακούς Αγώνες του Σίδνεϊ, με χρόνο 20.09. Η Ελλάδα είχε να κερδίζει χρυσό μετάλλιο σε ανδρικό αγώνισμα στο στίβο από το 1912, όταν ο Κωστής Τσικλητήρας είχε πρωτεύσει στο μήκος άνευ φοράς.
2013

Συλλαμβάνονται τα ηγετικά στελέχη της«Χρυσής Αυγής» (Μιχαλολιάκος, Κασιδιάρης, Λαγός κ.ά.). Κατηγορούνται για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης και οπλοκατοχή.
ΓΕΝΝΗΣΕΙΣ 

π.Χ.
551
Κομφούκιος, εξελληνισμένη ονομασία του Κουνγκ Φου Τζου, κινέζος φιλόσοφος. (Θαν. 479 π.Χ.)
μ.Χ.
1893
Γιάννης Σκαρίμπας, έλληνας λογοτέχνης και ιστορικός. (Θαν. 21/1/1984)

1934
Μπριζίτ Μπαρντό, γαλλίδα ηθοποιός.
  • ΘΑΝΑΤΟΙ

μ.Χ.
1966
Αντρέ Μπρετόν, γάλλος σουρεαλιστής ποιητής, που έγραψε και το «Μανιφέστο του Σουρεαλισμού». (Γεν. 19/2/1896)
1990
Νίκος Καρούζος, έλληνας ποιητής. (Γεν. 17/7/1926)
Ανθολόγιο
1991
Μάιλς Ντέιβις, αμερικανός συνθέτης και τρομπετίστας της τζαζ(Γεν. 26/5/1926)

    Μπριζίτ Μπαρντό


    1934 –

     Γαλλίδα ηθοποιός, σύμβολο του σεξ τις πρώτες μεταπολεμικές δεκαετίες. Εγκατέλειψε νωρίς τα καλλιτεχνικά δρώμενα και αφιερώθηκε στην υπεράσπιση των ζώων.
    Η Μπριζίτ Αν Μαρί Μπαρντό (Brigitte Anne-Marie Bardot) γεννήθηκε στις28 Σεπτεμβρίου 1934 στο Παρίσι. Ο πατέρας της Λουί Μπαρντό (1896 - 1975) ήταν μηχανικός και δούλευε στην οικογενειακή επιχείρηση παραγωγής βιομηχανικών αερίων. Η μητέρα της Μαρί Μισέλ (1912-1978), που είχε σπουδάσει χορό κι έγραφε ποίηση, την ενθάρρυνε να ασχοληθεί με τη μουσική και το χορό. Η μοναδική ομορφιά της νεαρής Μπριζίτ δεν πέρασε απαρατήρητη και στα 15 της ξεκίνησε καριέρα στο χώρο του μόντελινγκ, ποζάροντας σε εξώφυλλα περιοδικών.
    Στα 18 της έκανε την πρώτη της εμφάνισή στη μεγάλη οθόνη, κρατώντας ένα μικρό ρόλο στην κωμωδία του Ζαν Μπογιέ «Τρελλός για Αγάπη» («Le trou normand»). Τον ίδιο χρόνο παντρεύτηκε τον γάλλο σκηνοθέτη Ροζέ Βαντίμ (1928-2000), ο οποίος θα την κάνει διάσημη τέσσερα χρόνια αργότερα με τη δραματική ταινία «Και ο Θεός... έπλασε τη γυναίκα» («Et Dieu... crea la femme». Οι περιπέτειες της ταινίας στην Αμερική με τη λογοκρισία συνέβαλαν στη δημιουργία του μύθου της Μπε - Μπε, όπως ήταν επίσης γνωστή με τα γαλλικά αρχικά του ονοματεπωνύμου της.
    Η ομορφιά της την έκανε αντικείμενο του πόθου για τον άρρενα πληθυσμό όπου γης και η φήμη της παραβλήθηκε μ’ εκείνη της Γκρέτα Γκάρμπο και της Μάρλεν Ντίτριχ. Οι Γάλλοι διανοούμενοι την ύμνησαν. Η Σιμόν Ντε Μποβουάρ στο δοκίμιό της «Το σύνδρομο της Λολίτας» (1959) περιέγραψε την Μπαρντό ως την «ατμομηχανή της γυναικείας ιστορίας» και τη χαρακτήρισε ως την πρώτη και πιο απελευθερωμένη γυναίκα της μεταπολεμικής Γαλλίας.
    Η Μπαρντό χώρισε τον μέντορά της το 1957 και δυο χρόνια αργότερα παντρέυτηκε τον κατά δύο χρόνια μικρότερό της Ζακ Σαριέ, ηθοποιό και παραγωγό, με τον οποίο απέκτησε το μοναδικό της παιδί το 1960, τον Νικολά-Ζακ Σαριέ.
    Στα διαλείμματα των κινηματογραφικών της υποχρεώσεων ασχολήθηκε με τη μουσική και ηχογράφησε πολλά δημοφιλή τραγούδια: «Harley Davidson», «Je Me Donne A Qui Me Plait», «Bubble gum», «Contact», «Je Reviendrais Toujours Vers Toi», «L'Appareil A Sous», «La Madrague», «Le Soleil De Ma Vie», «On Demenage», «Sidonie», «Tu Veux, Tu Veux Pas». O Σερζ Γκενζμπούρ, που ήταν τρελά ερωτευμένος μαζί της, έγραψε γι’ αυτήν το 1967 την ερωτική μπαλάντα «Je t' aime… moi no plus» («Σ' αγαπώ…εγώ όχι πια»). Αρνήθηκε να την τραγουδήσει και την έκανε επιτυχία η αγγλίδα στάρλετ Τζέιν Μπίρκιν, που διαδέχτηκε στην καρδιά του Γκενζμπούρ την Μπε-Μπε.
    Στη συνέχεια έπαιξε σε ταινίες σπουδαίων Γάλλων σκηνοθετών, όπως του Λουί Μαλ («Ιδιωτική Ζωή», «Βίβα Μαρία»), Ζαν Λικ Γκοντάρ («Η Περιφρόνηση») και του Ανρί Ζορζ Κλουζό («Όσα δεν έσβησε ο άνεμος»). Το 1966 παντρεύτηκε για τρίτη φορά με τον γερμανό πλέι-μπόι Γκίντερ Ζακς (1932-2011), με τον οποίο χώρισε τρία χρόνια αργότερα.
    Το 1973, σε ηλικία μόλις 39 χρονών, αποσύρεται από τον καλλιτεχνικό χώρο και αφιερώνεται ψυχή και σώματι στην υπεράσπιση των δικαιωμάτων των ζώων, μέσα από το ομώνυμο ίδρυμά της. Συχνά - πυκνά θα στρέψει τα βέλη της κατά των ελληνικών αρχών για την αδιαφορία που επιδεικνύουν στην προστασία των ζώων. Γι’ αυτό το σκοπό θα επισκεφθεί την Αθήνα το 1997 και θα τιμηθεί για τη δράση της από οικολογικές οργανώσεις.
    Το 1983 διαγνώστηκε ότι πάσχει από καρκίνο του μαστού. Αρνήθηκε οποιαδήποτε θεραπεία, πιστεύοντας ότι αυτή είναι η μοίρα της. Της άλλαξε γνώμη η φίλη της ηθοποιός Μαρίνα Βλαντί και κυριολεκτικά της έσωσε τη ζωή.
    Το 2004 καταδικάσθηκε σε χρηματική ποινή 5.000 ευρώ για πρόκληση ρατσιστικού μίσους, όταν τα έβαλε με τους μουσουλμάνους της Γαλλίας. Από το 1992 είναι παντρεμένη με τον Γάλλο επιχειρηματία Μπερνάρ Ντ’ Ορμάλ (γ. 1941), πρώην σύμβουλο του ακροδεξιού ηγέτη Ζαν Μαρί Λεπέν, γεγονός που στέρησε αρκετά από τη δημοφιλία της.
    H Μπριζίτ Μπαρντό τοποθετήθηκε από το γνωστό κινηματογραφικό περιοδικό Empire στην 9η θέση της λίστας με τις 100 πιο σέξι σταρ στην ιστορία του κινηματογράφου (1995) και στην 49η θέση με τις 100 κορυφαίες σταρ του κινηματογράφου (1997).



Χρύσανθος, Αρχιεπίσκοπος

Αθηνών


1881 – 1949


Έλληνας ιερωμένος της Ορθόδοξης Χριστιανικής Εκκλησίας, που διετέλεσε Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος από το 1938 έως το 1941. Η δράση του υπήρξε πολλαπλή, όχι μόνον ως ιεράρχη, αλλά και ως διπλωμάτη και συγγραφέα. Είχε αναπτυγμένο στον ύψιστο βαθμό το αίσθημα της εθνικής και προσωπικής αξιοπρέπειας. «Προτιμώ ιπτάμενος ως αετός να πέσω ή έρπων να ζήσω», συνήθιζε να λέει. Η άρνησή του να ορκίσει την πρώτη κυβέρνηση δοσιλόγων υπό τον στρατηγόΤσολάκογλου συνετέλεσε στην αποκαθήλωσή του από τον αρχιεπισκοπικό θρόνο.
Ο Χαρίλαος Φιλιππίδης, όπως ήταν το κοσμικό του όνομα, γεννήθηκε το 1881 στην Κομοτηνή. Μετά από εγκύκλιες σπουδές στο ημιγυμνάσιο της Ξάνθης, σπούδασε στη Θεολογική Σχολή της Χάλκης (1897-1903). Ακολούθως διορίστηκε καθηγητής στο Φροντιστήριο Τραπεζούντας, χειροτονήθηκε διάκονος το 1903 και εν συνεχεία υπηρέτησε ως αρχιδιάκονος στη Μητρόπολη Τραπεζούντας. Συνέχισε τις σπουδές του στη Λωζάνη και τη Λειψία (1907-1911) στο Κανονικό Δίκαιο και τη γλωσσολογία. Μετά την επιστροφή του στην Κωνσταντινούπολη διορίστηκε διευθυντής του περιοδικού «Εκκλησιαστική Αλήθεια» και αρχειοφύλακας του Οικουμενικού Πατριαρχείου από τον πατριάρχη Ιωακείμ Γ’.
Το 1913 εξελέγη Μητροπολίτης Τραπεζούντας, αλλά προτού μεταβεί στην έδρα του, επισκέφθηκε την Αθήνα και συναντήθηκε με τονΕλευθέριο Βενιζέλο, με τον οποίο διατηρούσε φιλία. Κατά την περίοδο του Α’ Παγκόσμιου Πολέμου ορίστηκε διοικητής Τραπεζούντας, τόσο από τους Τούρκους, όσο και από τους Ρώσους, που κατείχαν για ένα διάστημα την πόλη του Πόντου. Μετά τον πόλεμο χρησιμοποιήθηκε σε εθνικές αποστολές για την προβολή των δικαίων του αλύτρωτου Ελληνισμού στη Γαλλία, στην Αγγλία και στην Ιταλία (1918-1920).
Μετά τη Μικρασιατική Καταστροφή εγκαταστάθηκε στην Αθήνα και χρημάτισε από το 1926 «αποκρισιάριος» (αντιπρόσωπος) του Οικουμενικού Πατριαρχείου και χρησιμοποιήθηκε σε διάφορες αποστολές για την αντιμετώπιση εκκλησιαστικών ζητημάτων.
Μετά το θάνατο του Αρχιεπισκόπου Αθηνών Χρυσόστομου (Παπαδόπουλου) το 1938, ήταν υποψήφιος για τον αρχιεπισκοπικό θρόνο, αλλά υπελείφθη κατά μία ψήφο (30 έναντι 31), του συνυποψηφίου του μητροπολίτη Κορινθίας Δαμασκηνού (Παπανδρέου), ο οποίος εξελέγη Αρχιεπίσκοπος Αθηνών. Η εκλογή του προσβλήθηκε στο Συμβούλιο της Επικρατείας και ακυρώθηκε με την έντονη παρέμβαση του δικτάτορα Ιωάννη Μεταξά.
Τότε ο Μεταξάς κατάργησε το νόμο της Επανάστασης του 1922, που θέσπιζε την εκλογή του Αρχιεπισκόπου από την Ιεραρχία και επανέφερε το προηγούμενο καθεστώς, που όριζε ότι η Ιερά Σύνοδος υποδεικνύει τρεις ιεράρχες (τριπρόσωπο) και ο βασιλιάς επιλέγει τον ένα εξ’ αυτών. Έτσι, στις 13 Δεκεμβρίου 1938, ο Χρύσανθος διορίστηκε με βασιλικό διάταγμα Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος
Κατά τη σύντομη παραμονή του στον αρχιεπισκοπικό θρόνο επέδειξε εντυπωσιακή δραστηριότητα για τους εθνικούς αγώνες και για τα εκκλησιαστικά πράγματα. Η εκλογή του ως μέλους της Ακαδημίας Αθηνών (28 Νοεμβρίου 1938), αποτέλεσε αναγνώριση των παλαιοτέρων εθνικών του αγώνων και ενίσχυσε την πνευματική του ακτινοβολία.
Με την κήρυξη του Ελληνοϊταλικού Πολέμου στις 28 Οκτωβρίου 1941 οργάνωσε την εθελοντική οργάνωση «Πρόνοια Στρατευσίμων» και βοήθησε παντοιοτρόπως της οικογένειες των μαχομένων στρατιωτών.
Σθεναρή υπήρξε η στάση του εναντίον των γερμανών κατακτητών. Απέφυγε να παραστεί στην παράδοση της Αθήνας στα στρατεύματα κατοχής (27 Απριλίου 1941) και αρνήθηκε να ορκίσει την πρώτη κυβέρνηση δοσιλόγων του στρατηγού Τσολάκογλου (30 Απριλίου 1941), χαρακτηρίζοντάς την ενέργειά του «πράξη αντεθνική, στην οποία η Εκκλησία δεν είναι δυνατόν να δώσει τον όρκο και την ευλογία της».
Η άρνησή του αυτή και η εν γένει απαξιωτική συμπεριφορά τους προς τους κατακτητές, επιτάχυνε την απομάκρυνσή του από τον αρχιεπισκοπικό θρόνο. Συγκλήθηκε Μείζων Σύνοδος, η οποία αποκατέστησε στο θρόνο τον Δαμασκηνό (2 Ιουλίου 1941) και αποδοκίμασε τον διορισμό του Χρύσανθου ως αντικανονικό. Έκτοτε, ο Χρύσανθος ιδιώτευσε ασχολούμενος με τα εθνικά και θρησκευτικά θέματα και το συγγραφικό του έργο, που ήταν πλούσιο και πολυποίκιλο («Το ζήτημα του Ευξείνου Πόντου», «Η Εκκλησία της Τραπεζούντος» κ.ά.). Μετά την απελευθέρωση δεν επιδίωξε την επάνοδό του στον αρχιεπισκοπικό θρόνο.
Ο Χρύσανθος, πρώην Αρχιεπίσκοπος Αθηνών, πέθανε στην Αθήνα στις 28 Σεπτεμβρίου 1949, σε ηλικία 68 ετών και κηδεύθηκε με τιμές εν ενεργεία πρωθυπουργού.

Σίλβια Κριστέλ


1952 – 2012


Ολλανδέζα ηθοποιός, που έγινε γνωστή ως πρωταγωνίστρια της θρυλικής ερωτικής ταινίας Εμμανουέλα.
Η Σίλβια Κριστέλ (Sylvia Kristel) γεννήθηκε στις 28 Σεπτεμβρίου 1952 στην Ουτρέχτη της Ολλανδίας. Ο γαλλικής καταγωγής πατέρας της διατηρούσε ένα μικρό ξενοδοχείο και όπως αναφέρει στην αυτοβιογραφία της κακοποιήθηκε σεξουαλικά από ένα πελάτη, όταν ήταν εννέα χρονών. Οι γονείς χώρισαν το 1966 και η Σίλβια με τη μικρή της αδελφή Μαριάνε έζησαν με τη μητέρα τους. Ως μαθήτρια ξεχώριζε, καθώς με δείκτη νοημοσύνης 165 κατάφερε να περάσει τέσσερις τάξεις. Ήθελε να γίνει δασκάλα, αλλά σε νεαρή ηλικία αναγκάστηκε να κάνει διάφορες δουλειές, για να εξασφαλίσει τα προς το ζην. Εργάστηκε σε μπαρ, ως γραμματέας σε εταιρεία, ακόμα και σε βενζινάδικο.
Στα 17 της ξεκίνησε να δουλεύει ως μοντέλο και μετά τη νίκη της στον διαγωνισμό Miss TV Europe το 1973, της άνοιξε διάπλατα ο δρόμος για  κινηματογραφική καριέρα. Τον επόμενο χρόνο γνώρισε μεγάλη επιτυχία ως πρωταγωνίστρια του σοφτ-πορνό Εμμανουέλα (Emmanuelle), μιας ταινίας που σκηνοθέτησε ο Ζιστ Ζεκέν κι έβαλε το είδος στις καθωσπρέπει κινηματογραφικές αίθουσες, ως αποτέλεσμα της αλλαγής των ερωτικών ηθών τη δεκαετία του '60. ΗΕμμανουέλα παραμένει ακόμη και σήμερα μια από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιτυχίες του γαλλικού κινηματογράφου. Ακολούθησαν άλλες δύο συνέχειες της ίδιας ταινίας με πρωταγωνίστρια την Κριστέλ.
Στη συνέχεια, η κινηματογραφική της διαδρομή δεν είχε την ανάλογη επιτυχία. Μοναδική εξαίρεση, η ερωτική κωμωδία του 1981 Χαμός στο κρεβάτι μου (Private Lessons). Υποδυόταν μια τριαντάρα νοικοκυρά, η οποία σαγηνεύει ένα 15χρονο μαθητούδι. Δέσμια της εικόνας και του ρόλου της στην Εμμανουέλα, η Κριστέλ δεν κατάφερε να απαγκιστρωθεί από τον ερωτικό κινηματογράφο.
Η προσωπική της ζωή υπήρξε ταραχώδης, βουτηγμένη στα ναρκωτικά και το αλκοόλ. Βρισκόταν σε διαρκή αναζήτηση της πατρικής φιγούρας, δημιουργώντας δεσμούς και σχέσεις με αρκετά μεγαλύτερους άνδρες. Η πρώτη σημαντική της σχέση ήταν με τον σπουδαίο βέλγο συγγραφέα Ούγκο Κλάους (1929-2008), 27 χρόνια μεγαλύτερό της, με τον οποίο απέκτησε ένα γιο, τον Άρθουρ, γεννημένο το 1975. Το 1979 γνώρισε τον βρετανό ηθοποιό Ίαν ΜακΣέιν, δέκα χρόνια μεγαλύτερό της, ο οποίος της υποσχέθηκε ότι θα τη βοηθήσει να κάνει καριέρα στην Αμερική.
Το ζευγάρι μετακόμισε στο Λος Άντζελες, αλλά η καριέρα της παρέμεινε στάσιμη, με εξαίρεση τη σεξοκωμωδία «Χαμός στο κρεβάτι του». Όπως αφηγείται στο ντοκιμαντέρ του 2005 Hunting Emmanuelle (Κυνηγώντας την Εμμανουέλα), εξαιτίας της εξάρτησής της από την κοκαΐνη και της ανάγκης της για ρευστό, πούλησε στον ατζέντη της για μόλις 150.000δολάρια τα ποσοστά της στην ταινία, η οποία ξεπέρασε τα 20 εκατομμύρια δολάρια σε εισπράξεις μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες.
Μετά τη διάλυση της σχέσης με τον ΜακΣέιν συνήψε δύο γάμους, με έναν αμερικανό επιχειρηματία και τον γάλλο κινηματογραφικό παραγωγό Φιλίπ Μπλο. Τα τελευταία χρόνια συζούσε με τον βέλγο ραδιοφωνικό παραγωγό Φρεντ Ντε Φρι. Τον Σεπτέμβριο του 2006 κυκλοφόρησε την αυτοβιογραφία της με τίτλο Nue (Γυμνή), με πολλές αποκαλύψεις για την προσωπική ζωή της.
Δεινή καπνίστρια άφιλτρων τσιγάρων από την τρυφερή ηλικία των 11 ετών, προσβλήθηκε το 2002 από καρκίνο στον λάρυγγα, ο οποίος έκανε μετάσταση τους πνεύμονες. Στις 12 Ιουνίου 2012 υπέστη εγκεφαλικό και νοσηλεύτηκε στην εντατική νοσοκομείου του Άμστερνταμ. Πέθανε στον ύπνο της στις 17 Οκτωβρίου 2012, σε ηλικία 60 ετών.

Ελία Καζάν

1909 – 2003


Ελληνικής καταγωγής σκηνοθέτης και ηθοποιός, με σημαντική καριέρα στο Χόλιγουντ. Ο Ελία Καζάν (Elia Kazan) γεννήθηκε στις 7 Σεπτεμβρίου1909 στην Κωνσταντινούπολη και το πραγματικό όνομά του ήταν Ηλίας Καζαντζόγλου. Σε ηλικία τεσσάρων ετών μετανάστευσε με τους γονείς του, αρχικώς στη Γερμανία και στη συνέχεια στις ΗΠΑ.
Αποφοίτησε από το τμήμα υποκριτικής του πανεπιστημίου Γέιλ και συνέχισε τις σπουδές του στο Γκρουπ Θίατερ του Λι Στράσμπεργκ. Η πλούσια καριέρα του άρχισε στη δεκαετία του ’30 και το αστέρι του έλαμψε με μεγάλα θεατρικά έργα στο Μπρόντγουεϊ και κινηματογραφικές επιτυχίες στο Χόλιγουντ.
Το 1937, έπειτα από μία ήδη επιτυχημένη πορεία ως ηθοποιός, πέρασε και πίσω από τις κάμερες, ως σκηνοθέτης. Βραβεύθηκε με Όσκαρ για τη «Συμφωνία Κυρίων» (1947) και «Το Λιμάνι της Αγωνίας» (1954), ενώ το 1999 τιμήθηκε για το σύνολο της προσφοράς του στην 7η Τέχνη (1999). Στις μεγάλες επιτυχίες του περιλαμβάνονται, επίσης, οι ταινίες «Λεωφορείον ο Πόθος» (1951), «Ανατολικά της Εδέμ» (1955) και «Αμέρικα, Αμέρικα» (1963).
Στην ιστορία της τέχνης καταγράφονται, ακόμα, οι σκηνοθετικές του προσεγγίσεις στο θεατρικό σανίδι, σε έργα όπως «Λεωφορείον ο Πόθος», «Ο θάνατος του Εμποράκου» και «Λυσσασμένη Γάτα».
Το 1948 υπήρξε συνιδρυτής του περίφημου «Actor’s Studio» στη Νέα Υόρκη, ενός πρότυπου εργαστηρίου για νέους ηθοποιούς, που κατά καιρούς φιλοξένησε πολλά ανερχόμενα αστέρια κι έγινε πνευματικό λίκνο του θεατρικού κόσμου στην Αμερική.
Ωστόσο, ο Ελία Καζάν αμαύρωσε την εικόνα του, όταν το 1952 κατέθεσε στην Επιτροπή Αντιαμερικανικών Υποθέσεων του Γερουσιαστή ΜακΚάρθι, όπου κατονόμασε καλλιτέχνες (και όχι μόνο), που πίστευε ότι ήταν μέλη του Αμερικανικού Κομμουνιστικού Κόμματος.
Πέθανε στις 28 Σεπτεμβρίου του 2003, στη Νέα Υόρκη.

Μάιλς Ντέιβις


1926 – 1991

Αμερικανός τρομπετίστας και συνθέτης, με καθοριστική επιρροή στη μουσική του 20ου αιώνα. Υπήρξε ένας από τους πιο εμπνευσμένους μουσικούς της τζαζ, ένας απαράμιλλος σολίστας και πραγματικός καινοτόμος.
Ο Μάιλς Ντιούι Ντέιβις ο τρίτος (Miles Dewey Davis III), όπως είναι το πλήρες όνομά του, γεννήθηκε στις 26 Μαΐου 1926 στο Όλτον της πολιτείας Ιλινόις. Ήταν το μεσαίο από τα τρία παιδιά μιας ευκατάστατης οικογένειας μαύρων. Ο παππούς του είχε κάνει περιουσία ως λογιστής, αλλά όταν αγόρασε μεγάλη έκταση γης οι λευκοί στράφηκαν εναντίον του.
Ήρθε σε επαφή με τη μαγεία της μουσικής μέσω της ραδιοφωνι­κής εκπομπής «Ρυθμοί του Χάρλεμ», ακούγοντας Λούις Άρμστρονγκ, Ντιουκ Έλινγκτον, Μπέσι Σμιθ, Κάουντ Μπέιζι και όλους τους σπουδαίους καλλιτέχνες της μαύρης κουλτούρας. Έτσι, σύντομα άρχισε μαθή­ματα μουσικής και όταν τελείωσε το δημοτικό έπαιζε ήδη ικανοποιητικάτρομπέτα. Στα δεκαέξι του χρόνια θα γίνει μέλος της ένωσης μουσικών και στα μέσα της δεκαετίας του '40 θα βρεθεί στη Νέα Υόρκη για να συναντήσει τον Τσάρλι Πάρκερ και τον Ντίζι Γκιλέσπι και να παίξει μαζί τους.
Γρήγορα η φήμη του θα εξαπλωθεί και θα έρθουν οι πρώτες προσω­πικές ηχογραφήσεις, με το ξεκίνημα της δεκαετίας του '50. Συνεργάστηκε με σπουδαίους μουσικούς, όπως ο Σόνι Ρόλινς, ο Θελόνιους Μονκ, ο Τζον Κολτρέιν και ο Τζιλ Έβανς, σε δίσκους - σταθμούς στην ιστορία της τζαζ: «Birth of the cool» (1957), Round about midnight» (1957), «Milestones»(1958), «Kind of blue» (1959) και «Sketches of Spain» (1960). Οι ηχογραφήσεις αυτές είχαν τερά­στιο αντίκτυπο, αφού χάραξαν τις κα­τευθυντήριες γραμμές για το ύφος της κουλ-τζαζ (cool-jazz) και τις τροπικές (mo­dal) προσεγγίσεις της δεκαετίας του '60.
To 1970 κυκλοφορεί το περίφημο άλμπουμ «Bitches Brew», συνεργαζόμενος με μία πλειάδα σπουδαίων μουσικών (Γουέιν Σόρτερ, Τζο Ζάβιναλ, Τσικ Κορία, Τζακ Ντετζονέτ, Τζον ΜακΛάφλιν, Ντέιβ Χόλαντ κ.ά.) και θέτει τις βάσεις του τζαζ - ροκ. Την περίοδο αυτή θα στραφεί προς το ροκ και το φανκ, συνεργαζόμενος με τον Τζίμι Χέντριξ και τον Σλάι Στόουν. Θα παραμείνει ανήσυχος ως το τέλος της ζωής του, αναζητώ­ντας και αργότερα νέες ηχητικές εμπειρίες με τον Prince, τους Cameo, ακόμη και με τη μουσική χιπ χοπ λίγο προτού πεθάνει.
Ως τα μέσα της δεκαετίας του '70 θα ζήσει μία εντονότατη και πολύ δη­μιουργική ζωή. Δίσκοι, εμφανίσεις, ναρκωτικά, γυναίκες, άστατη ζωή και γρήγοροι ρυθμοί θα τον φέρουν στα άκρα και για πέντε χρόνια θα στα­ματήσει κάθε μουσική δραστηριότη­τα. Θα επανέλθει στις αρχές της δεκαετίας του '80, έχοντας πια μόνο εκλάμψεις του παλιού καλού εαυτού του, αν και παρέμεινε πο­λύ δημιουργικός και πολύ δραστήριος.
To 1990 κυκλοφορεί η «Αυτοβιογραφία» του (στα ελληνικά από τις εκδόσεις ΣΕΛΑΣ), όπου για πρώτη φορά μιλάει για τον εαυτό του, τη ζωή του και την πολύκροτη καριέρα του. Μιλάει για το πρόβλημα των ναρκωτικών στα μουσικά κυκλώματα, καυτηριάζει το ρατσισμό στην αμερικανική κοινωνία, αλλά πάνω απ’ όλα μιλάει για τη μουσική και τους θρύλους της τζαζ, με τους οποίους κατά καιρούς συνεργάστηκε: τον Τσάρλι Πάρκερ, τον Ντίζι Γκιλέσπι, τον Θελόνιους Μονκ, τον Τσαρλς Μίνγκους, τον Τζον Κολτρέιν και τόσους άλλους.
Ο Μάιλς Ντέιβις έφυγε από τη ζωή στη Σάντα Μόνικα της Καλιφόρνιας στις 28 Σεπτεμβρίου 1991, σε ηλικία 65 ετών.
Για περισσότερο από μισό αιώνα δέσποσε στη μουσική σκηνή της τζαζ, επηρέασε πάρα πολλούς μουσικούς και σφράγισε την εξέλιξη της μουσικής του εικοστού αιώνα όσο λίγοι, πετυχαίνοντας να παραμένει πάντα στην πρωτοπορία των εξελίξεων. Το μουσικό ύφος του είναι από τα πιο λιτά στη σύγχρονη τζαζ, παρ’ όλο που πολλές φορές παρασύρεται σε χειμάρρους φθόγγων. Η ανάπτυξη και ο λυρισμός στους αυτοσχεδιασμούς του είναι εκπληκτικοί. Συνθέσεις του, όπως οι «Nardis», «Four», «Milestones», «So­lar», «So What», θεωρούνται κλασικές και ερμηνεύονται πολλές φορές από μουσικούς των νεώτερων γενεών. Ποτέ άλλοτε ο ήχος της τρομπέτας δεν θα ηχήσει με τον ίδιο τρόπο. Ο Μάιλς Ντέιβις ήταν πραγματικά μοναδικός.

Η δεύτερη Ιντιφάντα



Μετά τη δολοφονία του «εργατικού» πρωθυπουργού Γιτζάκ Ράμπιν το 1995 από εβραίο εξτρεμιστή, το παλαιστινιακό άρχισε να οπισθοδρομεί, ιδίως με την άνοδο στην εξουσία του σκληροπυρηνικού συντηρητικού «σεφαραδίτη» Αριέλ Σαρόν και των μικρών θρησκευτικών κομμάτων, που τον υποστήριζαν. Οι συνεχιζόμενοι εβραϊκοί εποικισμοί μέσα στα αυτόνομα παλαιστινιακά εδάφη έφεραν τη δεύτερη ιντιφάντα(«ταρακούνημα» στα αραβικά) το φθινόπωρο του 2000.
Στις 28 Σεπτεμβρίου 2000, ο Αριέλ Σαρόν, βουλευτής τότε στην αντιπολίτευση, επισκέφθηκε τον περίβολο του μουσουλμανικού τεμένους Αλ Ακσά στην Ιερουσαλήμ, που θεωρείται ο τρίτος πιο ιερός χώρος για το Ισλάμ. Η ενέργειά του αυτή θεωρήθηκε βέβηλη και προκλητική από το μουσουλμανικό στοιχείο κι έδωσε την αφορμή για την έναρξη βίαιων επεισοδίων. Εικάζεται ότι ο Σαρόν με την πράξη του αυτή επιδίωκε να σταματήσει τις ειρηνευτικές προθέσεις της «εργατικής» κυβέρνησης του πρωθυπουργού Εχούντ Μπαράκ. Τον επόμενο χρόνο, ο Σαρόν θα εκλεγεί πρωθυπουργός του Ισραήλ.
Η βία που ξέσπασε κράτησε περί τα πέντε χρόνια. Οι Παλαιστίνιοι χρησιμοποίησαν ως όπλο αρχικά τον πετροπόλεμο και στη συνέχεια τις επιθέσεις αυτοκτονίας, ενώ οι Ισραηλινοί ξεδίπλωσαν όλη την γκάμα της στρατιωτικής τους μηχανής. Για να αποφύγουν τις επιθέσεις αυτοκτονίας, πραγματοποίησαν εκτεταμένες στρατιωτικές επιχειρήσεις μέσα στα παλαιστινιακά εδάφη και άρχισαν να χτίζουν ένα τείχος κατά μήκος της Δυτικής Όχθης.
Το τέλος της δεύτερης ιντιφάντα τοποθετείται είτε στο θάνατο του ιστορικού ηγέτη των Παλαιστινίων Γιασέρ Αραφάτ (11 Νοεμβρίου 2004), είτε στη συνάντηση του Σαρμ Ελ Σέιχ (8 Φεβρουαρίου 2005), μεταξύ του Πρόεδρου της Παλαιστινιακής Αρχής, Μαχμούτ Αμπάς και του πρωθυπουργού του Ισραήλ, Αριέλ Σαρόν, όπου συμφωνήθηκε, με αμερικανική μεσολάβηση, η κατάπαυση των εχθροπραξιών. Τα θύματα και από τις δύο πλευρές άγγιξαν τις 4.500 μαχητές και αμάχους (1.000 Ισραηλινοί και 3.500 Παλαιστίνιοι). Το κόστος της δεύτερης ιντιφάντα για τους Ισραηλινούς ανήλθε γύρω στα 40 δισεκατομμύρια δολάρια (το ⅓ του ΑΕΠ της χώρας) και για τους Παλαιστινίους γύρω στο 1 δισεκατομμύριο δολάρια (το ¼ του ΑΕΠ της χώρας).
Το 2005 σηματοδότησε την άνοδο του Μαχμούτ Αμπάς στην Προεδρία της Παλαιστινιακής Αρχής, την κοινοβουλευτική επικράτηση της «Χαμάς» και την αποχώρηση των Ισραηλινών στη Λωρίδα της Γάζας. Το επόμενο μεγάλο επεισόδιο της ισραηλινο-παλαιστινιακής διαμάχης θα είναι ο πόλεμος της Γάζας, που ξεκίνησε στα τέλη του 2008.
ΗΞΕΡΕΣ ΟΤΙ...
Οι άνθρωποι και τα δελφίνια είναι τα μόνα είδη που κάνουν σεξ για ευχαρίστηση.

ΕΙΠΕ...
Είναι καλύτερο να κλαις από χαρά, παρά να διασκεδάζεις με κλάματα.
Γουίλιαμ Σέξπιρ
Γουίλιαμ Σέξπιρ
Άγγλος θεατρικός συγγραφέας .

Ειδήσεις


Ελλάδα

  • Για πλήρη απαξίωση όλων των βαθμίδων της Εκπαίδευσης και εμπάθεια έναντι των ιδιωτικών σχολείων, κατηγόρησε την κυβέρνηση ο Κυρ.Μητσοτάκης, μιλώντας στη Βουλή. Κατηγόρησε τον κ. Φίλη για προσβολή της Εκκλησίας, συνόψισε το πρόγραμμα της ΝΔ στο δίπτυχο: «ελεύθερο σχολείο και αυτόνομο πανεπιστήμιο» και δεσμεύθηκε να καταργήσει όλα τα νομοθετήματα της κυβέρνησης.
  • Την ενοχή των σωφρονιστικών υπαλλήλων της Νιγρίτας, για τέλεση βασανιστηρίων σε βάρος του κρατούμενου Ιλί Καρέλι, χωρίς όμως αυτά να προκάλεσαν τον θάνατό του, εισηγείται η εισαγγελέας της έδρας, Ιωάννα Ζωγράφου, προς το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Θεσσαλονίκης, ενώπιον του οποίου διεξάγεται η δίκη για την πολύκροτη υπόθεση.
  • Αίτημα για προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση στη Βουλή με θέμα τη διαπλοκή και τη διαφθορά κατέθεσε ο πρωθυπουργός, κατά τη δευτερολογία του στη Βουλή, κατηγορώντας τον Κυριάκο Μητσοτάκη ότι επέλεξε να αποδράσει και να μην μιλήσει με ονόματα στην πρωτολογία του. Επανέρχεστε στον τόπο του εγκλήματος και χαίρομαι ότι σύρεστε στην πρότασή μας, απάντησε ο κ. Μητσοτάκης.
  • «Εάν δούμε τα λεφτά στους τραπεζικούς μας λογαριασμούς, θα εισηγηθώ στη συνέλευση να πιάσουμε τιμόνι» δήλωσε ο πρόεδρος του συνδικάτου εργαζομένων στον ΟΑΣΘ, Δημήτρης Τσερμενίδης, ο οποίος ανέφερε ότι στη διάρκεια της συνέλευσης, που θα πραγματοποιηθεί στις 9 το πρωί της Πέμπτης, οι εργαζόμενοι θα αποφασίσουν αν θα λήξουν την επίσχεση εργασίας.
  • Εξετάζοντας υπόθεση αντιρρησία συνείδησης στην Ελλάδα, το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου (ΕΔΔΑ) καταδίκασε για ακόμα μια φορά τη χώρα για παραβίαση της ελευθερίας σκέψης, συνείδησης και θρησκείας.

Κόσμος

  • Ως προϊόν «προκατάληψης και παραχάραξης» απέρριψε η Ρωσία το ολλανδικό πόρισμα για τη συντριβή της πτήσης MH17 στην ανατολική Ουκρανία, το οποίο έδειχνε ξεκάθαρα προς την κατεύθυνση των φιλορώσων ανταρτών: Τα ευρήματα «είναι προϊόν φαντασίας και ο ένοχος σχεδιάστηκε αυθαίρετα» υποστήριξε το ρωσικό ΥΠΕΞ, το υπουργείο Άμυνας αρνείται πως συστήματά του πέρασαν τα σύνορα με την Ουκρανία ενώ που ο ρωσικός κατασκευαστής των πυραυλικών συστημάτων Buk υποστηρίζει πως το πόρισμα δεν στηρίζεται σε τεχνικά στοιχεία.
  • Στο κόκκινο έχει ανέβει το θερμόμετρο στους ισπανούς Σοσιαλιστές, την ώρα που ο πρόεδρός του Πέδρο Σάντσεθ επιδιώκει να σιγάσει τους επικριτές του ανοίγοντας κούρσα ηγεσίας «εξπρές»: Κορυφαία στελέχη έχουν έτοιμες τις παραιτήσεις τους με στόχο να εκβιάσουν παραίτηση του Σάντσεθ, την ώρα που ο «επίτιμος» πρόεδρος Φελίπε Γκονθάλεθ δήλωσε προδωμένος από τον νυν αρχηγό για την στάση του απέναντι στον Ραχόι. Το τι θα γίνει στο PSOE μπορεί να καταλήξει ακόμη και να κάνει τη διαφορά για το εάν θα έχει κυβέρνηση η Μαδρίτη πριν τα Χριστούγεννα.
  • Εναντίον της Ρωσίας στρέφτονται οι ΗΠΑ, όπως και η Γαλλία, για την καταστροφική κατάσταση στο Χαλέπι, με την Ουάσινγκτον να απειλεί ακόμη και με παύση της διεμρούς συνεργασίας για το Συριακό εάν η Μόσχα δεν πιέσει για τερματισμό των επιχειρήσεων. Δραματικοί οι τόνοι και από τον ΟΗΕ, με τον ΓΓ Μπαν Γκι Μουν να μιλά για εγκλήματα πολέμου και κατάσταση «χειρότερη κι από σφαγείο».
  • Άλλη μία μοιραία συνάντηση Αφροαμερικανού με την αστυνομία πυροδοτεί εντάσεις στις ΗΠΑ, με έναν Αφροαμερικανό με «περίεργη συμπεριφορά» να πέφτει νεκρός από αστυνομικά πυρά σε προάστιο του Σαν Ντιέγκο στην Καλιφόρνια. Ο άνδρας φαινόταν να απειλεί τους αστυνομικούς, ένας εκ των οποίων αρχικά προσπάθησε να τον ακινητοποιήσει με τέιζερ, όμως στη συνέχεια δεν βρέθηκε πάνω του όπλο.
  • Την απειλή της τουρκικής κυβέρνησης ότι η μη άρση της βίζας για τους Τούρκους πολίτες που επιθυμούν να ταξιδέψουν στην Ευρώπη θα καταστήσει τη συμφωνία για το προσφυγικό «νεκρό γράμμα», επαναλαμβάνει ο τούρκος πρέσβης στην ΕΕ, Σελίμ Γενέλ, σε συνέντευξη που παραχωρεί στη βελγική εφημερίδα De Morgen.

Οικονομία

  • Παράταση της ρύθμισης των ληξιπρόθεσμων οφειλών προς τη ΔΕΗ για ένα μήνα και βελτίωση των όρων, αποφάσισε το ΔΣ της ΔΕΗ, λαμβάνοντας υπόψη, όπως επισημαίνεται, τη συνεχιζόμενη προσέλευση των καταναλωτών για ένταξη στη ρύθμιση.
  • Σε ελαφρώς υψηλότερα επίπεδα έκλεισε η χρηματιστηριακή αγορά στη σημερινή συνεδρίαση, καθώς δεν κατόρθωσε να διατηρήσει τα αρχικά της κέρδη λίγο πάνω από το 1% - ο Γενικός Δείκτης έκλεισε στις 563,15 μονάδες, σημειώνοντας μικρή άνοδο 0,13%.
  • Nα αφήσουν χρόνο ώστε να αποδώσουν πλήρως τα μέτρα νομισματικής πολιτικής που εφαρμόζει η Φρανκφούρτη κάλεσε ο επικεφαλής της ΕΚΤ Μάριο Ντράγκι τους γερμανούς βουλευτές, μιλώντας στο Γερμανικό Κοινοβούλιο και θέλοντας να κατευνάσει τις ανησυχίες τους. Οι κινήσεις της ΕΚΤ «οφελούν και τον γερμανό καταθέτη», τόνισε ο Ντράγκι.
  • Ανοιχτό είναι, σύμφωνα με τη Eurobank, το ενδεχόμενο αγορών από το Ευρωσύστημα διαπραγματεύσιμου χρέους, το οποίο έχει εκδοθεί από / ή φέρει την εγγύηση της Ελληνικής Δημοκρατίας, στο πλαίσιο του υφιστάμενου προγράμματος ποσοτικής χαλάρωσης (PSPP) της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας, από τις αρχές του 2017.
  • Σύμφωνα με πληροφορίες της Zeit η γερμανική κυβέρνηση και οι αρμόδιες αρχές χρηματοπιστωτικής εποπτείας καταρτίζουν ένα σχέδιο έκτακτης ανάγκης για τη Deutsche Bank. Διαψεύδει το υπουργείο Οικονομικών.

Αθλητισμός

  • Η Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ δικαίωσε τη Ζάκυνθο, που ζητούσε να μην επικυρωθεί η βαθμολογία στο πρωτάθλημα της Football League όσον αφορά την ίδια και τον Πανελευσινιακό, καθώς η η τριτανακοπή των νησιωτών για τη φερόμενη υπόθεση δωροδοκίας στην αναμέτρηση Παναχαϊκή-Πανελευσινιακός βρίσκεται σε εκκρεμότητα.
  • Με τον Αλμπέρτο Ντε Λα Μπέγια να βγάζει χωρίς ενοχλήσεις την προπόνηση της Τετάρτης, ολοκληρώθηκε η προετοιμασία του Ολυμπιακού για την αναμέτρηση της Πέμπτης με τον ΑΠΟΕΛ, που θα διεξαχθεί στο «Γεώργιος Καραϊσκάκης» για την 2η αγωνιστική του Europa League.
  • Και επίσημα ο Δημήτρης Ελευθερόπουλος είναι ο αντικαταστάτης του Μάκη Χάβου στην τεχνική ηγεσία του Αστέρα Τρίπολης. Η διοίκηση του συλλόγου παρουσίασε σήμερα, Τετάρτη, τον νεαρό τεχνικό.
  • Ο Δημήτρης Κυριακίδης του Παναιτωλικού ήταν αναμφίβολα ο πρωταγωνιστής στην 5η αγωνιστική της Super League, καθώς ήταν ο ηγέτης στην ισοπαλία με τον Παναθηναϊκό (0-0), ενώ ο Χαβιέ Ούμπιδες κέρδισε τον τίτλο του του σκόρερ του καλύτερου τέρματος της αγωνιστικής.
  • Από τη στιγμή που ο Πέτρος Μάνταλος έβγαλε κανονικά τη σημερινή προπόνηση, θα είναι -εκτός απροόπτου- παρών στο μεγάλο ντέρμπι της Κυριακής. Ο αρχηγός της ΑΕΚ συμμετείχε σε όλο το πρόγραμμα, αποδεικνύοντας έμπρακτα την επιθυμία του να αγωνιστεί εναντίον του Ολυμπιακού στο Φάληρο κι έτσι όλα δείχνουν ότι η Ενωση θα έχει στη διάθεσή της τον άνθρωπο που «ηρεμεί» και οργανώνει το παιχνίδι της.


   Ο  ΑΥΡΙΑΝΟΣ  ΚΑΙΡΟΣ  ΣΤΟ  ΛΙΔΟΡΙΚΙ


Πέμπτη
29/9
03:00
11°C
74%
2 Μπφ B
9 Km/h
ΛΙΓΑ ΣΥΝΝΕΦΑ
09:00
14°C
55%
1 Μπφ B
3 Km/h
ΚΑΘΑΡΟΣ
15:00
21°C
42%
2 Μπφ NA
9 Km/h
ΚΑΘΑΡΟΣ
Μέτρια δραστηριότητα κουνουπιών
21:00
14°C
73%
ΑΠΝΟΙΑ
ΚΑΘΑΡΟΣ

       ΣΧΟΛΙΑΖΟΝΤΑΣ  ΤΗΝ  ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ 


" ...........ΚΑΙ..ΔΙΗΓΩΝΤΑΣ  ΤΑ  ΝΑ  ΚΛΑΙΣ...."

   Κάθε  βράδυ  φίλοι  μου , δημοσιεύυμε  και   κάποιες  παλιές  Λιδορικιώτικες  φωτογραφίες , απ' την  ΤΡΑΠΕΖΑ ΛΙΔΟΡΙΚΙΩΤΙΚΗΣ  ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ , που  ναι  μεν μας ..θυμίζουν  τα  παλιά , αλλά  απ' την  άλλη πλευρά μας..μαχαιρώνουν γιατί είναι  πια  ολοφάνερο , πως δεν  έει  απομείνει  τίποτα , απ' την  παλιά  Λιδορικιώτικη  ζωή , και  πως  να  έχει  μείνει , αφού  έχουν  ' εξαφανιστεί ¨  σχεδόν όλοι  οι  Λιδορικιώτες ..
  Κάντε  ένα  πρωί  μια  βόλτα απ' τις  Λάκκες  μέχρι  τον  Αντώνη και  ρίξτε  μια  ματιά  στα  σπίτια παλιών  Λιδορικιωτών που  είναι κλειστά , ακόμα  και..εγκαταλειμμένα , αλλά  και  αν  κάποια ανοίγουν  το  καλοκαίρι , για  το.." παραδοσιακό ' πανηγύρι  της  Βαθιάς , και  μετά από 2-3  μέρες ...ξανακλείνουν και  άντε  πάλι  τον  άλλο Αυγουστο ..
  Κατά  τύχη , οι  αποψινές  φωτογραφίες  ήταβ  απ' το  πανέμορφο  πανηγύρι που  γινόταν κάποα Κυριακή του  Μαίου κάθε  χρόνο και  έχει  αφήσει..ιστορία ..Βέβαια ,  απ' όσο  γνωρίζουμε μετά  την  διαμορφωθείσα  κατάσταση , 

Mια  όμορφη  φωτογρφία της  Λίτσας  Καρμανιόλα  και  των  παιδιών της, στον  Άι Νικόλα , ΠΡΙΝ  ΓΙΝΕΙ  Η  ΠΕΡΙΟΧΉ  ...ΜΑΝΤΡΙ 


Και  ηθλιβερή  πραγματικότητα  μετά  την.." ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ "
  Πείτε  μου , μπορεί  στο..χάλι  αυτό  να  γινει  πανηγύρι , ;;;

     Καλό  σας  βράδυ 
www.lidoriki.com 

No comments: