25.9.16

" ΕΧΕΤΕ ΠΑΝΤΑ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΤΗΝ ΠΙΟ ΓΛΥΚΙΑ ..ΣΥΝΤΡΟΦΙΑ : ΜΙΑ ΦΥΣΑΡΜΟΝΙΚΑ " KAI ΔΕΝ ΘΑ ΝΟΙΩΣΕΤΕ " ΠΟΤΕ " ΜΟΝΑΞΙΑ...!!






Στις  ώρες της  μοναξιάς  και  της..μελαγχολίας  σας  , έχετε  πάντα   μαζί  σας  φίλοι  μου αυτό το  υπέροχο μικρό  οργανάκι , την  " ΦΥΣΑΡΜΟΝΙΚΑ " , θα  σας  σβήνει  σίγουρα  καημούς  και  πόθους , με  την υπέροχη  μουσική  της ..και  θα  σας.." ταξιδευει " στους  ονειρεμένους δρόμους  της  μουσικής .
Το  παραπάνω Βίντεο , θα  σας  βοηθήσει σημαντικά  στην  εκμάθηση  " φυσαρμόνικας 'και  σας  υποσχόμαστε  να  ανεβάσουμε  και τα  υπόλοιπα  βίντεο και  σας  εύχομαι  σε  λίγο  καιρό να  γίνεται.." σολίστ " στη  φυσαρμόνικα , με  πολύ  λίγα  έξοδα  και  εξαιρετική  απόδοση ...
   Σε  κάποια  άλλη  φορά , θα  σας  αφηγηθώ πως  έμαθα  και  εγώ  σε  ηλικία  8-9  χρόνων  φυσαρμόνικα  και  τώρα  τις  .." δύσκολες " στιγμές  τις  ξεπερνάω...παίζοντας 
  Αν  θυμάστε , στην  εκδήλωση  του  " ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑΤΟΣ " στις  29-8-2014 , στο  Γυμνάσιο  , κάποια  στιγμή , από  μια γωνιά  του  γηπέδου μας , ακούστηκε φυσαρμόνικα  να  παίζει το  υπέροχο  τραγούδι  τοτ  Μάνου  Λοίζου  : ΤΟ  ΑΚΟΡΝΤΕΟΝ ...ΤΟ  ΕΠΑΙΞΕ  Η..ΤΑΠΕΙΝΟΤΗΤΑ ΜΟΥ , ΠΑΡΌΤΙ ΤΑ  ΜΑΤΙΑ  ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΓΕΜΑΤΑ  ΔΑΚΡΥΑ , ΓΙΑΤΙ    ΜΕ  ΕΠΝΙΓΕ  Η..ΣΥΚΊΝΗΣΗ , ΤΙ  ΟΜΟΡΦΕΣ  ΣΤΙΓΜΕΣ ΣΤ' ΑΛΗΘΕΙΑ ...
   Αγαπημένοι  μου  φίλοι , θα  είναι για  μένα  μεγάλη  ΧΑΡΑ  ΣΕ  ΛΙΓΟ  ΚΑΙΡΌ  ΝΑ  ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΩ  ΣΤΟ " ΛΙΔΟΡΙΚΙ " ΔΙΚΈΣ  ΣΑΣ  ΜΟΥΣΙΚΕΣ  ΜΕ  ΦΥΣΑΡΜΟΝΙΚΑ 
    Οτιδήπουτε  δε  χρειαστείτε  σχετικά με  φυσαρμόνικα  θα  είναι  στην  διάθεσή  σας ...
   Ακούστε τώρα  μερικούς  φίλους που  παίζουν πολύ  όμορφα  τραγούδια ...





Προσέξτε  φίλοι  μου την έκφραση του  προσώπου της  κυρίας  Γιάννα , και  θα  καταλάβετε  αμέσως τα  συναισθήματα που  την.." πλημμυρίζουν " τη  ώρα  που  παίζει και  ...ταξιδεύει ...

      Καλό  σας  βράδυ'αύριο  πάλι 

Κωνσταντίνος  Ευθ. Καψάλης 

No comments: