30.5.14

ΓΙΑ ΤΑ…” ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ “….

Πανηγυρικός Μπέου Μέρος Γ΄

30.05.2014

-A +A

Σήμερα παρατίθεται ως έχει το μεγάλο φινάλε από τον λόγο του νέου δημάρχου Βόλου άμα τη ανακοινώσει του ρωμαϊκού, εκλογικού θριάμβου του
«Ακούω τόσο καιρό αυτές τις αθλιότητες, αυτά τα ψέματα. Εμείς, ναι. Είμαστε επιχειρηματίες. Και τις επιχειρήσεις μας δεν ξέρουμε να τις έχουμε ζημιογόνες. Και τον Βόλο θα τον κάνουμε κερδοφόρα εταιρία -για όφελος δικό σας. Για δικό σας όφελος να μειώσουμε τα κοινόχρηστα, τα δημοτικά τέλη, το νερό και όχι να φορολογούμε τον κόσμο για να ζούνε πλουσιοπάροχα οι δήθεν και του κ@λου τα εννιάμερα, αυτοί στον Βόλο. Τέρμα αυτά! Κι από αύριο σας δίνω τον λόγο μου, γιατί αυτός ο πόλεμος, αυτή η αλητεία δεν εξηγείται αλλιώς. Κάτι κρύβει. Σας δίνω, λοιπόν, τον λόγο μου ότι δεν πρόκειται να παραλάβω τίποτα. Ούτε οι συνεργάτες μου ούτε εγώ, αν δεν γίνει έλεγχος πώς βάλανε τόσα χρόνια τόσα εκατομμύρια μέσα τον δήμο και κανένας δεν ελέγχθηκε. Πώς είναι δυνατόν οι άνθρωποι της τέχνης και της μουσικής, που δυστυχώς εμείς, ρε παιδιά, για μας η τέχνη και η μουσική είναι οι άνθρωποι που μας διασκεδάζουνε, αλλά ποτέ δεν περάσανε να πάρουνε τον ιδρώτα σας απ' τα υπουργεία Πολιτισμού και δήθεν κουλτούρας».
Κουμμούνι
«Είναι ο Καράς, ο κουμπάρος μου, είναι πώς λέμε της Πάολας θα γίνει; Είναι ο Ρέμος, ο Παντελίδης, ο Οικονομόπουλος αυτοί που τους πληρώνουμε εμείς και δεν πήραν ποτέ τον ιδρώτα σας σε αντίθεση με τον κάθε Νταλάρα και κουμμούνι και Φασουλή, που για να 'ρθουν εδώ παίρναν και πενήντα και τριάντα και ογδόντα εις βάρος των κορόιδων. Αυτή την Ελλάδα δημιουργήσανε όλοι αυτοί. Εμείς θα την αλλάξουμε, λοιπόν. Σας ευχαριστώ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου. Να ξέρετε, δεν πρόκειται να σας προδώσω -όχι εγώ, και όλοι οι συνεργάτες μου. Θα κάνουμε κατάθεση ψυχής. Θα δουλέψουμε για τον Βόλο των ονείρων μας και όχι για την καρέκλα. Σας ευχαριστώ μέσα απ' την καρδιά μου. Γιατί εμείς δεν είμαστε προοδευτικοί σαν κι αυτούς. Αλλά σήμερα το βράδυ, συνεργεία (τα οποία τα πληρώνουμε εμείς από την τσέπη μας, δεν επιβαρύνουμε τον δήμο) καθαρίζουν όλη την πόλη από τις αφίσες. Κι όχι μόνο τις δικές μας αφίσες αλλά και των προοδευτικών του κ@λου τα εννιάμερα. Ολη την πόλη. Αυτοί είμαστε εμείς, που δεν έχουμε αρχές αλλά έχουμε αξίες εμείς. Εχουμε έναν ίδιο Θεό μαζί σας. Να 'στε καλά».

Παναγιώτης Λιάκος

 

www.dimokratianews.g

No comments: