27.5.14

ΜΟΝΑΣΤΗΡΑΚΙ : Η ΜΕΚΚΑ ΣΤΙΣ ΑΝΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΝΟΜΙΣΜΑΤΑ

 

8:30, ένα ηλιόλουστο πρωινό είμαι στο Μοναστηράκι.
Ξεκίνησα με την προϋπόθεση να δω κάποια μαγαζιά και κάποιους υπαίθριους πάγκους που έχουνε αντίκες, νομίσματα, γραμματόσημα

κ.α.
Είχα πολλά χρόνια να ανέβω στο Μοναστηράκι και μπαίνοντας

από την πύλη απογοητεύτηκα, γιατί αλλιώς θυμόμουν

το Μοναστηράκι.

Η πολυθρόνα του Παύλου
και του Πέτρου!!!!!!

Στα πρώτα 200 μέτρα του κεντρικού δρόμου, όλα τα μαγαζιά είχανε  γίνει μοντέρνα που πουλούσαν ό,τι ένδυμα ήθελες εκτός από αντίκες.
Δεν απογοητεύτηκα και συνέχισα,  ψάχνοντας να ανακαλύψω τα ωραία  εκείνα παλιά μαγαζάκια που είχαν ότι  παλιό αντικείμενο ήθελες.
Κατεβαίνοντας άλλα 100 μέτρα πιο κάτω, θυμόμουνα ότι υπήρχε μια πλατεία και βγαίνοντας βρέθηκα πάλι στην  παλιά καλή εποχή.
Πολλά μαγαζιά με αντίκες που τους  περισσότερους τους πέτυχα στο άνοιγμα  των μαγαζιών τους.
Δεν ήξερα που να πρώτο κοιτάξω!!! καθώς υπήρχε πληθώρα  παλιών αντικειμένων όπως: κρυστάλλινες λάμπες, πολλά έπιπλα  αντίκες, πίνακες, φωτογραφικές παλαιές μηχανές, παλαιά  γραμμόφωνα.
Αφού περιπλανήθηκα περίπου στις 2 ώρες και βάλε τραβώντας  φωτογραφίες και θαυμάζοντας όλα αυτά τα έργα τέχνης, συνέχισα ψάχνοντας αυτή τη φορά, για μαγαζάκια με νομίσματα, γραμματόσημα, μετάλλια κ.α.
Φτάνοντας στο τέλος του δρόμου είδα μια πολυθρόνα που μου προξένησε θαυμασμό και εντύπωση.
Ρωτώντας τον υπάλληλο πόσο κάνει και πόσο χρονών περίπου είναι και μου απάντησε με σπαστά  ελληνικά ότι ήταν η πολυθρόνα του βασιλιά και μου δείχνει το αφεντικό του που καθόταν λίγο πιο πέρα να μου εξηγήσει περισσότερο.
Αφού πλησίασα το αφεντικό που ήτανε ένα γεροντάκι τον ρώτησε για ποιον βασιλιά μου έλεγε  ο υπάλληλος του και μου απαντάει, του Παύλου, του Πέτρου ξέρω εγώ ρε φίλε, μην με σκοτίζεις πρωί πρωί.

Αφού μονολογούσα ''α ρε Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνεις'' και  συγχρόνως γελούσα με την απάντηση του παππού έφυγα και πήγα  στο δρόμο δίπλα στις γραμμές του ηλεκτρικού όπως κατεβαίνεις για Θησείο.
Δεξιά είχε αρκετές καφετέριες που απολάμβαναν το καφεδάκι τους  στη σκιά της ηλιόλουστης Ακρόπολης.
Συνέχισα την διαδρομή μου και σιγά σιγά άρχισαν να υπάρχουνε  μικροί πάγκοι δεξιά και αριστερά μου με νομίσματα, γκραβούρες, γραμματόσημα κ.α.
Αφού κοίταξα σε αρκετούς πάγκους και ξεχώρισα 2-3 πάγκους που είχαν πολύ καλά και παλιά  αυθεντικά νομίσματα και γραμματόσημα.

http://www.antikes-thisauroi.com

πίσω στα παλιά

No comments: