18.8.09

ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΟΥ ΟΝΕΙΡΟ…

 

image

Χθες βράδυ έθαψα το τελευταίο .. όνειρό μου ,

μες στο σκοτάδι , ολομόναχος , στου καντηλιού το φως ,

η τελευταία πράξη παίχτηκε στο σκοτεινό δωμάτιό μου ,

έτσι απλά ..αθόρυβα , άφαντος ο ...από μηχανής ..θεός..

*

Με μιάς , χθες βράδυ , γέρασα ολόκληρους..αιώνες ,

όλα περάσαν μπρος στα μάτια μου , λες κι’ ήταν τωρινά ,

άνοιξες , καλοκαίρια , έρωτες και θλιβεροί χειμώνες ,

και κείνα τα όμορφα φθινόπωρα , τα μελαγχολικά ..

*

Όλα , το βράδυ αυτό , ήταν ..αλλοιώτικα ..μοιραία..

κι’ αυτά τα λόγια τα στερνά σου , σαν μαχαίρια ..κοφτερά ,

χάραξαν στην ψυχή μου , ανεξίτηλα , τα λόγια τα ωραία ,

που μου ψιθύριζες , τις νύχτες στα όνειρά μου τρυφερά..

*

Όλα χθες βράδυ , λες , πως μαγικά τριγύρω , αλλάξαν ..

κι’ αυτός ο χρόνος , που ποτέ του , δεν μας ήταν αρκετός

πέρσευε χθες , και τη βουβή μας τη γαλήνη την ταράξαν ,

ο απέραντος ο πόνος , και ο χτύπος της καρδιάς ο δυνατός ..

*

Χθες βράδυ , έθαψα τις τελευταίες τις ζωής μου τις ελπίδες ,

μαζί με το όνειρο , που ζέσταινα για χρόνια αγκαλιά ,

πέρασα τόσες , στη ζωή μου , συμφορές και καταιγίδες ,

μα η χθεσινή , μου σφράγισε για πάντα την καρδιά ……Κ.-

Αθήνα 14-18 / 6 / 2009

No comments: