30.8.10

ΓΡΑΜΜΑ ΑΠ' ΤΟ...ΜΕΤΩΠΟ..

 

        "  Καν

           Αικατερίνην Γ. Κάππου

                        εις  Λιδωρίκειον

          Σεβαστή μου μητέρα υγιαίνω .

  Σου στέλνω την παρούσα μου γιά ενθύμιο     συναντήσεώς μου με αγαπητόν μας Ευθ.Γ.Καψάλη , εις Πλατύ  Βεροίας κατά την 7 Μαρτίου 1941 .

                      Μετά  σεβασμού ο  υιός σου

                            Δημ. Κάππος

Δ.Κάππος-Ε.Καψάλης

   Η  σπάνια αυτή φωτογραφία , στάλθηκε , αγαπημένοι μου φίλοι , από τον γιατρό Δ.Κάππο , απ’ το Αλβανικό μέτωπο , και έγραφε , πίσω , τα παραπάνω , τα οποία και μεταφέρουμε όπως ακριβώς είναι γραμμένα . Μιά συγκινητική συνάντηση δυό χωριανών , μέσα στον ..ανεμοστρόβιλο του πολέμου , την οποία έσπευσε , ο αξέχαστος Δημ. Κάππος , να στείλει , που αλλού ; στη ..μάνα του , και να μοιραστεί μαζί της τη χαρά και τη..συγκίνησή του .

   Υπέροχες ανθρώπινες στιγμές , οάσεις , στην ..κόλαση του πολέμου....φυσικά ο Ευθύμιος Καψάλης , ήταν ο αγαπημένος μας πατέρας , που είχε επιστρατευθεί ..

1 comment:

Αικατερίνη Δημητρίου Κάππου said...

Κύριε Καψάλη,

Τα ειλικρινή μου συγχαρητήρια για το έργο σας.
Από ότι φαίνεται, υπάρχει ακόμα κάποιος παραλήπτης της εν λόγω επιστολής.
Θα σας παρακαλούσα να επικοινωνήσετε μαζί μου στο τηλ. 6932719015 οποιοιδήποτε μέρα μεταξύ 19:00 – 21:00

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Αικατερίνη Δημητρίου Κάππου