28.3.08

KΑΛΟΚΑΙΡΙΑΤΙΚΗ ΒΡΟΧΗ ..




Απόψε , αυτή η καλοκαιριάτικη βροχή με συνεπαίρνει ,
λες και ξεπλένει της ψυχής τ’ αμέτρητα τα πάθη…
κι’ εγώ , στου νου , ακουμπισμένος , το παράθυρο ,
του κάκου , προσπαθώ να σβύσω τα φριχτά μου λάθη..

Αναλογιέμαι ,τάχα , τι χρωστάω στο κόσμο πούζησα ,
κι’ ακόμα , πόσα τούτη η ζωή , χρωστάει σε μένα
μα οι σταγόνες , μυστικά , μου ψιθυρίζουνε.. πως πούλησα ,
τα όνειρά μου ..πάμφθηνα , λες κι’ ήταν όλα κάλπικα και ξένα..

Ώρες ακουμπισμένος στο περβάζι , αφουγκράζομαι ,
ρουφάω αχόρταγα ,την ευωδιά απ’ το χώμα το βρεγμένο ,
κάτι μου λέει ,πως η βροχή με περιπαίζει , μα δε νοιάζομαι ,
είν’ το κορμί μου σε παιχνίδια τέτοια..χρόνια ..μαθημένο…

Σιγοβραδυάζει , η βροχή..ψυχομαχάει , σβύνει ..κόπασε ,
πέρα μακρυά , ο αχός από των κοπαδιών τα κουδουνίσματα
σβυέται..αχνοχάνεται , στη ρεματιά τ’ αηδόνι , ξάφνου , σώπασε ,
τα φώτα ανάβουν , γυναίκα η ..νύχτα αρχίζει τα δικά της πείσματα…Κ.-


Λιδορίκι 07 06 07

No comments: