14.6.08

ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΙΗΤΕΣ : ΝΑΠ.ΛΑΠΑΘΙΩΤΗΣ ( Β.' )

Λιδορικιώτικο γλυκοσουρούπωμα....

ΟΤΑΝ ΒΡΑΔΙΑΖΕΙ

Όταν βραδιάζει , μέσα μου , ξυπνούν τα περασμένα ,
ξυπνούν αργά , σα μουσικές νεκρές από καιρό ,
- σα μουσικές που χάθηκαν και που τις λαχταρώ ,
κι' έρχονται πάλι , μαγικά κι' ανέλπιδα , σε μένα .

Πόθοι , παράπονα παλιά , νοσταλγικές φωνές ,
λόγια βαθιά κι' αξέχαστα , κι' ωστόσο ξεχασμένα ,
παραξενα χιμαιρικές αγάπες μακρινές ,
όπως η φλόγα μιάς αυγής , υψώνονται σε μένα !

Μιά βρύση , τότε , μαγική , μου λύνεται ξανά
και το τραγούδι ρυθμικό στα χείλη μου ανεβαίνει ,
- ένα τραγούδι καθαρό , καθώσ τα δειλινά ,
που μέσα του λυτρώνονται και ζουν οι πεθαμένοι...

" Ποιήματα "


ΠΑΙΔΙΚΑ ΓΛΥΚΑ ΜΟΥ ΧΡΟΝΙΑ....


Παιδικά γλυκά μου χρόνια , μαγικά μου πρώτα χρόνια
που , αν και ανέλπιδα χαμένα , καθώς τ' άνθη μεσ' στα χιόνια ,
- σα χλωμές αυγές ονείρου , στο σκοτάδι μιάς ερήμου ,
πάντα φέγγετε μπροστά μου , σύντροφοί μου και φρουροί μου .

Κι' όταν έρχεται το βράδυ , πιό βαρύ κι' από μολύβι
κι' ό,τι δίνει κι' ό,τι κλείνει , με συντρίβει και με θλίβει ,
το περίτρομο μυαλό μου , στην αγάπη σας γυρίζει ,
και μιά φλόγα , μιάν ελπίδα , το κρατεί και το στηρίζει !


Κι' όσο , λες , έχουν πεθάνει της αγνότης σου οι κρίνοι
κι' ο καιρός τη θύμησή σας προσπαθεί ν' απομακρύνει ,
τόσο πιότερο σας νοιώθω , πιό κοντά μου , πιό δικά μου ,
μαγικά , χαμένα χρόνια - πρώτα χρόνια παιδικά μου...


Από τα ανέκδοτα ποιήματα του ποιητή .

Το επόμενο αφιέρωμά μας θα είναι στον ποιητή μας Οδυσσέα Ελύτη .

Καλό σας βράδυ......Κ.-


No comments: