17.7.10

ΕΔΩ..ΛΙΔΟΡΙΚΙ ...ΕΔΩ...ΛΙΔΟΡΙΚΙ.....

 

002

Το πρώτο Λιδορικιώτικο Ζαχαροπλαστείο , που έγινε στα 1930 , απ' τους Ευθ.Καψάλη και Αναστ. Καντά..

Καλημέρα Λιδορικιώτες ...

ΣΑΒΒΑΤΟ  ΣΗΜΕΡΑ   17  ΙΟΥΛΙΟΥ  2010

ΜΑΡΙΝΗΣ  ΜΕΓΑΛΟΜΑΡΤΥΡΟΣ , ΒΕΡΟΝΙΚΗΣ  ΜΑΡΤΥΡΟΣ , ΣΠΕΡΑΤΟΥ  ΜΑΡΤΥΡΟΣ.

ΣΗΜΕΡΑ   ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ : ΜΑΡΙΝΑ , ΜΑΡΙΝΟΣ

ΤΙΣ ΠΙΟ  ΘΕΡΜΕΣ ΜΑΣ  ΕΥΧΕΣ ΣΕ ΟΣΕΣ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ  ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ Η  ΕΧΟΥΝ  ΓΕΝΕΘΛΙΑ .

    Δεν μπήκε τυχαία η παραπάνω φωτογραφία , αγαπημένοι μου φίλοι , υπάρχουν κάποιες μέρες , που είνα σημαδεμένες στην ψυχή μας . Έτσι και η σημερινή μέρα , 17 Ιουλίου , της Αγίας Μαρίνας , είναι δύσκολή , πολύ δύσκολη για την οικογένειά μου , αφού σαν σήμερα πριν 55 ακριβώς χρόνια σκοτώθηκε ο πατέρας μου σε ηλικία 50 χρόνων , και εγώ ήμουν δώδεκα  μόνο , χρόνων...

   Καλή σας μέρα  , όμως αδέρφια και καλό Σαββατοκύριακο..

            Απ΄το  " Λιδωρίκι " με αγάπη  ....Κ.-

No comments: