30.9.08

H KOYBENTOYΛΑ ΜΑΣ....

Καλησπέρα αγαπημένοι μου φίλοι , πρέπει που και..που , να τα λέμε..γιατί όλο και κάτι προσφέρουμε ο ένας στον άλλο , με την επικοινωνία , ΄προσωπικά ομολογώ πως όλους , σας νοιώθω χωριανούς μου και φίλους , ανθρώπους κοντινούς μου , που σε καποια μου ίσως στιγμή μπορώ να ..σηκώσω το τηλέφωνο και να πω τον..καυμό μου , κάπως έτσι δεν γίνεται με τους φίλους ;
Θεωρώ επίσης μεγάλη τμή γιά το χωριό μου και φυσικά γιά μένα , το ότι θυσιάζετε λίγο απ' τον πολύτιμο χρόνο σας , γιά να επισκεφτείτε την ταπεινή Λιδορικιώτικη σελίδα , και να μάθετε γιά τη ζωή και τα προβλήματα του χωριού μου , σας ευχαριστώ όλους γιά την αγάπη και τα καλά σας λόγια .

Ευχαριστώ θερμά την ΚΑΛΛΙΘΕΑ ΔΡΑΜΑΣ , τον η..την ΜΖ , τον η την..ΑΝΩΝΥΜΟ , το ΓΙΩΡΓΟ , την ΜΑDY , τον ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΠΟΙΗΤΗ , τα παιδιά ΤΟΥ ΛΕΩΝΙΔΙΟΥ , και δεν σας κρύβω πως θα 'θελα πολύ-πολύ να σας γνωρίσω όλους από κοντά , γιατί ..κακά τα ψέματα σας..φαντάζομαι , η τουλάχιστον το προσπαθώ ...
Πέρσι το καλοκαίρι γνώρισα τα αγαπημένα μου παιδιά απ' το...Νorman Oklahoma , κατάγονται βλέπεις απ' το Λιδορίκι , και ήταν μιά πολύ..πολύ ευτυχισμένη στιγμή γιά μένα , επίσης δεν σας κρύβω πως γιά καιρό , αναιτιολόγητα , χαθήκαμε με μιά αγαπημένη φίλη , με την οποία υπήρχε μιά πολύ..τακτική (..ιντερνετική..) επικοινωνία και φυσικά και μιά..σημαντική τηλε..φιλία , γιατί κακά τα ψέματα , μπορεί η επιστήμη να μας λέει πως δεν είναι δυνατό δυό άνθρωποι , να σκέφτονται με τον ίδιο , τρόπο , να πονάνε το..ίδιο , κι ακόμα να ονειρεύονται τα ίδια..όνειρα , μπορεί..μπορεί , πολλά μπορεί , κι' αν όλα αυτά τα μπορεί ισχύουν , τότε πως δικαιολογείται δυό άνθρωποι που ούτε καν γνωρίζονται να μπορούν μέσα σε λίγες στιγμές , από δυό κουβέντες , από μιά-δυό σκέψεις , να νοιώθουν κάτι σαν..παλιοί φίλοι , σαν άνθρωποι που γνωρίζονται από..καιρό , από..χρόνια ; πως γίνεται ; καλή , φίλοι μου αγαπημένοι , η..επιστήμη , καλές και οι απόψεις της , αλλά προσωπικά , προτιμώ ν΄ακούω τα ..λεγόμενα της ψυχής μου και , δόξα τω..Θεώ , δεν έχασα , η επιστήμη δίνει τις περιβόητες ..ραδιοσυχνότητες , ξέχωρες..ξεκάθαρα , διακριτές , κι όμως πολλές φορές συμβαίνει να..συνεκπέμπουν από ..διαφορετικές συχνότητες..ανά...βυσσος φίλοι μου , όπως λένε , η ψυχή κι' ο νους τ' ανθρώπου , αλλά με απέραντη ομορφιά...
Τελειώνοντας την αποψινή μας κουβεντούλα , θα 'θελα να πω στην Κατερίνα και τον Κώστα , ένα μεγάλο ευχαριστώ γιά την αγάπη τους , και να τους διαβεβαιώσω πως όλα τα μηνύματα τα βλέπω και τα διαβάζω , και ...χαίρομαι πολύ-πολύ , τον τελευταίο καιρό όμως με την αγωνία της..μπάντας και των Λιδορικιωτικο..πολιτιστικών κάπου..ξέφυγα , και αμέλησα πολλά άλλα πράγματα , εξ' ίσου και ίσως και πιό σημαντικά , δικαιούμαι μιάς...συγχώρεσης , έτσι δεν είναι ;
Άφησα τελευταίο το ..δρόμο της καρδιάς , αχ..αυτές οι μετονομασίες των..δρόμων , αγαπημένε μου δρόμε , περιμένω ακόμα την ερώτησή σου , εναγωνίως...ελπίζω και εύχομαι να είσαι πάντα καλά..

Καλό ..ξημέρωμα αγαπημένοι μου φίλοι , και σας ευχαριστώ γιά τη χαρά που μου δίνετε........
Απ' το Λιδορίκι (..μέσω..Αθηνών ) με αγάπη.....Κ-

1 comment:

Ο δρόμος της καρδιάς said...

Κύριε Καψάλη μου.
Απουσίαζα λόγω ασθενείας. Σας έχω στείλει εδώ και ημέρες την ερώτησή μου, στο google mail σας. Απάντηση δεν έλαβα ακόμη. Μάλλον δε θα έφτασε ποτέ το ηλεκτρονικό μου γράμμα. Καλύτερα να το 'χα στείλει με περιστέρι. Παρά ταύτα.
Μια όμορφη Παρασκευή σας εύχομαι.