Καλησπέρα αδέρφια Λιδορικιώτες
Καλησπέρα σε όλους τους φίλους του χωριού μας αλλά και της εφημερίδας μας
ΠΕΜΠΤΗ ΣΗΜΕΡΑ 2 ΙΟΥΝΙΟΥ 2016
Ανατολή Ήλιου: 06:02
Δύση Ήλιου: 20:44
Σελήνη 27 ημερών
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΓΕΓΟΝΟΤΑ
μ. Χ.
1891
Υιοθετείται από τη Διεθνή Ένωση Ποδοσφαίρου -την οποία αποτελούν οι ομοσπονδίες Αγγλίας, Σκωτίας, Ουαλίας και Ιρλανδίας- ο κανονισμός του πέναλτι. Υπήρξε μία ιδέα του ιρλανδού επιχειρηματία και τερματοφύλακα Γουίλιαμ ΜακΚραμ.
1941
Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Χρύσανθος αρνείται να ορκίσει την κυβέρνηση των δωσίλογων τουΤσολάκογλου και καθαιρείται.
1941
Γερμανοί αλεξιπτωτιστές εκτελούν τους άρρενες κατοίκους του χωριού Κοντομαρί των Χανίων, ως αντίποινα για τη συμμετοχή του ντόπιου πληθυσμού στη Μάχη της Κρήτης. Είναι τα πρώτα από μία σειρά αντιποίνων που θα γίνουν στην Κρήτη από τα γερμανικά στρατεύματα κατοχής.
1964
Ο Γιάσερ Αραφάτ ιδρύει στην Ιερουσαλήμ την Οργάνωση για την Απελευθέρωση της Παλαιστίνης (P.L.O.).
1971
Ελληνική ομάδα συμμετέχει για πρώτη φορά σε ευρωπαϊκό τελικό ποδοσφαίρου. Ο Παναθηναϊκόςαντιμετωπίζει στο Γουέμπλεϊ τον Άγιαξ για τοΚύπελλο Πρωταθλητριών και ηττάται με 2-0 στον 16ο τελικό της διοργάνωσης.
1992
Η Ελλάδα απορρίπτει την πρόταση της Πορτογαλικής Προεδρίας της Ευρωπαϊκής Ένωσηςνα ονομαστεί η Δημοκρατία των Σκοπίων Άνω ή Κάτω Μακεδονία.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/almanac/0206#ixzz4AR3HN9Pb
ΓΕΝΝΗΣΕΙΣ
μ. Χ.
1740
Ντονατιέν Αλφόνς Φρανσουά Ντε Σαντ, γνωστότερος ως Μαρκήσιος Ντε Σαντ, γάλλος αριστοκράτης και συγγραφέας τολμηρών βιβλίων, που χαρακτηρίστηκαν ως πορνογραφικά. Από το όνομά του προήλθε ο όρος «σαδισμός». (Θαν. 2/12/1814)
Αποφθέγματα
1904
Τζόνι Βαϊσμίλερ, πέντε φορές Ολυμπιονίκης στην κολύμβηση και ηθοποιός. («Ταρζάν») (Θαν. 20/1/1984)
1940
Κωνσταντίνος Β’, ο τελευταίος βασιλιάς της Ελλάδας.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/almanac/0206#ixzz4AR3Y3cuU
ΘΑΝΑΤΟΙ
μ. Χ.
1882
Τζουζέπε Γκαριμπάλντι, ιταλός επαναστάτης. Τα κατορθώματά του βοήθησαν ώστε η Ιταλία να πραγματοποιήσει την πολιτική της ένωση και να απαλλαγεί από τους Αυστριακούς. (Γεν. 4/7/1807)
Αποφθέγματα
1978
Σαντιάγο Μπερναμπέου, ισπανός ποδοσφαιριστής, γενικός γραμματέας και πρόεδρος της Ρεάλ Μαδρίτης. Το ποδοσφαιρικό γήπεδο της ομάδας της Μαδρίτης φέρει το όνομά του. (Γεν. 8/6/1895)
2000
Σβιατοσλάβ Φιοντόροφ, ρώσος οφθαλμίατρος, που εφηύρε τεχνική θεραπείας της μυωπίας με λέιζερ.(Γεν. 8/8/1927)
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/almanac/0206#ixzz4AR3mTONf
1171
0
Στις 2 Ιουνίου 1941, γερμανοί αλεξιπτωτιστές εκτέλεσαν τους άρρενες κατοίκους του χωριού Κοντομαρί των Χανίων, ως αντίποινα για τη συμμετοχή τού ντόπιου πληθυσμού στη Μάχη της Κρήτης (20 Μαΐου - 31 Μαΐου 1941). Η σφαγή στο Κοντομαρί, που βρίσκεται 18 χιλιόμετρα δυτικά των Χανίων και 3 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά του αεροδρομίου του Μάλεμε, ήταν τα πρώτα από μία σειρά αντιποίνων που έγιναν στην Κρήτη από τα γερμανικά στρατεύματα κατοχής.
Με την έναρξη της αεραποβατικής επιχείρησης στην Κρήτη, οι αλεξιπτωτιστές του 3ου Τάγματος της 1ης Μεραρχίας Αλεξιπτωστιστών της Βέρμαχτ προσγειώθηκαν στα νοτιοανατολικά του αεροδρομίου του Μάλεμε. Οι εισβολείς αντιμετωπίστηκαν από άνδρες του Νεοζηλανδικού στρατού (21ο και 22ο Τάγμα) και από ντόπιους πολίτες, που έφεραν από πρωτόγονα έως απαρχαιομένα όπλα. Οι γερμανοί αλεξιπτωτιστές αντιμετώπισαν απρόσμενα ισχυρή αντίσταση και υπέστησαν μεγάλες απώλειες. Έχασαν από 400 έως 600 άνδρες, και τον διοικητή τους ταγματάρχη Ότο Σέρμπερ.
Η ίδια τύχη περίμενε τους γερμανούς εισβολείς και στις υπόλοιπες περιοχές της Μεγαλονήσου, στις οποίες επιχείρησαν. Αμέσως άρχισαν να κυκλοφορούν φήμες για κακομεταχείριση των γερμανών αλεξιπτωτιστών από τον ντόπιο πληθυσμό. Γερμανικές στρατιωτικές αναφορές έκαναν λόγο για επιθέσεις κρητικών κατά στρατιωτών τους με μαχαίρια, τσεκούρια, ακόμα και δρεπάνια. Άλλωστε, η Πρωσσική ηθική περί πολέμου ήταν αντίθετη με την εμπλοκή πολιτών στον πόλεμο, τον οποίο όφειλαν να διεξαγάγουν επαγγελματίες στρατιώτες.
Οι φήμες και οι αναφορές γνωστοποιήθηκαν στον αντικαγκελάριο του Τρίτου Ράιχ και βετεράνο πιλότο Χέρμαν Γκέριγκ (1893 - 1946), ο οποίος διέταξε τον επικεφαλής του Σώματος των Αλεξιπτωπτιστών, Κουρτ Στούντεντ (1890 - 1978), να προβεί σε ανακρίσεις και αντίποινα αν κρινόταν απαραίτητο. Ο Στούντεντ δεν έχασε χρόνο κι εξέδωσε διαταγή αμέσως μετά την κατάληψη της Κρήτης (31 Μαΐου), με την οποία οι στρατιωτικές μονάδες που ενεπλάκησαν σε μάχες με πολίτες όφειλαν να ενεργήσουν τα αντίποινα.
Ακολουθώντας τη διαταγή του Στούντεντ, ο υπολοχαγός Χορστ Τρέμπες (1916-1944) με τους εναπομείναντες άνδρες του 3ου Τάγματος Αλεξιπτωτιστών κατευθύνθηκε προς στο Κοντομαρί, πλησίον του οποίου είχαν βρεθεί τα πτώματα κάποιων στο συμπολεμιστών τους. Αμέσως μετά την άφιξή τους, οι Γερμανοί συγκέντρωσαν τους κατοίκους κι αφού απελευθέρωσαν τα γυναικόπαιδα, πήραν ως ομήρους τους περισσότερους από τους άνδρες του χωριού. Τους οδήγησαν σε ένα ελαιώνα έξω από το χωριό και τους εκτέλεσαν. Ο αριθμός των εκτελεσθέντων ποικίλλει από 23 έως 60. Ο 25χρονος Χορστ Τρέμπες παρασημοφορήθηκε για την πράξη του από τον Γκέρινγκ με τον Σταυρό των Ιπποτών του Σιδηρού Σταυρού, αλλά τρία χρόνια αργότερα σκοτώθηκε στη Νορμανδία.
Τη Σφαγή στο Κοντομαρί αποτύπωσε με τον φωτογραφικό του φακό ο Φραντς - Πέτερ Βάιξλερ, ο οποίος υπηρετούσε ως πολεμικός ανταποκριτής στο τμήμα προπαγάνδας της Βέρμαχτ. Λίγους μήνες αργότερα, ο Βάιξλερ απολύθηκε από τον στρατό και κατηγορήθηκε για εσχάτη προδοσία, επειδή βοήθησε κάποιους Κρητικούς να αποδράσουν και δημοσιοποίησε κάποιες από τις φωτογραφίες που τράβηξε στο Κοντομαρί. Αμέσως μετά τον πόλεμο κατέθεσε στη δίκη της Νυρεμβέργης ως μάρτυρας κατηγορίας κατά του Χέρμαν Γκέριγκ και το 1955 επισκέφθηκε το μαρτυρικό χωριό, όπου του επιφυλάχθηκε θερμή υποδοχή από τους κατοίκους.
Το φωτογραφικό υλικό του Βάιξλερ παρέμεινε θαμμένο στα ομοσπονδιακά αρχεία της τότε Δυτικής Γερμανίας έως το 1980, οπότε ανακαλύφθηκε από τον δημοσιογράφο Βάσο Μαθιόπουλο (1929-2013) και συσχετίστηκε με τη Σφαγή στο Κοντομαρί από τον δημοσιογράφο Κώστα Παπαπέτρου.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/articles/935#ixzz4AR5ckUJE
Η είσοδος ΠΑΟ και Άγιαξ στο Γουέμπλεϊ
2730
0
Η αγωνιστική περίοδος 1970 - 1971 θα μείνει βαθιά χαραγμένη στη μνήμη των φίλων Παναθηναϊκού, καθώς η ποδοσφαιρική ομάδα του συλλόγου έφθασε στον τελικό του Κυπέλλου Πρωταθλητριών Ευρώπης. Στον διάβα του για τη μεγαλύτερη διάκριση του ελληνικού ποδοσφαίρου σε συλλογικό επίπεδο, ο Παναθηναϊκός ξεπέρασε τα εμπόδια της Ζενές Ες, της Σλόβαν Μπρατισλάβας, της Έβερτον, του Ερυθρού Αστέρα, ενώ στον τελικό του Γουέμπλεϊ, στις 2 Ιουνίου 1971, ηττήθηκε με 2-0 από τον Άγιαξ του Γιόχαν Κρόιφ.
Η ομάδα του Γουέμπλεϊ άρχισε να διαμορφώνεται από τον αναμορφωτή του Παναθηναϊκού Στέφαν Μπόμπεκ και τον διάδοχό του, Λάκη Πετρόπουλο. Στις 2 Ιουνίου 1970, ο Φέρεντς Πούσκας διαδέχτηκε τον έλληνα τεχνικό, που ανέλαβε προπονητής στην Εθνική Ελλάδος. Ο ούγγρος προπονητής, που ως ποδοσφαιριστής άφησε εποχή, αποδείχθηκε το μεγάλο όπλο της ομάδας, ιδίως στον τομέα της ψυχολογίας. Ο καλπάζων συνταγματάρχης, όπως ήταν το προσωνύμιό του, κατάφερε να πείσει τους παίχτες του ότι πρέπει να κοιτάζουν στα μάτια τούς αντιπάλους τους. «Έντεκα αυτοί, έντεκα κι εμείς» συνήθιζε να λέει. «Με αυτό το τροπάριο μάς εμψύχωνε συνέχεια και μας έκανε να αντιμετωπίζουμε τους αντιπάλους μας χωρίς το παραμικρό κόμπλεξ», δήλωνε ο Μίμης Δομάζος.
Σημαντικό μερίδιο στο χτίσιμο της μεγάλης ομάδας είχαν οι βοηθοί του, Γαβρίλος Γαζής και Γιάννης Τζουνάκος, καθώς και ο πρόεδρος του συλλόγου, Μιχάλης Κίτσιος, στρατιωτικός στο επάγγελμα και εκλεκτός των συνταγματαρχών που διοικούσαν τότε τον τόπο. Πολλά ακούστηκαν για την ευρωπαϊκή πορεία του Παναθηναϊκού, ιδιαίτερα στην εμπλοκή της χούντας στην πρόκριση των «πρασίνων» στον τελικό, μετά τη συντριβή του Βελιγραδίου. Τίποτε, φυσικά, δεν αποδείχθηκε. Ήταν, μάλλον, μια προσπάθεια σπίλωσης της μεγάλης επιτυχίας του Παναθηναϊκού, που εντάσσεται στη μακρόχρονη κόντρα των δύο αιωνίων αντιπάλων.
Στο δρόμο για τον τελικό, ο Παναθηναϊκός πέτυχε συνολικά 16 γκολ και δέχθηκε 10. Τα 10 από τα 16 γκολ του σημείωσε ο Αντώνης Αντωνιάδης, που αναδείχθηκε και πρώτος σκόρερ της διοργάνωσης. Στις εγχώριες διοργανώσεις, ο Παναθηναϊκός δεν τα πήγε καλά, μετά μάλιστα από συνεχόμενα πρωταθλήματα (1969 και 1970). Στο πρωτάθλημα τερμάτισε τρίτος, με πρώτη την ΑΕΚ, ενώ το Κύπελλο κατέκτησε ο Ολυμπιακός, με τον Παναθηναϊκό να αποκλείεται στον προημιτελικό γύρο από τον ΠΑΟΚ.
Η μεγάλη πορεία του Παναθηναϊκού ξεκίνησε στις 16 Σεπτεμβρίου 1970 από την πόλη Ες του Λουξεμβούργου, κόντρα στην αδύναμη Ζενές. Οι πράσινοι εξασφάλισαν εύκολα τη νίκη και έβαλαν σημαντική υποθήκη για την πρόκριση.
Σκόρερ: Αντωνιάδης (6'), Ντι Τζένοβα (11'), Ελευθεράκης (35').
Διαιτητής: Μεσέμ (Γαλλία)
30 Σεπτεμβρίου 1970: Παράσταση για ένα ρόλο στην κατάμεστη Λεωφόρο, με κορυφαίο τον Αντωνιάδη, που σημείωσε 4 γκολ.
Σκόρερ: Ελευθεράκης (17'), Αντωνιάδης (26', 29', 37', 58').
Διαιτητής: Λεφτόνι (Μάλτα)
21 Οκτωβρίου 1970: Η ομάδα της Τσεχοσλοβακίας, που την προηγούμενη χρονιά είχε καταπλήξει την Ευρώπη κατακτώντας το Κύπελλο Κυπελλούχων, αποδείχτηκε τελικά εύκολη λεία για τον Παναθηναϊκό. «Δεν μπορούσα να φανταστώ ένα τέτοιο Παναθηναϊκό. Θεωρώ ότι ήδη αποκλειστήκαμε», δήλωσε κατάπληκτος ο προπονητής της Σλόβαν Τόμας Βίντσεν. Η Ομόνοια γέμισε από πλήθος κόσμου…
Σκόρερ: Δομάζος (3'), Αντωνιάδης (55'), Δεληγιάννης (82').
Διαιτητής: Μπαρμπουλέσκου (Ρουμανία)
4 Νοεμβρίου 1970: Νίκη γοήτρου για τους Τσεχοσλοβάκους και πρόκριση στους 8 του Κυπέλλου Πρωταθλητριών για τον Παναθηναϊκό, που γίνεται η πρώτη ελληνική ομάδα που καταφέρνει τέτοια διάκριση. Κορυφαίοι, ο Οικονομόπουλος και ο Αντωνιάδης.
Σκόρερ: Μούτερ (33'), Αντωνιάδης (52'), Τσάπκοβιτς (58')
Διαιτητής: Λεβ (Σουηδία)
Οι παίκτες του Παναθηναϊκού πανηγυρίζουν το γκολ του Αντωνιάδη
9 Μαρτίου 1971: Το 1-1 στο Γκούντισον Παρκ του Λίβερπουλ ήταν έκπληξη πρώτου μεγέθους, που έκανε τον γύρο της Ευρώπης. Η έμπνευση του Πούσκας να παίξει μαν-του-μαν τον περίφημο Τζο Ρόιλ με τον άγνωστο τότε Άνθιμο Καψή έδωσε τη μισή πρόκριση στους πράσινους. Ο Παναθηναϊκός άντεξε στο σφυροκόπημα των Εφοπλιστών και ισοφαρίστηκε στις καθυστερήσεις με κάλπικο γκολ του Τζόνσον, αφού νωρίτερα ο αλάνθαστος Οικονομόπουλος είχε εξουδετερωθεί με κίνηση καράτε από τον Ρόιλ.
Σκόρερ: Αντωνιάδης (81'), Τζόνσον (90').
Διαιτητής: Γκλέκνερ (Ανατολική Γερμανία)
24 Μαρτίου 1971: Ο Πούσκας έστησε αριστοτεχνικά την ομάδα στην άμυνα και χιλιάδες φίλοι του τριφυλλιού πανηγύρισαν με επίκεντρο τα σιντριβάνι της Πλατείας Ομονοίας.
Διαιτητής: Ελιές (Γαλλία)
14 Απριλίου 1971: Η προσγείωση στην πραγματικότητα για τον Παναθηναϊκό. Ο Οικονομόπουλος βρέθηκε σε άσχημο απόγευμα και ο Όστοϊτς βρίσκει την ευκαιρία να σημειώσει τρία τέρματα. Το γκολ του Καμάρα θα αποδειχθεί υπερπολύτιμο.
Σκόρερ: Όστοϊτς (14'), Γιάνκοβιτς (39'), Όστοϊτς (47'), Καμάρας (55'), Όστοϊτς (68').
Διαιτητής: Νιεμάγιερ (Αυστρία).
28 Απριλίου 1971: Η μεγάλη ανατροπή, εξ ου και οι ψίθυροι. Ο Παναθηναϊκός επικρατεί 3-0 και σφραγίζει το εισιτήριο για το Γουέμπλεϊ. Η Ελλάδα φλέγεται! «Ο όρκος που είχαμε κάνει στο δωμάτιο του Δομάζου, μας είχε κάνει θηρία. Και πιο πολύ πεισμώσαμε, όταν είδαμε τυπωμένα φέιγ-βολάν των γιουγκοσλάβων, που έγραφαν: Τελικός Κυπέλλου Πρωταθλητριών: Ερυθρός Αστέρας - Άγιαξ», θυμάται ο Κώστας Ελευθεράκης.
Σκόρερ: Αντωνιάδης (2', 54'), Καμάρας (63').
Διαιτητής: Οντίθ ντε Μεντιβίλ (Αυστρία)
2 Ιουνίου 1971, ημερομηνία - ορόσημο για το ελληνικό ποδόσφαιρο. Ο Παναθηναϊκός αντιμετωπίζει τον Άγιαξ, των Ρίνους Μίχελς και Γιόχαν Κρόϊφ, την ομάδα - μοντέλο, που θα κυριαρχήσει τα επόμενα χρόνια στην Ευρώπη. Με τη συμπαράσταση χιλιάδων οπαδών στο μεγαλόπρεπο Γουέμπλεϊ, παλεύει όσο μπορεί το παιγνίδι, αλλά η διαφορά δυναμικότητας από τον Αίαντα του Άμστερνταμ είναι εμφανής.
Παρά την ήττα του, ο Παναθηναϊκός κέρδισε χιλιάδες νέους φίλους και την… επιβεβαίωση του ύμνου του: «Χαίρεται η Ελλάδα που' χει τέτοια ομάδα…».
Ο στρατηγός του Παναθηναϊκού, Μίμης Δομάζος, δήλωσε: «Παρότι δεν σηκώσαμε το Κύπελλο, νιώσαμε όλοι υπερήφανοι. Είχαμε πετύχει έναν άθλο. Το όνομα της χώρας μας ακούστηκε σε όλη τη Γη. Μακάρι να ξαναβρεθεί κι άλλη ελληνική ομάδα, να πετύχει αυτό τον θρίαμβο».
Σκόρερ: Βαν Ντάικ (5'), Καψής (85' - αυτογκόλ).
Διαιτητής: Τέιλορ (Αγγλία)
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/articles/147#ixzz4AR5werPf
7
0
Γερμανίδα σκηνοθέτρια του κινηματογράφου, που δραστηριοποιήθηκε στο χώρο του κινουμένου σχεδίου. Θεωρείται από τους πρωτοπόρους των κινουμένων σχεδίων με φιγούρες σε μορφή περιγραμμάτων (Silhouete Animation), ενώ είναι εκείνη που δημιούργησε το πρώτο μουσικό κλιπ στην ιστορία του σινεμά πάνω σε μοτίβα του Μότσαρτ.
Η Σαρλότε «Λότε» Ράινιγκερ γεννήθηκε στις 2 Ιουνίου 1899 στο Σαρλότενμπουργκ, προάστιο του Βερολίνου. Από μικρή γοητεύτηκε από το κινέζικο θέατρο σκιών κι άρχισε να κατασκευάζει τις δικές της φιγούρες. Παρακολουθώντας μία διάλεξη του ηθοποιού και σκηνοθέτη Πάουλ Βέγκενερ, πείστηκε για τις μεγάλες δυνατότητες που της παρείχε ο κινηματογράφος να αναπτύξει την τέχνη της.
Κατά τη διάρκεια της καριέρας της δημιούργησε περισσότερες από 40 ταινίες, με βασικό εργαλείο την επινοητικότητά της και κινητήριες δυνάμεις το παραμύθι και τη μουσική. Τα πιο γνωστά της έργα είναι το «Παπαγκένο» (Papageno, 1935), εμπνευσμένο από την όπερα του Μότσαρτ «Ο Μαγικός Αυλός» και «Οι περιπέτειες του Πρίγκιπα Αχμέντ (Die Abenteuer des Prinzen Achmed, 1923-1926), που βασίζεται στην αραβική συλλογή παραμυθιών και ιστοριών «Χίλιες και μία νύχτες» και θεωρείται ως η παλαιότερη σωζόμενη ταινία μήκους με κινούμενα σχέδια.
Η Λότε Ράινινγκερ δεν διακρίθηκε μόνον για τις κινηματογραφικές της παραγωγές, αλλά και για τις επιδόσεις της στο θέατρο σκιών, για τις εικονογραφήσεις βιβλίων και τη δραστηριότητά της στο θέατρο.
Τη δεκαετία του ‘20 ανήκε στο λογοτεχνικό κύκλο γύρω από τον Μπέρτολτ Μπρεχτ και γνώρισε μεγάλες μορφές της γερμανικής τέχνης, όπως τους σκηνοθέτες Φριτς Λανγκ και Γκέοργκ-Βίλχελμ Παμπστ, τον εξπρεσιονιστή ζωγράφο Καρλ Σμιτ, το θεατρικό συγγραφέα Καρλ Τσουκμάγερ και τον ζωγράφο και φωτογράφο Λάζλο Μόχολι-Νάγκι.
Λόγω των αριστερών φρονημάτων της εγκατέλειψε τη Γερμανία, μετά τη άνοδο του Χίτλερ στην εξουσία και περιπλανήθηκε για πολλά χρόνια σε χώρες της Δυτικής Ευρώπης (Γαλλία, Ιταλία και Αγγλία), μαζί με τον σκηνοθέτη σύζυγό της Καρλ Κοχ.
H Λότε Ράινιγκερ πέθανε στις 19 Ιουνίου 1981 στην πόλη Ντετενχάουζεν της τότε Δυτικής Γερμανίας, σε ηλικία 82 ετών.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/biographies/1635#ixzz4AR6SNDrM
417
0
Αμερικάνος μουσικός, από τους πρωτοπόρους του ροκ εντ ρολ και από τους κορυφαίους της ηλεκτρικής κιθάρας. Με τον ήχο του και τις καινοτομίες του στην κιθάρα επηρέασε στρατιές μουσικών. Σήμα κατατεθέν του, η παραλληλόγραμμη κιθάρα, δικής του κατασκευής.
Ο Μπο Ντίντλεϊ (Bo Diddley) γεννήθηκε στο Μακόμπ του Μισισιπή στις 30 Δεκεμβρίου του 1928 και το πραγματικό του όνομα ήταν Ίλας Όθα Μπέιτς. Το Μπο Ντίντλεϋ είναι παρατσούκλι και το απέκτησε στα ρινγκ ως ερασιτέχνης μποξέρ. Στα επτά του χρόνια μετακόμισε με την οικογένειά του στο Σικάγο. Αρχικά πήρε μαθήματα βιολιού, αλλά αποφάσισε να μάθει κιθάρα και να γίνει μουσικός, όταν παρακολούθησε μια συναυλία του Τζον Λι Χούκερ.
Δούλεψε ως μηχανικός, επιπλοποιός και μουσικός του δρόμου, προτού γνωρίσει την πρώτη μεγάλη του επιτυχία το 1955 με το σινγκλ Bob Didley / I'am Man, που έφθασε στην κορυφή του Ριθμ εντ Μπλουζ τσαρτ. Ακολούθησαν σπουδαία τραγούδια, όπως τα: Who Do You Love, Mona, Road Runner και You Can't Judge A Book by the cover. Επηρέασε καθοριστικά τη βρετανική R&B σκηνή και συγκροτήματα όπως τους Yardbirds και τους Rolling Stones. Μάλιστα, οι νεαροί και ταλαντούχοι Στόουνς άνοιγαν τις συναυλίες του Ντίντλεϊ το 1963.
Τη δεκαετία του '70 ο Μπομπ Ντίντλεϊ ήταν ήδη ένας θρύλος. Προσπάθησε να ανανεώσει το μουσικό του ύφος, όπως και πολλοί άλλοι της γενιάς του, αλλά χωρίς επιτυχία. Το 1979 περιόδευσε μαζί με τους πρωτοπόρους του πανκ, βρετανούς The Clash. To 1987 εντάχθηκε στην Ακαδημία του ροκ εντ ρολ (Rock and Roll Hall Of Fame) και παρέμεινε ενεργός μουσικά. Κυκλοφόρησε ορισμένα αξιόλογα άλμπουμ και συνέχισε να δίνει συναυλίες. Το 2001 εμφανίστηκε και στην Ελλάδα, μαζί με τους κατά πολύ νεώτερούς του Fleshtones.
Στις 17 Μαΐου 2007 χτυπήθηκε από εγκεφαλικό, κατά τη διάρκεια συναυλίας στην Ομάχα της Νεμπράσκας. Εγκατέλειψε την ενεργό δράση και ακολούθησε πρόγραμμα αποκατάστασης. Ο Μπομπ Ντίντλεϊ άφησε την τελευταία του πνοή στις 2 Ιουνίου 2008, στο σπίτι του στο Άρτσερ της Φλώριδας, εξαιτίας καρδιακού επεισοδίου.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/biographies/376#ixzz4AR6ntPIC
75
0
Αριέτα του Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ, για βαθύφωνο (μπάσο) και ορχήστρα. Φέρει τον αριθμό 541 στον κατάλογο Κέχελ με τα έργα του μεγάλου αυστριακού συνθέτη.
Γράφτηκε κατά παραγγελία τον Μάιο του 1788, προκειμένου να συμπεριληφθεί στην κωμική όπερα του Πασκουάλε Ανφόσι Le gelosie fortunate (Οι ευτυχισμένοι ζηλιάρηδες), που θα ανέβαινε στη Βιέννη στις 2 Ιουνίου 1788. Δεν ήταν η πρώτη φορά που ο Μότσαρτ συνέθετε για άλλους συνθέτες και ιδιαίτερα για τον Πασκουάλε Ανφόσι (1727-1797).
Αν και η μουσική του ιταλού συνθέτη έχει σχεδόν ξεχαστεί στις μέρες μας, οι κατά παραγγελία άριες του Μότσαρτ, όπως η προκείμενη, παίζονται και ηχογραφούνται από σπουδαίους λυρικούς καλλιτέχνες, όπως οι Ντίτριχ Φίσερ-Ντίσκαου, Μπριν Τέρφελ και Τόμας Χάμπσον.
Στην όπερα του Ανφόσι η αριέτα Un Bacio Di Mano (Ένα Χειροφίλημα) ερμηνεύεται από τον κύριο Ζιρό, ένα σοφό και περπατημένο Γάλλο, που συμβουλεύει τον άβγαλτο Ντον Πομπέο να είναι προσεκτικός, όταν κορτάρει μια γυναίκα. Διαρκεί λιγότερο από δύο λεπτά και είναι ένα από τα «διαμαντάκια» του Μότσαρτ.
Το κύριο θέμα της αριέτας (δεξιοτεχνικό οπερατικό σόλο, αλλά και τραγούδι της κωμικής όπερας) είναι γνωστό στους φίλους της κλασσικής μουσικής από ένα κατοπινό έργο του Μότσαρτ, την πασίγνωστη και σπουδαία Συμφωνία αρ. 41, Του Διός, που πρωτοπαρουσιάστηκε στις 10 Αυγούστου 1788.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/articles/526#ixzz4AR75UkHC
Ο ΑΥΡΙΑΝΟΣ ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΟ ΛΙΔΟΡΙΚΙ
Παρασκευή
3/6
03:00
17°C
63%
4 Μπφ ΒΔ
24 Km/h
ΚΑΘΑΡΟΣ
09:00
21°C
51%
2 Μπφ Δ
9 Km/h
ΚΑΘΑΡΟΣ
15:00
25°C
49%
6 Μπφ Δ
45 Km/h
70 Km/h
ΛΙΓΑ ΣΥΝΝΕΦΑ
21:00
19°C
71%
4 Μπφ Δ
24 Km/h
ΛΙΓΑ ΣΥΝΝΕΦΑ
ΣΧΟΛΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
" ΤΑ ..ΓΕΛΑΔΙΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΝΥΧΤΙΟΥ ...!!!!"
Ανάστατοι είναι φιλοι μου οι χωριανοί μας , με τις ΚΑΘΕ..ΒΡΑΔΥΝΕΣ ( κατά το ..καθημερινές ) επιδρομές σε όλα τα.." Λιδορικιώτικα "μέτωπα , κήπια , περιβόλια , αυλές και γεικά σε κάθε φραγμένο κομμάτι , ενώ κάθε μέρα εδραιώνεται η άποψη , ΠΩΣ ΤΑ ΓΕΛΑΔΙΑ ΟΛΑ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΝ Κ.ΚΛΏΣΣΑ , που μπορεί μεν , να είναι παραβάτης ΑΛΛΑ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ , ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΜΟΛΥΜΕΝΑ ΓΕΛΆΔΙΑ ΚΑΙ ΓΟΔΟΠΡΟΒΑΤΑ ΜΕ...ΑΚΟΛΟΥΘΙΕΣ ΑΓΡΙΟΣΚΥΛΩΝ ΠΟΥ ΈΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΛΙΔΟΡΙΚΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΙΣ..ΛΙΔΟΡΙΚΙΩΤΙΣΣΕΣ...
Γνωρίζετε άραγε φίλοι μου πως ΕΙΝΑΙ ΔΎΣΚΟΛΟ , ΑΝ ΟΧΙ ΑΔΎΝΑΤΟ ΈΝΑΣ ΛΙΔΟΡΙΚΙΩΤΗΣ ΝΑ ΠΆΕΙ..ΠΕΖΌΣ ΣΤΟ ΛΕΥΚΑΔΊΤΙ Ή ΤΙΣ ΚΑΡΟΎΤΕΣ , ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΠΕΤΣΟΚΟΨΟΥΝ ΤΑ ΑΜΈΤΡΗΤΑ ΣΚΥΛΙΆ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΎΝ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΑ ;
ΠΟΙΟΣ ΕΛΕΓΧΕΙ ΌΛΟ ΑΥΤΌ ΤΟ...ΣΚΥΛΟΜΆΝΙ ; ΤΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΆ ; ΚΑΙ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟΙ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ; ΕΜΒΟΛΙΆΖΟΝΤΑΙ , ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΤΣΙΠΑΚΙ; ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ..ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΝΑΝ ΠΕΡΙΠΛΑΝΩΜΕΝΟ ΚΙΝΔΥΝΟ , ΚΑΙ ΡΩΤΆΜΕ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΌΛΑ ΑΥΤΑ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΫΠΕΎΘΥΝΟΙ ; ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ...
Δεν το βλέπετε και σεις πως παραέχει γίνει το πράγμα , όπως το πάμε , ΘΑ ΚΛΕΙΣΤΟΎΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΈΤΣΙ ΘΈΛΕΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΉ ΟΜΆΔΑ ΧΩΡΙΑΝΏΝ ΜΑΣ ;
Μήπως θα πρέπει να γίνει κάθαρση στο χώρο και του κυνηγιού ; πολλά και διάφορα ακούγονται , που δεν τιμούν καθόλου την πολιτισμένη κοινωνία μας ...ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ..ΑΝΑΓΚΑΊΑ Η..." ΑΥΤΟΚΑΘΑΡΣΗ " , ΑΠ' ΤΟΝ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΚΑΙ ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ..ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ ...;;;;;;;
Απ' το " Λιδωρίκι " με αγάπη
www.lidoriki.com
Καλησπέρα σε όλους τους φίλους του χωριού μας αλλά και της εφημερίδας μας
ΠΕΜΠΤΗ ΣΗΜΕΡΑ 2 ΙΟΥΝΙΟΥ 2016
Ανατολή Ήλιου: 06:02
Δύση Ήλιου: 20:44
Σελήνη 27 ημερών
- Διεθνής Ημέρα Ιερόδουλων
- NEO!Γιορτάζουν: Έρασμος,Νικηφόρος, Νικηφόρα.
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΓΕΓΟΝΟΤΑ
μ. Χ.
1891
Υιοθετείται από τη Διεθνή Ένωση Ποδοσφαίρου -την οποία αποτελούν οι ομοσπονδίες Αγγλίας, Σκωτίας, Ουαλίας και Ιρλανδίας- ο κανονισμός του πέναλτι. Υπήρξε μία ιδέα του ιρλανδού επιχειρηματία και τερματοφύλακα Γουίλιαμ ΜακΚραμ.
1941
Ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών Χρύσανθος αρνείται να ορκίσει την κυβέρνηση των δωσίλογων τουΤσολάκογλου και καθαιρείται.
1941
Γερμανοί αλεξιπτωτιστές εκτελούν τους άρρενες κατοίκους του χωριού Κοντομαρί των Χανίων, ως αντίποινα για τη συμμετοχή του ντόπιου πληθυσμού στη Μάχη της Κρήτης. Είναι τα πρώτα από μία σειρά αντιποίνων που θα γίνουν στην Κρήτη από τα γερμανικά στρατεύματα κατοχής.
1964
Ο Γιάσερ Αραφάτ ιδρύει στην Ιερουσαλήμ την Οργάνωση για την Απελευθέρωση της Παλαιστίνης (P.L.O.).
1971
Ελληνική ομάδα συμμετέχει για πρώτη φορά σε ευρωπαϊκό τελικό ποδοσφαίρου. Ο Παναθηναϊκόςαντιμετωπίζει στο Γουέμπλεϊ τον Άγιαξ για τοΚύπελλο Πρωταθλητριών και ηττάται με 2-0 στον 16ο τελικό της διοργάνωσης.
1992
Η Ελλάδα απορρίπτει την πρόταση της Πορτογαλικής Προεδρίας της Ευρωπαϊκής Ένωσηςνα ονομαστεί η Δημοκρατία των Σκοπίων Άνω ή Κάτω Μακεδονία.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/almanac/0206#ixzz4AR3HN9Pb
ΓΕΝΝΗΣΕΙΣ
μ. Χ.
1740
Ντονατιέν Αλφόνς Φρανσουά Ντε Σαντ, γνωστότερος ως Μαρκήσιος Ντε Σαντ, γάλλος αριστοκράτης και συγγραφέας τολμηρών βιβλίων, που χαρακτηρίστηκαν ως πορνογραφικά. Από το όνομά του προήλθε ο όρος «σαδισμός». (Θαν. 2/12/1814)
Αποφθέγματα
1904
Τζόνι Βαϊσμίλερ, πέντε φορές Ολυμπιονίκης στην κολύμβηση και ηθοποιός. («Ταρζάν») (Θαν. 20/1/1984)
1940
Κωνσταντίνος Β’, ο τελευταίος βασιλιάς της Ελλάδας.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/almanac/0206#ixzz4AR3Y3cuU
ΘΑΝΑΤΟΙ
μ. Χ.
1882
Τζουζέπε Γκαριμπάλντι, ιταλός επαναστάτης. Τα κατορθώματά του βοήθησαν ώστε η Ιταλία να πραγματοποιήσει την πολιτική της ένωση και να απαλλαγεί από τους Αυστριακούς. (Γεν. 4/7/1807)
Αποφθέγματα
1978
Σαντιάγο Μπερναμπέου, ισπανός ποδοσφαιριστής, γενικός γραμματέας και πρόεδρος της Ρεάλ Μαδρίτης. Το ποδοσφαιρικό γήπεδο της ομάδας της Μαδρίτης φέρει το όνομά του. (Γεν. 8/6/1895)
2000
Σβιατοσλάβ Φιοντόροφ, ρώσος οφθαλμίατρος, που εφηύρε τεχνική θεραπείας της μυωπίας με λέιζερ.(Γεν. 8/8/1927)
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/almanac/0206#ixzz4AR3mTONf
Σφαγή στο Κοντομαρί
1171
0
Στις 2 Ιουνίου 1941, γερμανοί αλεξιπτωτιστές εκτέλεσαν τους άρρενες κατοίκους του χωριού Κοντομαρί των Χανίων, ως αντίποινα για τη συμμετοχή τού ντόπιου πληθυσμού στη Μάχη της Κρήτης (20 Μαΐου - 31 Μαΐου 1941). Η σφαγή στο Κοντομαρί, που βρίσκεται 18 χιλιόμετρα δυτικά των Χανίων και 3 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά του αεροδρομίου του Μάλεμε, ήταν τα πρώτα από μία σειρά αντιποίνων που έγιναν στην Κρήτη από τα γερμανικά στρατεύματα κατοχής.
Με την έναρξη της αεραποβατικής επιχείρησης στην Κρήτη, οι αλεξιπτωτιστές του 3ου Τάγματος της 1ης Μεραρχίας Αλεξιπτωστιστών της Βέρμαχτ προσγειώθηκαν στα νοτιοανατολικά του αεροδρομίου του Μάλεμε. Οι εισβολείς αντιμετωπίστηκαν από άνδρες του Νεοζηλανδικού στρατού (21ο και 22ο Τάγμα) και από ντόπιους πολίτες, που έφεραν από πρωτόγονα έως απαρχαιομένα όπλα. Οι γερμανοί αλεξιπτωτιστές αντιμετώπισαν απρόσμενα ισχυρή αντίσταση και υπέστησαν μεγάλες απώλειες. Έχασαν από 400 έως 600 άνδρες, και τον διοικητή τους ταγματάρχη Ότο Σέρμπερ.
Η ίδια τύχη περίμενε τους γερμανούς εισβολείς και στις υπόλοιπες περιοχές της Μεγαλονήσου, στις οποίες επιχείρησαν. Αμέσως άρχισαν να κυκλοφορούν φήμες για κακομεταχείριση των γερμανών αλεξιπτωτιστών από τον ντόπιο πληθυσμό. Γερμανικές στρατιωτικές αναφορές έκαναν λόγο για επιθέσεις κρητικών κατά στρατιωτών τους με μαχαίρια, τσεκούρια, ακόμα και δρεπάνια. Άλλωστε, η Πρωσσική ηθική περί πολέμου ήταν αντίθετη με την εμπλοκή πολιτών στον πόλεμο, τον οποίο όφειλαν να διεξαγάγουν επαγγελματίες στρατιώτες.
Οι φήμες και οι αναφορές γνωστοποιήθηκαν στον αντικαγκελάριο του Τρίτου Ράιχ και βετεράνο πιλότο Χέρμαν Γκέριγκ (1893 - 1946), ο οποίος διέταξε τον επικεφαλής του Σώματος των Αλεξιπτωπτιστών, Κουρτ Στούντεντ (1890 - 1978), να προβεί σε ανακρίσεις και αντίποινα αν κρινόταν απαραίτητο. Ο Στούντεντ δεν έχασε χρόνο κι εξέδωσε διαταγή αμέσως μετά την κατάληψη της Κρήτης (31 Μαΐου), με την οποία οι στρατιωτικές μονάδες που ενεπλάκησαν σε μάχες με πολίτες όφειλαν να ενεργήσουν τα αντίποινα.
Ακολουθώντας τη διαταγή του Στούντεντ, ο υπολοχαγός Χορστ Τρέμπες (1916-1944) με τους εναπομείναντες άνδρες του 3ου Τάγματος Αλεξιπτωτιστών κατευθύνθηκε προς στο Κοντομαρί, πλησίον του οποίου είχαν βρεθεί τα πτώματα κάποιων στο συμπολεμιστών τους. Αμέσως μετά την άφιξή τους, οι Γερμανοί συγκέντρωσαν τους κατοίκους κι αφού απελευθέρωσαν τα γυναικόπαιδα, πήραν ως ομήρους τους περισσότερους από τους άνδρες του χωριού. Τους οδήγησαν σε ένα ελαιώνα έξω από το χωριό και τους εκτέλεσαν. Ο αριθμός των εκτελεσθέντων ποικίλλει από 23 έως 60. Ο 25χρονος Χορστ Τρέμπες παρασημοφορήθηκε για την πράξη του από τον Γκέρινγκ με τον Σταυρό των Ιπποτών του Σιδηρού Σταυρού, αλλά τρία χρόνια αργότερα σκοτώθηκε στη Νορμανδία.
Τη Σφαγή στο Κοντομαρί αποτύπωσε με τον φωτογραφικό του φακό ο Φραντς - Πέτερ Βάιξλερ, ο οποίος υπηρετούσε ως πολεμικός ανταποκριτής στο τμήμα προπαγάνδας της Βέρμαχτ. Λίγους μήνες αργότερα, ο Βάιξλερ απολύθηκε από τον στρατό και κατηγορήθηκε για εσχάτη προδοσία, επειδή βοήθησε κάποιους Κρητικούς να αποδράσουν και δημοσιοποίησε κάποιες από τις φωτογραφίες που τράβηξε στο Κοντομαρί. Αμέσως μετά τον πόλεμο κατέθεσε στη δίκη της Νυρεμβέργης ως μάρτυρας κατηγορίας κατά του Χέρμαν Γκέριγκ και το 1955 επισκέφθηκε το μαρτυρικό χωριό, όπου του επιφυλάχθηκε θερμή υποδοχή από τους κατοίκους.
Το φωτογραφικό υλικό του Βάιξλερ παρέμεινε θαμμένο στα ομοσπονδιακά αρχεία της τότε Δυτικής Γερμανίας έως το 1980, οπότε ανακαλύφθηκε από τον δημοσιογράφο Βάσο Μαθιόπουλο (1929-2013) και συσχετίστηκε με τη Σφαγή στο Κοντομαρί από τον δημοσιογράφο Κώστα Παπαπέτρου.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/articles/935#ixzz4AR5ckUJE
ΠΑΟ: Η «εποποιία» του
Γουέμπλεϊ
Η είσοδος ΠΑΟ και Άγιαξ στο Γουέμπλεϊ
2730
0
Η αγωνιστική περίοδος 1970 - 1971 θα μείνει βαθιά χαραγμένη στη μνήμη των φίλων Παναθηναϊκού, καθώς η ποδοσφαιρική ομάδα του συλλόγου έφθασε στον τελικό του Κυπέλλου Πρωταθλητριών Ευρώπης. Στον διάβα του για τη μεγαλύτερη διάκριση του ελληνικού ποδοσφαίρου σε συλλογικό επίπεδο, ο Παναθηναϊκός ξεπέρασε τα εμπόδια της Ζενές Ες, της Σλόβαν Μπρατισλάβας, της Έβερτον, του Ερυθρού Αστέρα, ενώ στον τελικό του Γουέμπλεϊ, στις 2 Ιουνίου 1971, ηττήθηκε με 2-0 από τον Άγιαξ του Γιόχαν Κρόιφ.
Η ομάδα του Γουέμπλεϊ άρχισε να διαμορφώνεται από τον αναμορφωτή του Παναθηναϊκού Στέφαν Μπόμπεκ και τον διάδοχό του, Λάκη Πετρόπουλο. Στις 2 Ιουνίου 1970, ο Φέρεντς Πούσκας διαδέχτηκε τον έλληνα τεχνικό, που ανέλαβε προπονητής στην Εθνική Ελλάδος. Ο ούγγρος προπονητής, που ως ποδοσφαιριστής άφησε εποχή, αποδείχθηκε το μεγάλο όπλο της ομάδας, ιδίως στον τομέα της ψυχολογίας. Ο καλπάζων συνταγματάρχης, όπως ήταν το προσωνύμιό του, κατάφερε να πείσει τους παίχτες του ότι πρέπει να κοιτάζουν στα μάτια τούς αντιπάλους τους. «Έντεκα αυτοί, έντεκα κι εμείς» συνήθιζε να λέει. «Με αυτό το τροπάριο μάς εμψύχωνε συνέχεια και μας έκανε να αντιμετωπίζουμε τους αντιπάλους μας χωρίς το παραμικρό κόμπλεξ», δήλωνε ο Μίμης Δομάζος.
Σημαντικό μερίδιο στο χτίσιμο της μεγάλης ομάδας είχαν οι βοηθοί του, Γαβρίλος Γαζής και Γιάννης Τζουνάκος, καθώς και ο πρόεδρος του συλλόγου, Μιχάλης Κίτσιος, στρατιωτικός στο επάγγελμα και εκλεκτός των συνταγματαρχών που διοικούσαν τότε τον τόπο. Πολλά ακούστηκαν για την ευρωπαϊκή πορεία του Παναθηναϊκού, ιδιαίτερα στην εμπλοκή της χούντας στην πρόκριση των «πρασίνων» στον τελικό, μετά τη συντριβή του Βελιγραδίου. Τίποτε, φυσικά, δεν αποδείχθηκε. Ήταν, μάλλον, μια προσπάθεια σπίλωσης της μεγάλης επιτυχίας του Παναθηναϊκού, που εντάσσεται στη μακρόχρονη κόντρα των δύο αιωνίων αντιπάλων.
Στο δρόμο για τον τελικό, ο Παναθηναϊκός πέτυχε συνολικά 16 γκολ και δέχθηκε 10. Τα 10 από τα 16 γκολ του σημείωσε ο Αντώνης Αντωνιάδης, που αναδείχθηκε και πρώτος σκόρερ της διοργάνωσης. Στις εγχώριες διοργανώσεις, ο Παναθηναϊκός δεν τα πήγε καλά, μετά μάλιστα από συνεχόμενα πρωταθλήματα (1969 και 1970). Στο πρωτάθλημα τερμάτισε τρίτος, με πρώτη την ΑΕΚ, ενώ το Κύπελλο κατέκτησε ο Ολυμπιακός, με τον Παναθηναϊκό να αποκλείεται στον προημιτελικό γύρο από τον ΠΑΟΚ.
Α' Γύρος
Ζενές Ες – Παναθηναϊκός 1-2 (1-2)Η μεγάλη πορεία του Παναθηναϊκού ξεκίνησε στις 16 Σεπτεμβρίου 1970 από την πόλη Ες του Λουξεμβούργου, κόντρα στην αδύναμη Ζενές. Οι πράσινοι εξασφάλισαν εύκολα τη νίκη και έβαλαν σημαντική υποθήκη για την πρόκριση.
Σκόρερ: Αντωνιάδης (6'), Ντι Τζένοβα (11'), Ελευθεράκης (35').
Διαιτητής: Μεσέμ (Γαλλία)
- ΖΕΝΕΣ ΕΣ: Χόφμαν, Χόφμαν, Σάουλ, Ερ (75'), Μοροκούτι, Ταγκράβα, Σέλερ Χόσμαλα (80'), Ντρούε, Αλαμάνο, Ντι Τζένοβα, Λάγκερ, Μπαρτολόσι.
- ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ: Οικονομόπουλος, Τομαράς, Καψής (86'), Σούρπης, Καμάρας, Βλάχος, Ελευθεράκης, Δομάζος, Φυλακούρης, Γραμμός, Αντωνιάδης, Καλλιγέρης, Δεληγιάννης (80').
30 Σεπτεμβρίου 1970: Παράσταση για ένα ρόλο στην κατάμεστη Λεωφόρο, με κορυφαίο τον Αντωνιάδη, που σημείωσε 4 γκολ.
Σκόρερ: Ελευθεράκης (17'), Αντωνιάδης (26', 29', 37', 58').
Διαιτητής: Λεφτόνι (Μάλτα)
- ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ: Οικονομόπουλος, Τομαράς, (40' Μητρόπουλος), Σούρπης, Καμάρας, Βλάχος, Ελευθεράκης, Δομάζος, Φυλακούρης, Γραμμός, Αντωνιάδης, Καλλιγέρης (46' Γονιός).
- ΖΕΝΕΣ ΕΣ: Χόφμαν, Ρενέ , Χόφμαν, Σάουλ , Μοροκούτι, Ταγκράβα, Σέλερ, Ντρούε, Αλαμάνο, Ντι Τζένοβα, Λάγκερ.
Β' Γύρος
Παναθηναϊκός – Σλόβαν Μπρατισλάβας 3-0 (1-0)21 Οκτωβρίου 1970: Η ομάδα της Τσεχοσλοβακίας, που την προηγούμενη χρονιά είχε καταπλήξει την Ευρώπη κατακτώντας το Κύπελλο Κυπελλούχων, αποδείχτηκε τελικά εύκολη λεία για τον Παναθηναϊκό. «Δεν μπορούσα να φανταστώ ένα τέτοιο Παναθηναϊκό. Θεωρώ ότι ήδη αποκλειστήκαμε», δήλωσε κατάπληκτος ο προπονητής της Σλόβαν Τόμας Βίντσεν. Η Ομόνοια γέμισε από πλήθος κόσμου…
Σκόρερ: Δομάζος (3'), Αντωνιάδης (55'), Δεληγιάννης (82').
Διαιτητής: Μπαρμπουλέσκου (Ρουμανία)
- ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ: Οικονομόπουλος, Τομαράς, Σούρπης, Καμάρας, Βλάχος, Ελευθεράκης, Δομάζος, Φυλακούρης, Γραμμός, Αντωνιάδης, Καλλιγέρης, Δεληγιάννης (75').
- ΣΛΟΒΑΝ: Βέντσελ, Μούτκοβιτς, Σλόχα, Χρίβλακ, Σβέλχικ (46'), Σλόχα, Χορίβλιτσκα, Τσάπκοβιτς, Μόντερ, Γιούρεν (84'),Τσάπκοβιτς, Γιόκλ, Μέντβικ.
4 Νοεμβρίου 1970: Νίκη γοήτρου για τους Τσεχοσλοβάκους και πρόκριση στους 8 του Κυπέλλου Πρωταθλητριών για τον Παναθηναϊκό, που γίνεται η πρώτη ελληνική ομάδα που καταφέρνει τέτοια διάκριση. Κορυφαίοι, ο Οικονομόπουλος και ο Αντωνιάδης.
Σκόρερ: Μούτερ (33'), Αντωνιάδης (52'), Τσάπκοβιτς (58')
Διαιτητής: Λεβ (Σουηδία)
- ΣΛΟΒΑΝ: Βέντσελ, Μούτκοβιτς, Σλόχα, Σλόχα, Χρέβνιακ, Μένεβνιτς, Τσάπκοβιτς, Μούτερ, Τσάπκοβιτς, Γιόκλ, Σβέλχικ.
- ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ: Οικονομόπουλος, Τομαράς, Σούρπης, Καμάρας Μητρόπουλος (46'), Βλάχος, Ελευθεράκης, Δομάζος, Φυλακούρης, Γραμμός, Αντωνιάδης, Καλλιγέρης, Δεληγιάννης (75').
Προημιτελικός Γύρος
Έβερτον – Παναθηναϊκός 1-1 (0-0)Οι παίκτες του Παναθηναϊκού πανηγυρίζουν το γκολ του Αντωνιάδη
9 Μαρτίου 1971: Το 1-1 στο Γκούντισον Παρκ του Λίβερπουλ ήταν έκπληξη πρώτου μεγέθους, που έκανε τον γύρο της Ευρώπης. Η έμπνευση του Πούσκας να παίξει μαν-του-μαν τον περίφημο Τζο Ρόιλ με τον άγνωστο τότε Άνθιμο Καψή έδωσε τη μισή πρόκριση στους πράσινους. Ο Παναθηναϊκός άντεξε στο σφυροκόπημα των Εφοπλιστών και ισοφαρίστηκε στις καθυστερήσεις με κάλπικο γκολ του Τζόνσον, αφού νωρίτερα ο αλάνθαστος Οικονομόπουλος είχε εξουδετερωθεί με κίνηση καράτε από τον Ρόιλ.
Σκόρερ: Αντωνιάδης (81'), Τζόνσον (90').
Διαιτητής: Γκλέκνερ (Ανατολική Γερμανία)
- ΕΒΕΡΤΟΝ: Ράνκιν, Ράιτ, Νιούτον, Κένιον, Χαρστ, Κέντολ, Χάρβεϊ, Μπολ, Χάζμπαντ (Τζόνσον), Ρόιλ, Μόρισεϊ.
- ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ: Οικονομόπουλος, Τομαράς, Σούρπης, Καμάρας, Βλάχος, Ελευθεράκης, Καψής, Δομάζος, Φυλακούρης, Γραμμός, Αντωνιάδης.
24 Μαρτίου 1971: Ο Πούσκας έστησε αριστοτεχνικά την ομάδα στην άμυνα και χιλιάδες φίλοι του τριφυλλιού πανηγύρισαν με επίκεντρο τα σιντριβάνι της Πλατείας Ομονοίας.
Διαιτητής: Ελιές (Γαλλία)
- ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ: Οικονομόπουλος, Τομαράς, Σούρπης, Καμάρας, Βλάχος, Αθανασόπουλος, Καψής, Δομάζος, Φυλακούρης, Γραμμός, Αντωνιάδης.
- ΕΒΕΡΤΟΝ: Ράνκιν, Ράιτ,Νιούτον, Λάμπον, Χαρστ,Κέντολ, Χάρβεϊ, Μπολ, Γουίτλ, Ρόιλ, Μόρισεϊ, Τζόνσον (74').
Ημιτελικός Γύρος
Ερυθρός Αστέρας – Παναθηναϊκός 4-1 (2-0)14 Απριλίου 1971: Η προσγείωση στην πραγματικότητα για τον Παναθηναϊκό. Ο Οικονομόπουλος βρέθηκε σε άσχημο απόγευμα και ο Όστοϊτς βρίσκει την ευκαιρία να σημειώσει τρία τέρματα. Το γκολ του Καμάρα θα αποδειχθεί υπερπολύτιμο.
Σκόρερ: Όστοϊτς (14'), Γιάνκοβιτς (39'), Όστοϊτς (47'), Καμάρας (55'), Όστοϊτς (68').
Διαιτητής: Νιεμάγιερ (Αυστρία).
- ΕΡΥΘΡΟΣ ΑΣΤΕΡΑΣ: Ντουίκοβιτς, Τζόριτς, Παύλοβιτς, Μπογκίσεβιτς, Κλενκόφσκι, Νόφκοβιτς, Κάρασι, Ατσίμοβιτς, Γιάνκοβιτς, Όστοϊτς, Φιλίποβιτς.
- ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ: Οικονομόπουλος, Κωνσταντίνου (72'), Τομαράς, Σούρπης, Καμάρας, Βλάχος, Ελευθεράκης, Καψής, Δομάζος, Φυλακούρης, Γραμμός, Αντωνιάδης.
28 Απριλίου 1971: Η μεγάλη ανατροπή, εξ ου και οι ψίθυροι. Ο Παναθηναϊκός επικρατεί 3-0 και σφραγίζει το εισιτήριο για το Γουέμπλεϊ. Η Ελλάδα φλέγεται! «Ο όρκος που είχαμε κάνει στο δωμάτιο του Δομάζου, μας είχε κάνει θηρία. Και πιο πολύ πεισμώσαμε, όταν είδαμε τυπωμένα φέιγ-βολάν των γιουγκοσλάβων, που έγραφαν: Τελικός Κυπέλλου Πρωταθλητριών: Ερυθρός Αστέρας - Άγιαξ», θυμάται ο Κώστας Ελευθεράκης.
Σκόρερ: Αντωνιάδης (2', 54'), Καμάρας (63').
Διαιτητής: Οντίθ ντε Μεντιβίλ (Αυστρία)
- ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ: Κωνσταντίνου, Τομαράς, Σούρπης, Καμάρας, Βλάχος, Καψής, Δομάζος, Φυλακούρης, Χατζηανδρέου (90'), Γραμμός, Αντωνιάδης, Καλλιγέρης, Αθανασόπουλος (54').
- ΕΡΥΘΡΟΣ ΑΣΤΕΡΑΣ: Ντουίκοβιτς, Τζόριτς, Παύλοβιτς, Μπογκίσεβιτς, Κλενκόφσκι, Νόφκοβιτς, Κάρασι, Ατσίμοβιτς, Γιάνκοβιτς, Οστοϊτς, Φιλίποβιτς.
Τελικός
Άγιαξ – Παναθηναϊκός 2-02 Ιουνίου 1971, ημερομηνία - ορόσημο για το ελληνικό ποδόσφαιρο. Ο Παναθηναϊκός αντιμετωπίζει τον Άγιαξ, των Ρίνους Μίχελς και Γιόχαν Κρόϊφ, την ομάδα - μοντέλο, που θα κυριαρχήσει τα επόμενα χρόνια στην Ευρώπη. Με τη συμπαράσταση χιλιάδων οπαδών στο μεγαλόπρεπο Γουέμπλεϊ, παλεύει όσο μπορεί το παιγνίδι, αλλά η διαφορά δυναμικότητας από τον Αίαντα του Άμστερνταμ είναι εμφανής.
Παρά την ήττα του, ο Παναθηναϊκός κέρδισε χιλιάδες νέους φίλους και την… επιβεβαίωση του ύμνου του: «Χαίρεται η Ελλάδα που' χει τέτοια ομάδα…».
Ο στρατηγός του Παναθηναϊκού, Μίμης Δομάζος, δήλωσε: «Παρότι δεν σηκώσαμε το Κύπελλο, νιώσαμε όλοι υπερήφανοι. Είχαμε πετύχει έναν άθλο. Το όνομα της χώρας μας ακούστηκε σε όλη τη Γη. Μακάρι να ξαναβρεθεί κι άλλη ελληνική ομάδα, να πετύχει αυτό τον θρίαμβο».
Σκόρερ: Βαν Ντάικ (5'), Καψής (85' - αυτογκόλ).
Διαιτητής: Τέιλορ (Αγγλία)
- ΑΓΙΑΞ: Στούι, Βάσοβιτς, Σουρμπίρ,Χουλσόφ, Κρολ, Χάαν, Μιούρεν, Μπλάνκεμπουργκ (46'), Νέεσκενς, Κάιζερ, Κρόιφ, Βαν Ντάικ.
- ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ: Οικονομόπουλος, Τομαράς, Σούρπης, Καμάρας, Βλάχος, Ελευθεράκης, Καψής, Δομάζος, Φυλακούρης, Γραμμός, Αντωνιάδης.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/articles/147#ixzz4AR5werPf
Λότε Ράινιγκερ
1899 – 1981
7
0
Γερμανίδα σκηνοθέτρια του κινηματογράφου, που δραστηριοποιήθηκε στο χώρο του κινουμένου σχεδίου. Θεωρείται από τους πρωτοπόρους των κινουμένων σχεδίων με φιγούρες σε μορφή περιγραμμάτων (Silhouete Animation), ενώ είναι εκείνη που δημιούργησε το πρώτο μουσικό κλιπ στην ιστορία του σινεμά πάνω σε μοτίβα του Μότσαρτ.
Η Σαρλότε «Λότε» Ράινιγκερ γεννήθηκε στις 2 Ιουνίου 1899 στο Σαρλότενμπουργκ, προάστιο του Βερολίνου. Από μικρή γοητεύτηκε από το κινέζικο θέατρο σκιών κι άρχισε να κατασκευάζει τις δικές της φιγούρες. Παρακολουθώντας μία διάλεξη του ηθοποιού και σκηνοθέτη Πάουλ Βέγκενερ, πείστηκε για τις μεγάλες δυνατότητες που της παρείχε ο κινηματογράφος να αναπτύξει την τέχνη της.
Κατά τη διάρκεια της καριέρας της δημιούργησε περισσότερες από 40 ταινίες, με βασικό εργαλείο την επινοητικότητά της και κινητήριες δυνάμεις το παραμύθι και τη μουσική. Τα πιο γνωστά της έργα είναι το «Παπαγκένο» (Papageno, 1935), εμπνευσμένο από την όπερα του Μότσαρτ «Ο Μαγικός Αυλός» και «Οι περιπέτειες του Πρίγκιπα Αχμέντ (Die Abenteuer des Prinzen Achmed, 1923-1926), που βασίζεται στην αραβική συλλογή παραμυθιών και ιστοριών «Χίλιες και μία νύχτες» και θεωρείται ως η παλαιότερη σωζόμενη ταινία μήκους με κινούμενα σχέδια.
Η Λότε Ράινινγκερ δεν διακρίθηκε μόνον για τις κινηματογραφικές της παραγωγές, αλλά και για τις επιδόσεις της στο θέατρο σκιών, για τις εικονογραφήσεις βιβλίων και τη δραστηριότητά της στο θέατρο.
Τη δεκαετία του ‘20 ανήκε στο λογοτεχνικό κύκλο γύρω από τον Μπέρτολτ Μπρεχτ και γνώρισε μεγάλες μορφές της γερμανικής τέχνης, όπως τους σκηνοθέτες Φριτς Λανγκ και Γκέοργκ-Βίλχελμ Παμπστ, τον εξπρεσιονιστή ζωγράφο Καρλ Σμιτ, το θεατρικό συγγραφέα Καρλ Τσουκμάγερ και τον ζωγράφο και φωτογράφο Λάζλο Μόχολι-Νάγκι.
Λόγω των αριστερών φρονημάτων της εγκατέλειψε τη Γερμανία, μετά τη άνοδο του Χίτλερ στην εξουσία και περιπλανήθηκε για πολλά χρόνια σε χώρες της Δυτικής Ευρώπης (Γαλλία, Ιταλία και Αγγλία), μαζί με τον σκηνοθέτη σύζυγό της Καρλ Κοχ.
H Λότε Ράινιγκερ πέθανε στις 19 Ιουνίου 1981 στην πόλη Ντετενχάουζεν της τότε Δυτικής Γερμανίας, σε ηλικία 82 ετών.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/biographies/1635#ixzz4AR6SNDrM
Μπο Ντίντλεϊ
1928 – 2008
417
0
Αμερικάνος μουσικός, από τους πρωτοπόρους του ροκ εντ ρολ και από τους κορυφαίους της ηλεκτρικής κιθάρας. Με τον ήχο του και τις καινοτομίες του στην κιθάρα επηρέασε στρατιές μουσικών. Σήμα κατατεθέν του, η παραλληλόγραμμη κιθάρα, δικής του κατασκευής.
Ο Μπο Ντίντλεϊ (Bo Diddley) γεννήθηκε στο Μακόμπ του Μισισιπή στις 30 Δεκεμβρίου του 1928 και το πραγματικό του όνομα ήταν Ίλας Όθα Μπέιτς. Το Μπο Ντίντλεϋ είναι παρατσούκλι και το απέκτησε στα ρινγκ ως ερασιτέχνης μποξέρ. Στα επτά του χρόνια μετακόμισε με την οικογένειά του στο Σικάγο. Αρχικά πήρε μαθήματα βιολιού, αλλά αποφάσισε να μάθει κιθάρα και να γίνει μουσικός, όταν παρακολούθησε μια συναυλία του Τζον Λι Χούκερ.
Δούλεψε ως μηχανικός, επιπλοποιός και μουσικός του δρόμου, προτού γνωρίσει την πρώτη μεγάλη του επιτυχία το 1955 με το σινγκλ Bob Didley / I'am Man, που έφθασε στην κορυφή του Ριθμ εντ Μπλουζ τσαρτ. Ακολούθησαν σπουδαία τραγούδια, όπως τα: Who Do You Love, Mona, Road Runner και You Can't Judge A Book by the cover. Επηρέασε καθοριστικά τη βρετανική R&B σκηνή και συγκροτήματα όπως τους Yardbirds και τους Rolling Stones. Μάλιστα, οι νεαροί και ταλαντούχοι Στόουνς άνοιγαν τις συναυλίες του Ντίντλεϊ το 1963.
Τη δεκαετία του '70 ο Μπομπ Ντίντλεϊ ήταν ήδη ένας θρύλος. Προσπάθησε να ανανεώσει το μουσικό του ύφος, όπως και πολλοί άλλοι της γενιάς του, αλλά χωρίς επιτυχία. Το 1979 περιόδευσε μαζί με τους πρωτοπόρους του πανκ, βρετανούς The Clash. To 1987 εντάχθηκε στην Ακαδημία του ροκ εντ ρολ (Rock and Roll Hall Of Fame) και παρέμεινε ενεργός μουσικά. Κυκλοφόρησε ορισμένα αξιόλογα άλμπουμ και συνέχισε να δίνει συναυλίες. Το 2001 εμφανίστηκε και στην Ελλάδα, μαζί με τους κατά πολύ νεώτερούς του Fleshtones.
Στις 17 Μαΐου 2007 χτυπήθηκε από εγκεφαλικό, κατά τη διάρκεια συναυλίας στην Ομάχα της Νεμπράσκας. Εγκατέλειψε την ενεργό δράση και ακολούθησε πρόγραμμα αποκατάστασης. Ο Μπομπ Ντίντλεϊ άφησε την τελευταία του πνοή στις 2 Ιουνίου 2008, στο σπίτι του στο Άρτσερ της Φλώριδας, εξαιτίας καρδιακού επεισοδίου.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/biographies/376#ixzz4AR6ntPIC
Un Bacio Di Mano
75
0
Αριέτα του Βόλφγκανγκ Αμαντέους Μότσαρτ, για βαθύφωνο (μπάσο) και ορχήστρα. Φέρει τον αριθμό 541 στον κατάλογο Κέχελ με τα έργα του μεγάλου αυστριακού συνθέτη.
Γράφτηκε κατά παραγγελία τον Μάιο του 1788, προκειμένου να συμπεριληφθεί στην κωμική όπερα του Πασκουάλε Ανφόσι Le gelosie fortunate (Οι ευτυχισμένοι ζηλιάρηδες), που θα ανέβαινε στη Βιέννη στις 2 Ιουνίου 1788. Δεν ήταν η πρώτη φορά που ο Μότσαρτ συνέθετε για άλλους συνθέτες και ιδιαίτερα για τον Πασκουάλε Ανφόσι (1727-1797).
Αν και η μουσική του ιταλού συνθέτη έχει σχεδόν ξεχαστεί στις μέρες μας, οι κατά παραγγελία άριες του Μότσαρτ, όπως η προκείμενη, παίζονται και ηχογραφούνται από σπουδαίους λυρικούς καλλιτέχνες, όπως οι Ντίτριχ Φίσερ-Ντίσκαου, Μπριν Τέρφελ και Τόμας Χάμπσον.
Στην όπερα του Ανφόσι η αριέτα Un Bacio Di Mano (Ένα Χειροφίλημα) ερμηνεύεται από τον κύριο Ζιρό, ένα σοφό και περπατημένο Γάλλο, που συμβουλεύει τον άβγαλτο Ντον Πομπέο να είναι προσεκτικός, όταν κορτάρει μια γυναίκα. Διαρκεί λιγότερο από δύο λεπτά και είναι ένα από τα «διαμαντάκια» του Μότσαρτ.
Το κύριο θέμα της αριέτας (δεξιοτεχνικό οπερατικό σόλο, αλλά και τραγούδι της κωμικής όπερας) είναι γνωστό στους φίλους της κλασσικής μουσικής από ένα κατοπινό έργο του Μότσαρτ, την πασίγνωστη και σπουδαία Συμφωνία αρ. 41, Του Διός, που πρωτοπαρουσιάστηκε στις 10 Αυγούστου 1788.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/articles/526#ixzz4AR75UkHC
Ο ΑΥΡΙΑΝΟΣ ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΟ ΛΙΔΟΡΙΚΙ
Παρασκευή
3/6
03:00
17°C
63%
4 Μπφ ΒΔ
24 Km/h
ΚΑΘΑΡΟΣ
09:00
21°C
51%
2 Μπφ Δ
9 Km/h
ΚΑΘΑΡΟΣ
15:00
25°C
49%
6 Μπφ Δ
45 Km/h
70 Km/h
ΛΙΓΑ ΣΥΝΝΕΦΑ
21:00
19°C
71%
4 Μπφ Δ
24 Km/h
ΛΙΓΑ ΣΥΝΝΕΦΑ
ΣΧΟΛΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
" ΤΑ ..ΓΕΛΑΔΙΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΝΥΧΤΙΟΥ ...!!!!"
Ανάστατοι είναι φιλοι μου οι χωριανοί μας , με τις ΚΑΘΕ..ΒΡΑΔΥΝΕΣ ( κατά το ..καθημερινές ) επιδρομές σε όλα τα.." Λιδορικιώτικα "μέτωπα , κήπια , περιβόλια , αυλές και γεικά σε κάθε φραγμένο κομμάτι , ενώ κάθε μέρα εδραιώνεται η άποψη , ΠΩΣ ΤΑ ΓΕΛΑΔΙΑ ΟΛΑ ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΝ Κ.ΚΛΏΣΣΑ , που μπορεί μεν , να είναι παραβάτης ΑΛΛΑ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ , ΑΛΛΆ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΜΟΛΥΜΕΝΑ ΓΕΛΆΔΙΑ ΚΑΙ ΓΟΔΟΠΡΟΒΑΤΑ ΜΕ...ΑΚΟΛΟΥΘΙΕΣ ΑΓΡΙΟΣΚΥΛΩΝ ΠΟΥ ΈΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΡΟΜΟΚΡΑΤΗΣΕΙ ΤΟΥΣ ΛΙΔΟΡΙΚΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΙΣ..ΛΙΔΟΡΙΚΙΩΤΙΣΣΕΣ...
Γνωρίζετε άραγε φίλοι μου πως ΕΙΝΑΙ ΔΎΣΚΟΛΟ , ΑΝ ΟΧΙ ΑΔΎΝΑΤΟ ΈΝΑΣ ΛΙΔΟΡΙΚΙΩΤΗΣ ΝΑ ΠΆΕΙ..ΠΕΖΌΣ ΣΤΟ ΛΕΥΚΑΔΊΤΙ Ή ΤΙΣ ΚΑΡΟΎΤΕΣ , ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΟΝ ΠΕΤΣΟΚΟΨΟΥΝ ΤΑ ΑΜΈΤΡΗΤΑ ΣΚΥΛΙΆ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΎΝ ΑΝΕΝΟΧΛΗΤΑ ;
ΠΟΙΟΣ ΕΛΕΓΧΕΙ ΌΛΟ ΑΥΤΌ ΤΟ...ΣΚΥΛΟΜΆΝΙ ; ΤΙΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΆ ; ΚΑΙ ΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΟΙ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ; ΕΜΒΟΛΙΆΖΟΝΤΑΙ , ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΤΣΙΠΑΚΙ; ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ..ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΝΑΝ ΠΕΡΙΠΛΑΝΩΜΕΝΟ ΚΙΝΔΥΝΟ , ΚΑΙ ΡΩΤΆΜΕ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΌΛΑ ΑΥΤΑ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΫΠΕΎΘΥΝΟΙ ; ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ ...
Δεν το βλέπετε και σεις πως παραέχει γίνει το πράγμα , όπως το πάμε , ΘΑ ΚΛΕΙΣΤΟΎΜΕ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑΤΙ ΈΤΣΙ ΘΈΛΕΙ ΜΙΑ ΜΙΚΡΉ ΟΜΆΔΑ ΧΩΡΙΑΝΏΝ ΜΑΣ ;
Μήπως θα πρέπει να γίνει κάθαρση στο χώρο και του κυνηγιού ; πολλά και διάφορα ακούγονται , που δεν τιμούν καθόλου την πολιτισμένη κοινωνία μας ...ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ..ΑΝΑΓΚΑΊΑ Η..." ΑΥΤΟΚΑΘΑΡΣΗ " , ΑΠ' ΤΟΝ ΚΥΝΗΓΕΤΙΚΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΚΑΙ ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ..ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ ...;;;;;;;
Απ' το " Λιδωρίκι " με αγάπη
www.lidoriki.com
No comments:
Post a Comment