Σε κλοιό η αγορά
Στα άκρα οδηγείται η σύγκρουση με τους ιδιοκτήτες φορτηγών και βυτιοφόρων
- Οι έμποροι καταγγέλλουν τη στάση των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων
Αθήνα
Η απόφαση των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων για συνέχιση των κινητοποιήσεών τους, καθώς και η κλιμάκωση επεισοδίων εις βάρος Ελλήνων και ξένων μεταφορέων στις εθνικές οδούς, οδηγεί στα άκρα την κατάσταση. Οι έμποροι καταγγέλλουν τη στάση των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων και συνεδριάζουν το απόγευμα για να εξετάσουν τις επόμενες κινήσεις τους. Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, με την οποία επιτρέπεται στα ιδιωτικά φορτηγά να εκτελούν δημόσιες μεταφορές, έχει έτοιμη η κυβέρνηση.
Στη διάρκεια της μαραθώνιας (άνω των έξι ωρών) Γενικής Συνέλευσης των σωματείων του κλάδου των ιδιοκτητών φορτηγών και βυτιοφόρων, η απόφαση για συνέχιση των κινητοποιήσεων ελήφθη με συντριπτική πλειοψηφία, 76 ψήφοι υπέρ, 6 κατά και 14 λευκά, παρά τις έντονες αντιδράσεις και τις εκκλήσεις της αγοράς.
Μιλώντας στη ΝΕΤ το πρωί της Τετάρτης ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ Βασίλης Κορκίδης τόνισε: «Μας απογοητεύει και μας προβληματίζει η απόφαση. Ζητήσαμε μια εβδομάδα ανακωχή για να αδειάσουν τα λιμάνια από τα κοντέινερ και να πάνε εμπορεύματα στα νησιά. Το πρόβλημα φαίνεται πως είναι εσωτερικό συνδικαλιστικό των μεταφορέων και αποφασίσει μια επιτροπή αγώνα. Διάλεξαν έναν μοναχικό δρόμο».
Ο κ. Κορκίδης δήλωσε πως «δεν είναι τραγικές οι ελλείψεις προϊόντων, αλλά η αγορά δεν μπορεί να δουλέψει υπό ομηρεία» και πρόσθεσε πως σημαντικό πρόβλημα έχουν οι βιοτεχνίες και το χονδρεμπόριο που δεν μπορούν να παραλάβουν πρώτες ύλες.
Ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ ανακοίνωσε πως το απόγευμα θα έχει σύσκεψη με τον πρόεδρο της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος Γ.Κασιμάτη, προκειμένου να αποφασιστεί η περαιτέρω στάση της αγοράς, ωστόσο απέκλεισε το ενδεχόμενο υποβολής μηνύσεων.
Ο κ. Κορκίδης ζήτησε εκ νέου παρέμβαση από την κυβέρνηση.
Η κυβέρνηση από την πλευρά της, έχει έτοιμη Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου, με την οποία επιτρέπεται στα ιδιωτικά φορτηγά να εκτελούν δημόσιες μεταφορές, όπως δήλωσε στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega την Τρίτη ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γ.Πεταλωτής.
Επιπλέον, το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη έχει διαμηνύσει στους ιδιοκτήτες των φορτηγών πως η «περίοδος χάριτος» έχει παρέλθει οριστικά. «Θα εφαρμοστεί ό,τι ορίζει ο νόμος, είναι το μήνυμα που έδωσε ο Χρήστος Παπουτσής στους επιτελείς της Ελληνικής Αστυνομίας.
Newsroom ΔΟΛ
Αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας των Ι.Χ.
Αυξημένα τέλη κυκλοφορίας από 20 έως 88 ευρώ θα κληθούν να πληρώσουν το 2011 οι κάτοχοι αυτοκινήτων με άδεια κυκλοφορίας από το έτος 2005 έως σήμερα, ενώ μειώσεις από 49 έως 330 ευρώ καταγράφονται στα αυτοκίνητα με άδεια κυκλοφορίας μέχρι και το έτος 2004.
Σύμφωνα με απόφαση του υπουργείου Οικονομικών, η οποία διαμορφώθηκε συνεκτιμώντας τις συστάσεις Διυπουργικής Επιτροπής, η περυσινή προσέγγιση της κυβέρνησης για την επιβολή των «πράσινων τελών» που επιβάρυναν τα παλαιά αυτοκίνητα, λόγω της εκπομπής ρύπων, εγκαταλείπεται και υιοθετείται ένα απλοποιημένο σύστημα που δεν διαχωρίζει πλέον παλαιά και καινούργια οχήματα και παράλληλα ενσωματώνει ειδικό φόρο μεγάλου κυβισμού για όσα από αυτά έχουν κυλινδρισμό πάνω από 1.923 κ.εκ.
Όπως προκύπτει σχετικά, το περυσινό μέτρο αντιστρέφεται και έτσι οι επιβαρύνσεις δεν αφορούν πλέον τα Ι.Χ. με άδεια κυκλοφορίας έως και το 2004 αλλά τα νέα τεχνολογίας με άδεια κυκλοφορίας από το 2005 και μετά.
Μάλιστα, από την πλευρά της κυβέρνησης σημειώνεται ότι συγκριτικά με τα τέλη του 2010 «πάνω από 3.180.000 κάτοχοι αυτοκινήτων και μοτοσικλετών έχουν μείωση από 12-330 ευρώ (το 65% του συνόλου), ενώ οι υπόλοιποι έχουν αύξηση η οποία σε απόλυτους αριθμούς δεν είναι ιδιαίτερα μεγάλη και κυμαίνεται μεταξύ 16-88 ευρώ ετησίως. Μεγαλύτερη αναλογικά μείωση έχουν τα μικρής και μεσαίας κατηγορίας αυτοκίνητα».
Οσον αφορά στον υπολογισμό των τελών διαμορφώνεται ενιαία κλίμακα υπολογισμού με βάση τον κυβισμό του κινητήρα τους για όλα τα επιβατικά αυτοκίνητα που θα έχουν ταξινομηθεί έως και την 31-12-2010 (και για τις μοτοσικλέτες, ασχέτως ημερομηνίας ταξινόμησης).
Ιδιαίτερα για τα μεγάλου κυβισμού αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες στα νέα τέλη συμπεριλαμβάνεται ειδικός φόρος μεγάλου κυλινδρισμού άνω των 1.929 κ.εκ., που είχε προβλεφθεί με το ν. 3775/2009.
Σημειώνεται ότι τα τέλη κυκλοφορίας των επιβατικών ιδιωτικής χρήσης αυτοκινήτων που θα ταξινομηθούν για πρώτη φορά στην Ελλάδα από την 1/1/2011 και μετά, θα συνδέονται αποκλειστικά με τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα του κάθε οχήματος (γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο). Η σύνδεση αυτή ισχύει για όλα τα αυτοκίνητα ασχέτως τεχνολογίας (βενζινοκίνητα, υβριδικά, πετρελαιοκίνητα κ.λπ.). Τα περισσότερα κράτη μέλη της Ε.Ε. έχουν ήδη εισαγάγει φορολογικό σύστημα αυτοκινήτων (τέλη κυκλοφορίας και τέλη ταξινόμησης) που συνδέεται ολικώς ή μερικώς με τις εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα (CO2).
Το μεγαλύτερο κύκλωμα στα αστυνομικά χρονικά
Της ΜΑΡΙΑΣ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ
Πασίγνωστοι δικηγόροι, πρώην δικαστές, πολιτικοί μηχανικοί, αλλά και ηχηρά ονόματα που έχουν ήδη εμπλακεί με το παραδικαστικό κύκλωμα που συντάραξε στο παρελθόν το Πανελλήνιο, βρίσκονται στο στόχαστρο της Αστυνομίας, που βρίσκεται στα πρόθυρα εξάρθρωσης της μεγαλύτερης συμμορίας απατεώνων και πλαστογράφων που έδρασε ποτέ στη χώρα!
Στο κύκλωμα αυτό που φέρεται να δρα πολλά χρόνια στην Αθήνα και όχι μόνο, με τις «πλάτες» τεράστιου παραδικαστικού κυκλώματος που νομιμοποιούσε κάθε είδους παράνομες ενέργειες, εμπλέκονται ηχηρά ονόματα, ενώ η διαπλοκή και η διαφθορά φτάνει σε τέτοιο σημείο, που η Αστυνομία αναγκάστηκε να δημοσιοποιήσει το θέμα πριν καν ολοκληρωθεί η δικογραφία, ώστε να μην την μπλοκάρει με αθέμιτες κινήσεις το παραδικαστικό κύκλωμα!!!
Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία, στο κύκλωμα μετέχουν περισσότερα από 20 άτομα, ενώ στις έρευνες που βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη εποπτεύει ο εισαγγελέας Εφετών κ. Ντογιάκος. Οι μέχρι στιγμής πληροφορίες αναφέρουν ότι τα μέλη του κυκλώματος είχαν συστήσει περίπου 100 εικονικές εταιρείες μέσω των οποίων ιδιοποιούνταν οικόπεδα και άλλα ακίνητα τεράστιας αξίας. Αυτό το κατάφερναν, είτε παρουσιάζοντας πλαστά έγγραφα που έδειχναν δήθεν ότι οι ιδιοκτήτες που έβγαιναν τα ακίνητά τους σε πλειστηριασμό από τις τράπεζες χρωστούσαν μεγαλύτερα ποσά σε δικηγόρους του κυκλώματος, άρα οι τελευταίοι παρουσιάζονταν ως πρώτοι δικαιούχοι και έπαιρναν τελικά τα ακίνητα, είτε παρουσιάζοντας πλαστά έγγραφα χρησικτησίας με τα οποία αποκτούσαν στην κυριότητά τους ακίνητα που ανήκαν σε άλλους ανθρώπους!!!
Οι έρευνες για την συγκλονιστική αυτή υπόθεση που ονομάστηκε «επιχείρηση Ατις» ξεκίνησαν πριν από περίπου ένα χρόνο, μετά από σωρεία μηνύσεων από τράπεζες, που έχαναν μετά από δικαστικές αποφάσεις, τα κατασχεμένα ακίνητα. Στο χορό των ερευνών μπήκε η Υποδιεύθυνση Οργανωμένου Εγκλήματος, και μετά από συστηματικές και άκρως μυστικές έρευνες ανακάλυψε ότι το κύκλωμα είχε συστήσει περίπου 200 εταιρείες, έκανε νόμιμο σφράγισμα βιβλίων, εξέδιδε τιμολόγια και μεταβίβαζε περιουσιακά στοιχεία, ανθρώπων που είτε είχαν πεθάνει, είτε βρίσκονταν στο εξωτερικό. Στη συνέχεια έκαναν απάτες εναντίων τραπεζών, εξαπατούσαν ιδιώτες και προχωρούσαν σε πλειστηριασμούς, τους οποίους μάλιστα πάντα κέρδιζαν!
Υπό την εποπτεία του κ. Ντογιάκου, το Σαββατοκύριακο έγιναν δεκάδες έρευνες σε σπίτια όπου κατασχέθηκε πληθώρα στοιχείων, μεταξύ των οποίων μάλιστα, και μία λίστα δικαστών με σημειώσεις αν ήταν «αδιάφθοροι» ή αν «τα έπαιρναν»! Ο εισαγγελέας Εφετών, έδωσε εντολή, βάσει του νόμου περί νομιμοποίησης εσόδων από παράνομη δραστηριότητα, να δεσμευτούν οι τραπεζικοί λογαριασμοί συγκεκριμένων προσώπων για τα οποία προκύπτουν ενδείξεις για ενεργό συμμετοχή τους στην υπό διερεύνηση υπόθεση, καθώς και η άρση του τηλεφωνικού τους απορρήτου. Η υπόθεση βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, και αναμένεται εντός των ημερών να ολοκληρωθεί η δικογραφία, ώστε να ασκηθούν διώξεις.
adesmeytos typos
No comments:
Post a Comment