Η οικονομική κρίση χτύπησε και το φαγητό και κυρίως το παραδοσιακό σουβλάκι, το οποιο χάνει έδαφος στην αγορά αλυσίδων εστιατορίων.
Σύμφωνα με έρευνα της Icap ο συνολικός τζίρος της αγοράς το 2009 μειώθηκε κατά 4% στα 698 εκ ευρώ από 726 εκ ευρώ το 2008.
Τα φάστ φουντ έχουν τη μεγαλύτερη «μερίδα», 37,1%, με τζίρο 259 εκ, ευρώ. Ακολουθούν τα snack-sandwich με ποσοστό 32,1% ή 224 εκ ευρώ, οι πιτσαρίες με 22,1% ή 154,5 εκ ευρώ και στην τελευταία θέση βρίσκεται το εθνικό μας σουβλάκι με μερίδιο αγοράς μόλις 5,4% ή 37 εκ ευρώ.
ΠΗΓΗ: nooz.gr
No comments:
Post a Comment