Η MISKO γιορτάζει 86 χρόνια παρουσίας στο ελληνικό τραπέζι
Ογδόντα έξι χρόνια παρουσίας στο παραδοσιακό τραπέζι γιορτάζει η MISKO που συνεχίζει να θρέφει γενιές και γενιές Ελλήνων. Με σύνθημα «MISKO σημαίνει Ελλάδα», τα ζυμαρικά της έχουν γίνει συνώνυμα οικογενειακών στιγμών και γευστικών απολαύσεων.
ΜΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ
Ξέρετε ότι:
- Τη MISKO, στο ξεκίνημά της, χρηματοδότησε η Αγγέλα Κερεστετζοπούλου, αδελφή της γιαγιάς της Ροζίτας Σώκου της οποίας παππούς ήταν ο Φώτης Μιχαηλίδης.
- Το πρώτο λογότυπο της ΜISKO απεικόνιζε την Ακρόπολη.
- Την εποχή των Μιχαηλίδη και Κωνσταντίνη τα μακαρόνια MISKO είχαν αποσπάσει 47 χρυσά βραβεία διεθνών εκθέσεων.
- Το 1962 άλλαξε τα δεδομένα στα ζυμαρικά δημιουργώντας την πρωτοποριακή Σπαγγετίνι MISKO με αυγά.
- Τα ζυμαρικά της φτιάχνονται αποκλειστικά από επιλεγμένο σιτάρι υψηλής ποιότητας που προέρχεται από 260.000 στρέμματα Ελλήνων παραγωγών.
- Το εργοστάσιό της στην Πάτρα ήταν το πρώτο εργοστάσιο αυτοματοποιημένης παραγωγής ζυμαρικών στην Ελλάδα.
- Το εργοστάσιο στη Θήβα είναι ένα από τα μεγαλύτερα εργοστάσια των Βαλκανίων. Παράγει 55.000 τόνους ζυμαρικά το χρόνο που αντιστοιχούν σε 55.000.000 πιάτα.
- Διαθέτει πάνω από 55 σχήματα ζυμαρικών με επιλογές για μοντέρνες συνταγές (γεμιστά ζυμαρικά, κανελόνια κλπ.) αλλά και για παραδοσιακές (κριθαράκι, φιδές, αστράκι, πεπονάκι κλπ).
- Το 1991 η MISKO εισάγεται στον όμιλο της Barilla SpA, της μεγαλύτερης εταιρείας ζυμαρικών παγκοσμίως.
Σε περίοδο κρίσης καταφέρνει να στηρίζει πάνω από 5.000 έλληνες παραγωγούς χωρίς να κάνει εκπτώσεις στη διατροφική αξία και την ποιότητα των προϊόντων της.
Κόντρα στις δυσκολίες συνεχίζει να διευρύνει τις επιχειρηματικές της δραστηριότητες και την γκάμα των προϊόντων της καθώς και να εξάγει σε 35 χώρες ανά τον κόσμο.
Από τα πρώτα της κιόλας βήματα, η MISKO αποφάσισε να ταξιδέψει τα ζυμαρικά της σε όλο τον κόσμο. Το 1979 επιβραβεύτηκε για τις εξαγωγικές της προσπάθειες σε χώρες της Μέσης Ανατολής, της Ασίας και της Αφρικής με το διεθνές βραβείο «Χρυσός Ερμής».
«MISKO σημαίνει Ελλάδα»
Η γεύση των ζυμαρικών MISKO με την φράση – σύμβολο «Ακάκιε, τα μακαρόνια να είναι MISKO» φέρνουν κοντά τις οικογένειες, τους ομογενείς, τους λάτρεις της μακαρονάδας, τον γεωργό που προμηθεύει το σιτάρι του, τους 200 εργαζόμενους στον Μύλο του Βόλου και το εργοστάσιο στον Ελαιώνα Βοιωτία.
«Ιστορία, τεχνογνωσία, ποιότητα πρώτων υλών, γεύση, καινοτομία, σεβασμός προς τον καταναλωτή και… αγάπη για την Ελλάδα» είναι τα βασικά συστατικά της παραδοσιακής συνταγής MISKO. Με αποτέλεσμα η δημοτικότητά της να αυξάνεται και τα ζυμαρικά της να καταναλώνονται από 9 στους 10 Ελληνες κάθε χρόνο.
Χιλιάδες είναι οι λάτρεις της μακαρονάδας που ενημερώνονται καθημερινά για τα προϊόντα της MISKO και μέσα από τη σελίδα της εταιρίας στο Facebook.
«Η αύξηση της τιμής των σιτηρών τα τελευταία χρόνια έχει ανεβάσει το κόστος μας σε επίπεδα χωρίς προηγούμενο. Όμως δεν συζητάμε καν το ενδεχόμενο προμήθειας χαμηλότερης ποιότητας σιταριού ή αλλαγής των διαδικασιών παραγωγής. Μειώνουμε το κέρδος μας, αλλά ξέρουμε ότι μπορούμε να κοιτάμε τους καταναλωτές στα μάτια. Ξέρουμε ότι κάθε πακέτο ζυμαρικών είναι αντάξιο του ονόματος MISKO και προσφέρει την υψηλότερη ποιότητα που θέλει η κάθε οικογένεια» λένε οι άνθρωποι της MISKO για τη φιλοσοφία της εταιρίας όλα αυτά τα χρόνια.
86 χρόνια στο ελληνικό τραπέζι
Oλα ξεκίνησαν το 1927 στον Πειραιά, όταν δυο πρόσφυγες από τη Σμύρνη, ο Φώτης Μιχαηλίδης και ο Μίνως Κωνσταντίνης, ξεκίνησαν ένα εργαστήρι παρασκευής ζυμαρικών, βαπτίζοντας τη μεσοπολεμική επιχείρησή τους MISKO. Μέσα από τη διαδρομή τους στις γειτονιές του Πειραιά και της Αθήνας έβαλαν την υπογραφή τους σε μία από τις πιο συναρπαστικές σελίδες της ελληνικής επιχειρηματικότητας αλλά και της ελληνικής διατροφής γενικότερα.
Οι Ελευθέριος Ματζίκας, Εμμανουήλ Παπαναστασίου και Εμμανουήλ Θεοδωράκης αγόρασαν τη ΜISKO το 1953 δαπανώντας 10.000 δρχ. Τη δεκαετία του 1950 έγινε η πρώτη ελληνική εταιρία που συσκεύασε τα μακαρόνια της.
«Ακάκιε, τα μακαρόνια να είναι… MISKO»
Η MISKO έχει συνδέσει το όνομα της με μία κλασική μορφή που τη συνοδεύει στο μεγαλύτερο κομμάτι της ιστορίας της: τον Ακάκιο. «Ακάκιε, τα μακαρόνια να είναι MISKO» ακούγεται στη διαφήμιση όπου πρωταγωνιστεί ο καλόγερος που με το γαϊδουράκι του φέρνει μακαρόνια MISKO στο μοναστήρι του. Η φράση αυτή, που αναγνωρίζουν όλοι οι Ελληνες, ακολουθεί τις διαφημιστικές επιτυχίες της εταιρίας έως και σήμερα.
Ο Ακάκιος έχει περάσει στην ιστορία της ελληνικής διαφήμισης ενώ συνέβαλε ώστε να γίνει η MISKO η Νο1 μάρκα ζυμαρικών στην Ελλάδα. Μάλιστα, πρόσφατα η MISKO αναβίωσε αυτό το πολύ γνωστό σύμβολο για όλους τους Έλληνες με τη νέα καμπάνια της. Σε αυτήν τη νέα καμπάνια πρωταγωνιστεί ο γνωστός ηθοποιός Δημήτρης Μαυρόπουλος.
Στις επόμενες δεκαετίες ακολούθησαν καμπάνιες - υπερπαραγωγές για τα ελληνικά δεδομένα που αποτέλεσαν πρότυπο αναδεικνύοντας την ποιότητα και την προσήλωση στην ελληνικότητα.
tanea.gr
No comments:
Post a Comment