24.5.15

ΕΔΩ..ΛΙΔΟΡΙΚΙ…ΕΔΩ..ΛΙΔΟΡΙΚΙ..

 

1

Ζέστανε  ο  καιρός  φίλοι  μου΄. ήρθε  η  ώρα  για  τον..” κούρο “….


Καλησπέρα  Λιδορικιώτες ..

Καλησπέρα  φίλοι  του  χωριού  μας  και της εφημερίδας  μας ..

ΚΥΡΙΑΚΗ  ΣΗΜΕΡΑ  24  ΜΑΪΟΥ  2015

Ανατολή Ήλιου: 06:06
Δύση Ήλιου: 20:37
Σελήνη 6 ημερών

ΣΑΝ  ΣΗΜΕΡΑ 

ΓΕΓΟΝΟΤΑ

μ. Χ.

1626

Ο ολλανδός άποικος Πίτερ Μίνουιτ αγοράζει από τους Ινδιάνους το νησί του Μανχάταν. Ως αντάλλαγμα προσφέρει μπρελόκ και άλλα φανταχτερά μπιχλιμπίδια, αξίας 24ων δολαρίων.

1886

Λήγει ο αποκλεισμός των ελληνικών παραλίων από τους στόλους Αγγλίας και Ρωσίας, που είχε επιβληθεί στις 26 Απριλίου. Αιτία του αποκλεισμού ήταν η άρνηση της κυβέρνησης Θεόδωρου Δηλιγιάννη να διατάξει αποστράτευση και να σταματήσει τις πολεμικές προετοιμασίες κατά της Τουρκίας.

1917

Συμμαχικός αποκλεισμός της Αθήνας. Ο γάλλος τέως υπουργός εξωτερικών Σελεστέν Ζονάρ φτάνει στον Πειραιά επικεφαλής του στόλου της Αντάντ, αποβιβάζει αγήματα στην ελληνική πρωτεύουσα, εξορίζει στην Κορσική μέλη της κυβέρνησης και πολλούς βασιλόφρονες πολιτικούς (Ιωάννης Μεταξάς, Δημήτριος Γούναρης, Σπύρος και Σταμάτης Μερκούρης) και απαιτεί την παραίτηση από τον θρόνο του Κωνσταντίνου, που δέχεται να μεταβεί στην Ελβετία.

1956

Διεξάγεται ο πρώτος διαγωνισμός τραγουδιού της Eurovision, στο Λουγκάνο της Ελβετίας. Νικήτρια αναδεικνύεται η ελβετίδα Λις Άσια με το τραγούδι «Refrain».

1989

Ο Μανώλης Γλέζος κατεβαίνει σε απεργία πείνας έξω από την ΕΡΤ, διαμαρτυρόμενος για την άνιση κατανομή του τηλεοπτικού χρόνου στα κόμματα, ενόψει των εκλογών.

1998

Ο Χρυσός Φοίνικας του 51ου Διεθνούς Φεστιβάλ των Καννών απονέμεται στον κορυφαίο έλληνα σκηνοθέτη Θεόδωρο Αγγελόπουλο για την ταινία του «Μία αιωνιότητα, μία ημέρα». Το βραβείο αποτελεί τη μεγαλύτερη διάκριση για τον ελληνικό κινηματογράφο.

ΓΕΝΝΗΣΕΙΣ 

μ. Χ.

1686

Ντάνιελ Γκαμπριέλ Φαρενάιτ, γερμανολλανδός φυσικός, που δημιούργησε την ομώνυμη κλίμακα για τη μέτρηση της θερμοκρασίας. (Θαν. 16/9/1736)

1819

Αλεξαντρίνα Βικτόρια, πριγκίπισσα του αγγλικού θρόνου, που ως βασίλισσα Βικτόρια σημάδεψε τον 19ο αιώνα στη Μ. Βρετανία και η εποχή της ονομάστηκε Βικτωριανή. (Θαν. 22/1/1901)

1941

Μπομπ Ντίλαν, καλλιτεχνικό ψευδώνυμο του Ρόμπερτ Άλεν Ζίμερμαν, αμερικανός τραγουδιστής και συνθέτης.

ΘΑΝΑΤΟΙ

μ. Χ.

1543

Μικολάι Κόπερνικ, Νικόλαος Κοπέρνικος η ελληνική εκδοχή του ονόματός του, πολωνός αστρονόμος, που εισηγήθηκε τη θεωρία του ηλιοκεντρικού συστήματος. (Γεν. 19/2/1473)

1974

Ντιουκ Έλινγκτον, αμερικανός συνθέτης και πιανίστας της τζαζ. (Γεν. 29/4/1899)

2001

Μαργαρίτα Λυμπεράκη, πεζογράφος και θεατρική συγγραφέας. (Γεν. 1919)

ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/almanac/2405#ixzz3b3bcN6w2

Η εξαγορά του Μανχάταν

420

0

Οι ρίζες της ονομασίας του Μανχάταν χάνονται στα βάθη των αιώνων. Πιστεύεται ότι προέρχεται από τη γλώσσα των Αλγκονκούιαν -των παλαιότερων γνωστών κατοίκων της περιοχής- και σημαίνει «λοφώδες νησί». Επί αιώνες, αποτελούσε μία από τις σημαντικότερες περιοχές αλιείας και κυνηγιού για τους ιθαγενείς.

Από την πρώτη στιγμή που οι Ευρωπαίοι πάτησαν το πόδι του στο Νέο Κόσμο, το Μανχάταν τράβηξε την προσοχή τους. Είδαν ένα τεράστιο λιμάνι, φυσικά προστατευμένο από τις θύελλες του βόρειου Ατλαντικού, αλλά και από κάθε επίδοξο εισβολέα, χωρίς ακραίες καιρικές συνθήκες και με πρόσβαση στο εσωτερικό της αμερικανικής ηπείρου, μέσω του ποταμού Χάντσον.

Το 1624 η ολλανδική εταιρία Dutch West India Company ίδρυσε στο νότιο τμήμα του νησιού το Νέο Άμστερνταμ, ως ένα σταθμό εμπορικών συναλλαγών. Δύο χρόνια αργότερα, έφτασε στην περιοχή ως νέος κυβερνήτης ο Πίτερ Μίνουιτ και η πρώτη ενέργειά του ήταν να αγοράσει το Μανχάταν από τους Ινδιάνους, στις 24 Μαΐου. Ως αντάλλαγμα, προσέφερε εμπορεύματα, αξίας 60 φιορινιών (24 δολαρίων).

Το γεγονός μάς είναι γνωστό από μία επιστολή προς τη διοίκηση της ολλανδικής εταιρίας. Συχνά, τα εμπορεύματα προσδιορίζονται ως μπρελόκ, χάντρες και άλλα φανταχτερά μπιχλιμπίδια, αυτό όμως μπορεί και να μην είναι ακριβές, αλλά να οφείλεται στη φαντασία των συγγραφέων του 19ου αιώνα. Σύμφωνα με τα στοιχεία μίας άλλης αγοραπωλησίας, του νησιού Στάτεν, στην οποία συμμετείχε επίσης ο Μίνουιτ, ως αντάλλαγμα δόθηκαν πανωφόρια, κατσαρόλες, τσεκούρια, φτυάρια, βελόνες και άλλα αγαθά.

Σύμφωνα, πάντως, με τους σύγχρονους ερευνητές, οι ιθαγενείς πρέπει να αγνοούσαν την έννοια της μόνιμης ιδιοκτησίας γης, δεδομένου ότι κινούνταν διαρκώς... Δημιουργούσαν καταυλισμούς όπου έβρισκαν τροφή και όταν η εποχή άλλαζε εγκατέλειπαν την περιοχή. Όταν συμφώνησαν στην πώληση του Μανχάταν, στην καλύτερη περίπτωση -λένε οι ιστορικοί- θεώρησαν ότι παραχωρούσαν τα δικαιώματα κυνηγιού και αλιείας στους Ολλανδούς, οι οποίοι με τη σειρά τους κάποια στιγμή θα έφευγαν, όπως έκαναν οι ίδιοι.

ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/articles/93#ixzz3b3c7zYou


Ντιουκ Έλινγκτον
1899 – 1974

Ντιουκ Έλινγκτον

428

0

Κορυφαίος συνθέτης της τζαζ κι ένας από τους σημαντικότερους του 20ου αιώνα. Για μισό αιώνα υπήρξε επικεφαλής μιας ορχήστρας, που παραμένει ενεργή και μετά το θάνατό του. Χρησιμοποίησε την ορχήστρα του ως μουσικό εργαστήριο για τις συνθέσεις του, ενώ προσάρμοσε το γράψιμό του για να αναδείξει το ταλέντο πολλών μελών της ορχήστρας του, που έμειναν μαζί του για μεγάλα χρονικά διαστήματα. Ο Έλινγκτον συνέθεσε μουσική για τον κινηματογράφο και το μιούζικαλ. Το έργο του μεγάλο σε όγκο αξιολογείται ακόμη και σήμερα, αν κι έχουν περάσει πολλά χρόνια από το θάνατό του.

Γεννήθηκε στις 29 Απριλίου 1899 στην Ουάσιγκτον, ως Έντουαρντ Κένεντι Έλινγκτον (Edward Kennedy Ellington). Ο πατέρας του Τζέιμς Έντουαρντ Έλινγκτον ήταν οικονόμος στον Λευκό Οίκο και ο μικρός Ντιουκ (Δούκας), όπως τον φώναζαν χαϊδευτικά, μεγάλωσε σε άνετο περιβάλλον. Άρχισε νωρίς μαθήματα πιάνου και στην εφηβική του ηλικία έγραψε τις πρώτες του συνθέσεις. Στα 17 του εγκατέλειψε το σχολείο και αφιερώθηκε στη μουσική. Αρχικά έπαιξε σε τοπικά κλαμπ της Ουάσιγκτον με το πενταμελές σχήμα «Washingtonians» και στη συνέχεια μετακόμισε στη Νέα Υόρκη. Ο Έλινγκτον ανέλαβε τα ηνία του σχήματος, το οποίο άρχισε να μεγαλώνει, για να καταλήξει να γίνει η περίφημη Duke Ellington Band.

Στις 4 Δεκεμβρίου 1927, μετά από μακροχρόνια παραμονή στο «Club Kentucky», η μπάντα του Έλινγκτον μετακομίζει στο περίφημο Cotton Club, ένα από τα λίγα κέντρα του Χάρλεμ με πελατεία αποτελούμενη αποκλειστικά από λευκούς. Ήταν το διαβατήριο για την επιτυχία και την ευρύτερη καταξίωση. Το ύφος του κλαμπ, που προοριζόταν για τουρίστες, θύμιζε εξωτική ζούγκλα. Ο Ντιουκ ανταποκρίθηκε, ενορχηστρώνοντας κομμάτια με τρομπέτες να τσιρίζουν, τρομπόνια να βρυχώνται και σαξόφωνα να ουρλιάζουν. Όλα αυτά τα εφέ παρουσιάζονταν με καταπληκτική μαστοριά και συνδυάζονταν με αυτοσχεδιαζόμενα σόλο των μουσικών του. Χαρακτηριστικό δείγμα, η σύνθεση «East St. Louis Toodle-oo», που αποτέλεσε την πρώτη μεγάλη επιτυχία του Ντιουκ Έλινγκτον. Το στυλ αυτό ονομάστηκε jungle.

Στις αρχές της δεκαετίας του '30 ο Έλινγκτον ήταν ένας φτασμένος τζαζίστας με ένα γαλαξία μουσικών αστεριών στην ορχήστρα του, όπως τους τρομπετίστες Μπάμπερ Μίλεϊ, Ρεξ Στιούαρτ και Κούτι Γουίλιαμς, τους τρομπονίστες Τρίκυ Σαμ Νάντον, Χουάν Τιζόλ και Λόρενς Μπράουντον, τον κλαρινετίστα Μπάρνεϊ Μπίγκαρντ, τον κοντραμπασίστα Γουέλμαν Μπροντ και τους σπουδαίους σαξοφωνίστες Τζόνι Χότζες και Μπεν Γουέμπστερ. Με τις ενορχηστρώσεις του κατάφερνε να παρουσιάζει καταπληκτικά πρωτότυπους μουσικούς στο κοινό, με έναν τρόπο που ανέπτυσσε και αξιοποιούσε την προσωπικότητά τους.

Το 1931 αφήνει το Cotton Club και πραγματοποιεί περιοδεία στην Ευρώπη. Από τότε, η ορχήστρα του θα βρίσκεται συνεχώς «στο δρόμο». Αυτή την εποχή κυκλοφορεί μια ακόμη επιτυχία, το κλασσικό «Mood Indigo» και αργότερα το εξωτικό «Caravan» (1937). Το 1939 ο Έλιγκτον προσλαμβάνει ένα νεαρό μουσικό, τον Μπίλι Στρέιχορν, που δεν εμφανίζεται συχνά με την ορχήστρα του, αλλά γίνεται ο άμεσος συνεργάτης στον συνθετικό και ενορχηστρωτικό τομέα. Η κορύφωση της συνεργασίας τους έρχεται το 1941 με τη μεγάλη επιτυχία «Take the A Τrain», που αποτελεί ένα κλασσικό κομμάτι της εποχής του σουίνγκ.

Μετά τον πόλεμο, το σουίνγκ έφυγε από τη μόδα και οι μεγάλες ορχήστρες άρχισαν να διαλύονται. Η τζαζ βρισκόταν στον αστερισμό του μπι-μποπ κι έπαψε να απασχολεί το μεγάλο κοινό. Ήταν η εποχή των τραγουδιστών, όπως ο Φρανκ Σινάτρα. Ο Ντιουκ Έλινγκτον, κόντρα στον συρμό, διατήρησε την ορχήστρα του χάρις στα πνευματικά δικαιώματα που εισέπραττε από τα τραγούδια του, ενώ έγραφε μουσική για μιούζικαλ και τον κινηματογράφο («Η ζούγκλα της ασφάλτου»).

Το πρώτο μισό της δεκαετίας του '50 ήταν μια δύσκολη περίοδος για τον Έλινγκτον, καθώς η ορχήστρα του υπέστη αφαίμαξη από τις πολλές αποχωρήσεις σημαντικών στελεχών της. Ο Ντιουκ αποζημιώθηκε με τη συμμετοχή του στο Φεστιβάλ του Νιούπορτ το 1956 και την ηχογράφηση ενός «ζωντανού» άλμπουμ («Ellington at Newport»), που αποτέλεσε τη μεγαλύτερη εμπορική επιτυχία για τον ίδιο. Στις αρχές της δεκαετίας του '60 συνεργάστηκε για πρώτη φορά με μουσικούς της νέας γενιάς, όπως οι Τσαρλς Μίνγκους και Μαξ Ρόουτς («Money Jungle», 1962) και Τζον Κολτρέιν (Duke Ellington & John Coltrane, 1962).

Ο Ντιουκ Έλινγκτον συνέχισε να συνθέτει και να περιοδεύει με την ορχήστρα του, μέχρις ότου καταβλήθηκε από καρκίνο των πνευμόνων και πέθανε στις 24 Μαΐου του 1974. Η Ορχήστρα του συνεχίζει να παίζει και να διαδίδει τη μουσική του, πρώτα υπό την καθοδήγηση του γιου του Μέρσερ Έλινγκτον και μετά το θάνατό του το 1996 από τον εγγονό του Πολ Έλινγκτον.

 

ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/biographies/258#ixzz3b3cWNGg6

 

Η ιστορία του Διαγωνισμού Τραγουδιού της Eurovision

  • 1ος ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ

Λις Άσια, Eurovision 1956

Λις Άσια, Eurovision 1956

90

0

Ήταν 24 Μαΐου του 1956, όταν ο παρουσιαστής Λόενγκριν Φιλιπέλο καλωσόρισε στο Θέατρο Κούρσααλ του Λουγκάνο τις επτά χώρες, που θα συμμετείχαν στον διαγωνισμό της Eurovision. Βέλγιο, Ολλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Λουξεμβούργο και Ελβετία εκπροσωπήθηκαν με δύο τραγούδια η καθεμία.

Το πρώτο φεστιβάλ της Γιουροβίζιον ήταν περισσότερο ραδιοφωνικό, παρά τηλεοπτικό, καθώς την εποχή εκείνη πολλοί λίγοι Ευρωπαίοι διέθεταν τηλεοπτικό δέκτη. Τα 14 τραγούδια έκρινε επιτροπή, αποτελούμενη από δύο εκπροσώπους κάθε χώρας και ανέδειξε νικήτρια την τριαντάχρονη ελβετίδα Λις Άσια, η οποία ερμήνευσε το γαλλόφωνο τραγούδιRefrain (Ρεφρέν).

Η ελβετίδα τραγουδίστρια και χορεύτρια, το πραγματικό όνομα της οποίας είναι Ρόζα Μίνα Σέρερ, ερμήνευσε και το δεύτερο τραγούδι της χώρας της, το γερμανόφωνο Das Alte Karussel (Το παλιό λούνα-παρκ).

Η κριτική επιτροπή ανακοίνωσε μόνο το νικητήριο τραγούδι, χωρίς να δώσει στη δημοσιότητα το πρακτικό της ψηφοφορίας. Μέχρι σήμερα πέπλο μυστηρίου καλύπτει τη σειρά των υπόλοιπων 13 τραγουδιών.

Τεκμαίρεται, όμως, ότι στη δεύτερη θέση πήρε μία από τις δύο γερμανικές συμμετοχές, καθότι τον επόμενο χρόνο ο διαγωνισμός έγινε στη Γερμανία.

ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/articles/90/69#ixzz3b3d09Da4

Σονάτα για βιολί αρ. 9 (Σονάτα του Κρόιτσερ)

134

0

Μουσικό έργο του γερμανού συνθέτη Λούντβιχ βαν Μπετόβεν (1770-1827), που ενέπνευσε τον σπουδαίο ρώσο συγγραφέα Λέοντα Τολστόι στη νουβέλα του Η Σονάτα του Κρόιτσερ.

Ο Μπετόβεν έγραψε τη Σονάτα για βιολί αρ. 9 το 1803, με αφιέρωση στο φίλο του Τζορτζ Μπριτζτάουερ (1780-1860), ένα σπουδαίο βιολονίστα με πολωνικές και αφρικανικές ρίζες που ζούσε στο Λονδίνο.

Η πρεμιέρα του έργου δόθηκε στις 24 Μαΐου 1803 στο θέατρο Αουγκάρτεν της Βιέννης, σε μια ασυνήθιστη ώρα για συναυλία. Ήταν 8 το πρωί, όταν ο Μπριτζτάουερ ερμήνευσε το έργο, παρουσία του Μπετόβεν. Αμέσως μετά, οι δύο άνδρες πήγαν στο κοντινότερο καπηλειό, όπου μέθυσαν άγρια. Ο Μπριτζτάουερ προσέβαλε μια γνωστή του Μπετόβεν και αυτός οργισμένος απέσυρε την αφιέρωση.

Αργότερα, ο Μπετόβεν αφιέρωσε το έργο στον διακεκριμένο  γαλλογερμανό βιολονίστα και συνθέτη Ροντόλφ Κρόιτσερ (1766-1831), ο οποίος ποτέ δεν το ερμήνευσε, επειδή το θεωρούσε «εξοργιστικά ακατανόητο». Οι δύο άνδρες είχαν συναντηθεί μόνο μια φορά και ο Κρόιτσερ δεν εκτιμούσε ιδιαίτερα το έργο του Μπετόβεν. Πάντως, η σύνθεση αυτή του Μπετόβεν έμεινε στην ιστορία ως Σονάτα του Κρόιτσερ και με αυτή την ονομασία είναι γνωστή σήμερα.

Η Σονάτα για βιολί αρ. 9 είναι ένα απαιτητικό έργο για τον σολίστα, με μεγάλη διάρκεια για σονάτα, που φθάνει περίπου τα 43 λεπτά. Αποτελείται από τα μέρη:

  • Adagio Sostenuto - Presto - Adagio
  • Andante con variazioni
  • Presto


ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/articles/521#ixzz3b3dKsxxi

2

Ο  ΑΥΡΙΑΝΟΣ  ΚΑΙΡΟΣ  ΣΤΟ  ΛΙΔΟΡΙΚΙ

meteo.gr

Δευτέρα
25/5

03:00

13°C

74%

4 Μπφ Δ
24 Km/h

ΚΑΘΑΡΟΣ

09:00

15°C

62%

4 Μπφ Δ
24 Km/h

ΛΙΓΑ ΣΥΝΝΕΦΑ

15:00

21°C

51%

5 Μπφ Δ
35 Km/h
Ριπές ανέμου55 Km/h

ΑΡΑΙΗ ΣΥΝΝΕΦΙΑ

21:00

16°C

78%

4 Μπφ Δ
24 Km/h

ΑΡΑΙΗ ΣΥΝΝΕΦΙΑ

Χαμηλή δραστηριότητα κουνουπιών


       ΤΟ   ΣΧΟΛΙΟ  ΜΑΣ ..

         “ ΤΕΛΙΚΑ  ΜΑΣ  ΕΧΟΥΝ  ΠΕΙ  ΠΟΤΕ  ΤΗΝ  ΑΛΗΘΕΙΑ  ; “….

  Μετά  από  τέσσερα χρόνια ..” διακυβέρνησης “ του  Δήμου  μας και αφού  έχουμε  ακούσει του  κόσμου  τα  ..παραμύθια , για  την οικονομική  κατάσταση  του  Δήμου  Δωρίδας , προχθές  ο  Δήμαρχός  μας  δήλωσε . γράφει  η  Ώρα  της  Φωκίδας  ,πως   : Στάση πληρωμών κήρυξε η Οικονομική Υπηρεσία Δ.Δωρίδας, όπως τόνισε ο Δήμαρχος: “Με «εντέλλεσθε» οι πληρωμές” , βέβαια ,  αυτό  ήταν  γνωστό  στους..ενδιαφερόμενους , εδώ  και  καιρό , αφού  όλα  τα  καταστήματα  και οι  επιχειρηματίες , δεν μπορούσαν  να  πάρουν  τα  λεφτά  τους , σε  σημείο που  ο Δήμος  μας  χαρακτηριζόταν  σε σαν ..αναξιόπιστος σε  σημείο  όλοι  οι  καταστηματάρχες να  αποφεύγουν  συνεργασίες  μαζί  του ..

   Εδώ  όμως  γεννιέται ένα  μεγάλο  ερώτημα , τελικά  τόσο  καιρό  μας …” παραμύθιαζαν “ ; Όταν  ανέλαβαν την..εξουσία , κάποια  παπαγαλάκια  τους , είχαν  λυσσάξει , να  μας  πείσουν πως  οι προηγούμενοι άφησαν “ καμένη “ γη , με  μεγάλο  χρέος  κλπ…κλπ , κάτι  όμως  που  δεν  αποδείχτηκε αληθές ..

   Πέρασε  καιρός  και  δεν  ξανάγινε  τέτοια  κουβέντα , πριν  από  λίγο καιρό δε , μας  ΠΈΤΑΞΑΝ ΤΟ…ΠΑΡΑΜΥΘΙ , ΤΟΥ  ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΟΣ  ΤΩΝ  2.500.000 e , Η..ΚΑΒΑΝΤΖΑ  ΌΠΩΣ  ΜΑΣ  ΤΗ  ΛΕΓΑΝΕ , Η  ΟΠΌΊΑ  ΠΡΟΕΚΥΨΕ  ΑΠ’ ΤΗΝ  ΚΑΛΉ  ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΙΑΧΕΊΡΙΣΗ (!!!!! ) ΚΑΙ  ΞΑΦΝΙΚΆ  ΣΉΜΕΡΑ  ΜΑΣ  ΛΈΝΕ  ΠΩΣ  ΑΠ’ ΤΟ  ΜΑΡΤΙΟ  ΕΧΟΥΝ  ΚΑΝΕΙ  ..” ΣΤΑΣΗ  ΠΛΗΡΩΜΩΝ…” , ΤΕΛΙΚΑ  ΤΙ  ΑΠΟ  ΟΛΑ  ΙΣΧΥΕΙ  ΚΑΙ  ΤΙ  ΆΠΌ  ΌΛΑ …ΙΣΧΥΕΙ ; ΌΠΩΣ  ΕΠΙΣΗΣ  ΝΑ  ΜΑΣ  ΕΞΗΓΗΣΟΥΝ  ΠΩΣ  ΦΤΑΣΑΜΕ  ΣΤΟ  ΧΑΛΙ  ΑΥΤΌ , ΝΑ  ΧΡΩΣΤΑΕΊ  Ο  ΔΗΜΟΣ  ΔΩΡΊΔΑΣ , ΣΕ  ΌΣΟΥΣ..ΜΙΛΟΥΝ  ΕΛΛΗΝΙΚΆ , ΑΝΤΕ  ΚΑΙ..ΑΛΒΑΝΙΚΆ ; ΟΛΑ  ΑΥΤΑ  ΘΑ  ΜΕΙΝΟΥΝ  “ ΑΤΙΜΩΡΗΤΑ “ ;

    Η σελίδα  μας , πολλές  φορές , όταν  διαβάζαμε  για..” ΟΜΑΔΙΚΑ  ΤΑΞΙΔΙΑ “ ΣΕ..ΗΜΕΡΙΔΕΣ  ΑΠΙΘΑΝΕΣ ,   ΤΑΞΙΔΙΑ  ΣΤΟ  ΕΞΩΤΕΡΙΚΌ ΚΛΠ…ΚΛΠ , ΧΛΙΔΑΤΕΣ  ΔΕΞΙΩΣΕΙΣ , Η=ΓΙΑ  ΛΙΜΝΕΣ  , ΦΙΓΟΥΡΕΣ  ΚΑΙ  ..ΠΡΑΣΙΝΑ  ΑΛΟΓΑ ,  ΡΩΤΑΓΕ  ΜΕΤΑΞΥ  ΣΟΒΑΡΟΥ  ΚΑΙ  ΑΣΤΕΙΟΥ : “ ΠΟΙΟΣ  ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ  ΤΟΝ…ΒΑΡΚΑΡΗ “  ;;;;  ΑΠΑΝΤΗΣΗ  ΟΜΩΣ  ΠΟΤΕ  ΔΕΝ  ΠΗΡΑΜΕ , και  να  που  τώρα έσκασε  το..μυστικό , κάτι  δηλαδή που  μας  κάνει   να  πιστεύουμε  πια  ,τις  διάφορες φήμες  που ΄μιλούσαν  για..” αραγμένα αυτοκίνητα “ ελλείψει..καυσίμων , κλειστά  καλοριφέρ στα  σχολεία  κλπ…κλπ  ..

   Η  εικόνα  λοιπόν  του  Δήμου  μας , δεν  απεικόνιζε  παρά την…ΛΑΜΠΟΥΣΑ  ΔΥΣΤΥΧΙΑ , στην  οποία  μας  έχουν  φέρει οι  λεβέντες  μας , ΥΠΑΡΧΕΙ  ΟΜΩΣ  ΚΑΙ  ΑΛΛΟ  ΕΝΑ  ΚΑΥΤΟ  ΕΡΩΤΗΜΑ  :   “ ΤΩΡΑ  ΤΙ  ΓΙΝΕΤΑΙ  ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ; “, ΠΟΙΟΣ  ΘΑ  ΠΛΗΡΩΣΕΙ  ΤΩΡΑ  ΤΟΝ..ΒΑΡΚΑΡΗ ; “ , ΚΑΙ  ΠΩΣ  ΘΑ..ΚΟΥΜΑΝΤΑΡΕΤΕ  ΤΟΥΣ  ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ  ΦΙΛΟΥΣ  ΣΑΣ , ΠΟΥ  ΘΑ  ΠΕΡΙΜΈΝΟΥΝ ΕΚΕΊΝΕΣ  ΤΙΣ  ΠΕΡΊΦΗΜΕΣ “ ΚΑΡΑ ..ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ “ ΣΥΝΔΙΟΡΓΑΝΏΣΕΙΣ , ΤΟΥ  ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΎ  ΣΑΣ , ΜΕΤΑ  ..ΜΕΖΕ  ΚΑΙ  ΚΛΑΡΙΝΟ..ΣΥΝΑΞΕΩΝ ;  ΔΕΝ  ΘΑ..ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΘΟΥΝ  ΟΙ  ΦΊΛΟΙ  ΣΑΝ  ΠΟΥ  ΠΕΡΙΜΈΝΟΥΝ  ΠΩΣ  ΚΑΙ  ΠΩΣ ΝΑ  ΓΛΕΝΤΉΣΟΥΝ , ΝΑ  ΦΆΝΕ  , ΝΑ  ΠΙΟΎΝΕ  ΚΑΙ  ΦΥΣΙΚΆ  ΜΑ ..ΧΟΡΕΨΟΥΝ ..ΕΙΝΑΙ  ΔΥΝΑΤΟΝ  ΝΑ  ΤΟΥΣ  ΣΤΕΡΉΣΕΤΕ  ΤΟΝ…” ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ;;;”…

   Τι  θα  βρείτε  πάλι  να  μας  πείτε ;

    Καλό  σας  απόγευμα , να  περνάτε  καλά

    Απ’ το  “ Λιδωρίκι “ με  αγάπη …Κ.Κ.-

No comments: