Οι ελληνικές βιομηχανίες τροφίμων εντείνουν τις προσπάθειες διείσδυσης σε χώρες που διαθέτουν την απαιτούμενη γευστική... κουλτούρα...
Η μια μετά την άλλη, οι μεγάλες ελληνικές βιομηχανίες τροφίμων αναζητούν την τύχη τους σε νέες αγορές, για να αντιμετωπίσουν τα απότοκα της κρίσης. Και όπως λέγεται από παράγοντες του κλάδου, οι τελευταίες προσθήκες τους, είναι αυτές της Βόρειας Αφρικής και της Μέσης Ανατολής.
Στο πλαίσιο αυτό πολλές – και βορειοελλαδικές – επιχειρήσεις «στέλνουν» προιόντα τους σε χώρες όπως το Κουβέι, το Μπαχρέιν ή η Σαουδική Αραβία, οι οποίες και την ανάλογη οικονομική δυνατότητα έχουν για να κάνουν εισαγωγές, αλλά και κατάλληλη κουλτούρα για να δεχθούν ελληνικές γεύσεις διαθέτουν. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η ελληνική φέτα είναι αυτή που δείχνει να συγκεντρώνει πολλές πιθανότητες επιτυχίας σε αυτές τις περιοχές, όπως και το λάδι και οι ελιές.
Σύμφωνα με τους αντιπροσώπους των ελληνικών επιχειρήσεων, τις εν λόγω αγορές μονοπωλούν «εξωτικά προϊόντα», όπως, για παράδειγμα, το λευκό τυρί το οποίο εισάγεται από την … Τασμανία. Κατά συνέπεια, υπάρχει πεδίο δόξης λαμπρόν για την ελληνική φέτα, η οποία είναι ΠΟΠ και διεθνώς αναγνωρισμένη.
voria.gr
No comments:
Post a Comment