Επειδή η ιστορία , ή μάλλον το “ ..επαναλαμβανόμενο φιάσκο “ της βράβευσης , …μερικής φυσικά , των αριστευσάντων ( 14 ) δέκα τεσσάρων μαθητών και μαθητριών του Λυκείου μας , απ’ το σύνδεσμο “ Η Γκιώνα “ , έχει αρχίσει και κυκλοφορεί και σαν …ανέκδοτο , και επειδή , πολλά και διάφορα ακούγονται από , διαφόρων χρωμάτων , ωδικά…πτηνά , και για να έχετε , όπως πάντα , σωστή και ακραδάντως , τεκμηριωμένη ενημέρωση , δημοσιεύουμε ( αναγκαζόμαστε να το κάνουμε ) την εξαιρετικής ..” διαύγειας “ ανακοίνωση – επιστολή , του Συλλόγου των Διδασκόντων του Γενικού Λυκείου , που ξεκαθαρίζει την κατάσταση , που , δυστυχώς , σκοπίμως , προσπάθησαν να ..διαστρεβλώσουν , κάποιοι , απολαύστε τη…
Λιδωρίκι, 24 – 01 – 2012
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Με αφορμή τη βράβευση των αριστούχων μαθητών του Γενικού Λυκείου Λιδωρικίου από το σύνδεσμο Λιδωρικιωτών «Η Γκιώνα», κατόπιν συνέλευσης του Συλλόγου Διδασκόντων του Γενικού Λυκείου Λιδωρικίου και ομόφωνης απόφασης των μελών του ανακοινώνονται τα ακόλουθα με την παράκληση η παρούσα να δημοσιευθεί στο επόμενο φύλο της εφημερίδας σας:
Το Γενικό Λύκειο Λιδωρικίου δεν εμπλέκεται με οιονδήποτε τρόπο στις βραβεύσεις μαθητών του από φορείς ή συλλόγους. Παρέχει μόνο, εφ’ όσον του ζητηθούν, στοιχεία για τις επιδόσεις και την επιτυχία των μαθητών. Τέτοια στοιχεία ουδέποτε ζητήθηκαν από τον εν λόγω σύνδεσμο μέχρι και τις 15 Ιανουαρίου 2012, προκειμένου να τιμήσει «τους αριστεύσαντες μαθητές του Λυκείου Λιδωρικίου», όπως χαρακτηριστικά ανακοινώθηκε μέσα από σχετική δημοσίευση στην εφημερίδα «Ο Λιδωρικιώτης».
Ο Σύλλογος Διδασκόντων αγνοεί γιατί από τους 14 αριστεύσαντες μαθητές του σχολείου κατά το σχολικό έτος 2010 – 2011 βραβεύθηκε μόνον ένας και μάλιστα με επίκληση λανθασμένων ή ανακριβών στοιχείων. Πώς και από ποια πηγή προήλθε η πληροφόρηση των υπευθύνων της βράβευσης για τους αριστεύσαντες μαθητές, αφού τέτοια πληροφόρηση δεν ζητήθηκε και ως εκ τούτου δεν παρασχέθηκε από το σχολείο και τα επίσημα αρχεία του;
Ο Σύλλογος Διδασκόντων πρεσβεύει ότι τέτοιες αβλεψίες και αστοχίες εκθέτουν το σχολείο και τους διδάσκοντες σε αυτό. Το κυριότερο, όμως, δίνουν την εντύπωση ότι αγνοούνται οι ίδιοι οι μαθητές και οι προσπάθειές τους, που είχαν ως αποτέλεσμα να επιτύχουν την εισαγωγή τους στα ΑΕΙ και στα ΑΤΕΙ σε ποσοστό 92% (21 στους 23 μαθητές) κατά τις Πανελλαδικές Εξετάσεις του παρελθόντος έτους. Αντί να καταβάλλονται προσπάθειες να σφυρηλατηθούν ισχυροί δεσμοί μεταξύ της τοπικής κοινωνίας και των συλλόγων αφ’ ενός με τους νέους και αυριανούς επιστήμονες αφ’ ετέρου, γινόμαστε μάρτυρες τραγελαφικών φαινομένων τα οποία προκαλούν – κατ’ ελάχιστον – την αποστροφή όλων μας.
Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Γενικού Λυκείου Λιδωρικίου προτείνει την βράβευση όλων των αριστούχων μαθητών του καθώς και όλων των μαθητών του που επιτυγχάνουν την εισαγωγή τους στα ΑΕΙ και ΑΤΕΙ, ανεξάρτητα από το γεγονός αν διαμένουν στο Λιδωρίκι ή στην ευρύτερη περιοχή και ανεξάρτητα του τόπου καταγωγής τους.
Μετά τιμής
Η Διευθύντρια
Ντίνα – Μαρία Χατζοπούλου – Νάκου
Πίνακας Αποδεκτών:
Σύνδεσμος Λιδωρικιωτών «Η Γκιώνα»
κ. Κώστας Καψάλης (κοινοποίηση)
Δήμος Δωρίδας (κοινοποίηση)
Με την ευκαιρία , θα επαναλάβουμε κάτι που πολλές φορές έχουμε πει , σαν ταπεινή γνώμη μας , πως οι βραβεύσεις πρέπει να γίνονται από φορείς με κύρος και πάντα στον τόπο των βραβευομένων , ας φροντίσει , στο μέλλον , Ο Δήμος μας , να πάρει στα χέρια του κάποιες καταστάσεις , ειδικά αυτές που αφορούν στους Νέους μας , και αντί καλού , δημιουργούν ..προβλήματα ..
Βραβεύσεις λοιπόν ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΛΙΔΟΡΙΚΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΔΡΕΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ .
Βέβαια , θα πρέπει ο Δήμος να αποκαταστήσει και την αξιοπρέπεια των υπολοίπων ( 11 ) ΕΝΔΕΚΑ ΑΡΙΣΤΕΥΣΑΝΤΩΝ ΠΟΥ , ΑΓΝΩΣΤΟ ΓΙΑΤΙ , ΑΓΝΟΗΘΗΚΑΝ ..ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΑ …δεν είναι δύσκολο…
Καλό σας βράδυ , να περνάτε καλά ….Κ.Κ.-
ΣΗΜ : Επειδή , αρκετοί χωριανοί και φίλοι μας , απευθύνθηκαν για το παραπάνω φιάσκο , σε μας , καταλογίζοντάς μας και…ευθύνες , παρασυρθέντες ίσως , σκοπίμως ‘η …ασκόπως , διευκρινίζουμε , πως η σελίδα μας “ Λιδωρίκι “ , δεν έχει καμία σχέση και…συγγένεια , με όλα αυτά εκτός φυσικά , της αναγκαστικής , της καταγωγής δηλαδή ….Κ.Κ.-
No comments:
Post a Comment