Καλημέρα Λιδορικιώτες όλου του κόσμου
Καλημέρα φίλοι του χωριού μας
ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΗΜΕΡΑ 27 ΙΟΥΛΙΟΥ 2016
Ανατολή Ήλιου: 06:23
Δύση Ήλιου: 20:39
Σελήνη 23 ημερών
ΓΕΓΟΝΟΤΑ
μ. Χ.
1832
Η Εθνοσυνέλευση στο Ναύπλιο επικυρώνει την απόφαση των μεγάλων δυνάμεων, σύμφωνα με την οποία ο Όθων θα εστέφετο βασιλιάς της Ελλάδας.
1885
O Εµµανουήλ Ροΐδης πέφτει θύμα τροχαίου ατυχήματος. Ο συγγραφέας της «Πάπισσας Ιωάννας» παρασύρεται από δύο άµαξες στην οδό Φιλελλήνων, µε αποτέλεσµα, περνώντας ο τροχός της µίας άµαξας επάνω από το κεφάλι του, να του προκαλέσει κάταγµα της άνω γνάθου.
1922
Με το νόμο 2905 θεσπίζονται για πρώτη φορά οιεισαγωγικές εξετάσεις. Θα εφαρμοστούν δύο χρόνια αργότερα στη Φυσικομαθηματική Σχολή και από το 1926 στις υπόλοιπες σχολές τουΠανεπιστημίου Αθηνών.
1953
Υπογράφεται στην πόλη Μουνσάν της Βορείου Κορέας η ανακωχή, με την οποία τερματίζεται οπόλεμος της Κορέας. Έκτοτε, το Ελληνικό Εκστρατευτικό Σώμα Κορέας αναβαθμίζεται από Τάγμα σε Σύνταγμα και επαναπατρίζεται τον Οκτώβριο του 1955.
1974
Οι Lynyrd Skynyrd κυκλοφορούν σε σιγκλ τη μεγάλη επιτυχία τους «Sweet Home Alabama».
1996
Βόμβα εκρήγνυται στο Ολυμπιακό Πάρκο της Ατλάντα, κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων. Ένας νεκρός και 110 τραυματίες, ο απολογισμός.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/almanac/2707#ixzz4Fa4wctJJ
ΓΕΝΝΗΣΕΙΣ
μ. Χ.
1903
Μιχαήλ Στασινόπουλος, ανώτατος δικαστικός, λογοτέχνης και πρώτος Πρόεδρος της Δημοκρατίας μετά τη μεταπολίτευση. (Θαν. 31/10/2002)
1948
Παύλος Σιδηρόπουλος, έλληνας ρόκερ. (Θαν. 6/12/1990)
1953
Αφροδίτη Μάνου, καλλιτεχνικό ψευδώνυμο της Αγλαΐας Δημητριάδου, τραγουδοποιός.
ΘΑΝΑΤΟΙ
μ. Χ.
1917
Εμίλ Κόχερ, ελβετός γιατρός και ιατρικός ερευνητής. Το 1909 τιμήθηκε με το βραβείο Νόμπελ Ιατρικής για την προσφορά του στη φυσιολογία, παθολογία και χειρουργική του θυρεοειδούς αδένα. (Γεν. 25/8/1841)
1992
Τζένη Καρέζη, καλλιτεχνικό ψευδώνυμο της Ευγενίας Καρπούζη, ελληνίδα ηθοποιός. (Γεν. 12/1/1934)
2010
Μόρι Γιοχάι, αμερικανός επιχειρηματίας, που ανακάλυψε τα γαριδάκια, ένα σνακ πλούσιο σε γεύση και θερμίδες. (Γεν. 4/3/1920)
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/almanac/2707#ixzz4Fa5YCKSI
6921
2
Δημοφιλής ηθοποιός του θεάτρου και του κινηματογράφου.
Η Ευγενία Καρπούζη, όπως ήταν το πραγματικό της όνομα, γεννήθηκε στην Αθήνα στις 12 Ιανουαρίου 1934. Έζησε τα παιδικά της χρόνια σε διάφορες πόλεις, ακολουθώντας τις μεταθέσεις των γονιών της που ήταν εκπαιδευτικοί. Ο πατέρας της, Κωνσταντίνος Καρπούζης, ήταν μαθηματικός και η μητέρα της, Θεώνη, δασκάλα. Στη Θεσσαλονίκη μπήκε εσωτερική στο Γαλλικό Σχολείο Καλογριών και αργότερα συνέχισε στο αντίστοιχο Σεν Ζοζέφ στην Αθήνα.
H αγάπη της για το θέατρο άρχισε να εκδηλώνεται από τα μαθητικά της, ακόμη, χρόνια κι εκφράστηκε με τη συμμετοχή της στις σχολικές παραστάσεις. Τη χρονιά αποφοίτησής της από την Ελληνογαλλική Σχολή το 1951 πήρε μέρος στην παράσταση της «Aντιγόνης» του Σοφοκλή που ανέβηκε στο θέατρο «ΡΕΞ» από τους τελειόφοιτους, ερμηνεύοντας τον ομώνυμο ρόλο.
Την ίδια χρονιά έγινε δεκτή στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου, όπου μαθήτευσε δίπλα στον Δημήτρη Pοντήρη, τον Άγγελο Tερζάκη, την Kατερίνα και τον Γιώργο Παππά, που υπήρξε και ο πρώτος μεγάλος της έρωτας. Αποφοίτησε το 1954 και αμέσως χρίστηκε πρωταγωνίστρια. Ο πρώτος της ρόλος στο θεατρικό σανίδι ήταν δίπλα στη Μελίνα Μερκούρη και τον Βασίλη Διαμαντόπουλο, στο έργο του Αντρέ Ρουσέν «Ωραία Ελένη», που ανέβηκε τον Οκτώβριο του 1954 στο Θέατρο Κοτοπούλη. Ακολούθησε ο ρόλος της Αντέλα στο έργο του Λόρκα «Το σπίτι της Μπερνάντα Άλμπα», στο οποίο πρωταγωνιστούσε η Κατίνα Παξινού και σκηνοθέτησε ο Αλέξης Μινωτής. Το χρονικό διάστημα 1955-1959 έπαιξε με επιτυχία σπουδαίους ρόλους στο Εθνικό Θέατρο: Οφηλία (Άμλετ), Κορντέλια (Βασιλιάς Ληρ), Μυρίννη (Λυσιστράτη) κ.ά.
Στιγμιότυπο από την ταινία «Δις Διευθυντίς»
Το 1955 έκανε το κινηματογραφικό της ντεμπούτο στην ταινία του Αλέκου Σακελλάριου «Λατέρνα, φτώχεια και φιλότιμο», για να ακολουθήσουν περισσότερες από 30 ταινίες: «Το κοροϊδάκι της δεσποινίδος» (1960), «Η νύφη το ’σκασε» (1962), «Τα κόκκινα φανάρια» (1963), «Δεσποινίς διευθυντής (1964), «Μια τρελή τρελή οικογένεια» (1965), «Τζένη - Τζένη» (1966), «Ένας ιππότης για τη Βασούλα» (1968), «Μια γυναίκα στην αντίσταση» (1970).
Μετά το 1960, δημιούργησε δικούς της προσωπικούς θιάσους και συνεργάστηκε με έξοχους κωμικούς, όπως ο Λάμπρος Κωνσταντάρας, ο Ντίνος Ηλιόπουλος, ο Μίμης Φωτόπουλος και ο Διονύσης Παπαγιαννόπουλος. Από το 1968 μέχρι το θάνατό της έπαιξε μαζί με τον Κώστα Καζάκο, έργα των Καμπανέλλη, Άλμπι, Ίψεν, Τσέχοφ, Αναγνωστάκη, ενώ το 1985 ερμήνευσε για πρώτη φορά αρχαίο δράμα, με τη «Μήδεια», σε σκηνοθεσία Μίνωα Bολανάκη, μια παράσταση που γνώρισε μεγάλη επιτυχία στην Επίδαυρο και το Ηρώδειο. Δύο χρόνια αργότερα πρωταγωνίστησε στην «Ηλέκτρα» του Σοφοκλή σε σκηνοθεσία Ρόμπερτ Στούρουα, που ανέβηκε στην Επίδαυρο και τον Λυκαβηττό.
Η μεγάλη της θεατρική επιτυχία υπήρξε αναμφισβήτητα το σπονδυλωτό έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη «Το μεγάλο μας τσίρκο», που ανέβηκε το 1973, το οποίο και αποτέλεσε μία από τις εστίες πνευματικής αντίστασης κατά τη διάρκεια της δικτατορίας. Η ίδια, όσο και ο σύζυγός της Κώστας Καζάκος, συνελήφθησαν και ταλαιπωρήθηκαν από τις αρχές της χούντας. Το είδος αυτό είχε συνέχεια μετά τη μεταπολίτευση με τα έργα «Το κουκί και το ρεβύθι» (1974) και «Εχθρός Λαός» (1975). Τελευταία της θεατρική παράσταση ήταν τα «Διαμάντια και μπλουζ» της Λούλας Αναγνωστάκη (1990).
Στην προσωπική της ζωή έκανε δύο γάμους. Ο πρώτος με τον δημοσιογράφο Ζάχο Χατζηφωτίου το 1962 και ο δεύτερος με τον ηθοποιό Κώστα Καζάκο το 1968, με τον οποίο έμεινε παντρεμένη έως το τέλος της ζωής της. Το ζευγάρι απέκτησε ένα γιο, τον Κωνσταντίνο Καζάκο, που ακολούθησε τα βήματα των γονιών του, όντας και ο ίδιος ηθοποιός.
Η Τζένη Καρέζη πέθανε στις 27 Ιουλίου του 1992, νικημένη από την επάρατο νόσο. Στη μνήμη της ιδρύθηκε, την ίδια χρονιά, το ίδρυμα «Τζένη Καρέζη», με σκοπό την παρηγορητική αγωγή των ασθενών που πάσχουν από καρκίνο και χρόνιες καταληκτικές νόσους και τη με κάθε μέσο ανακούφισή τους από τον πόνο.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/biographies/28#ixzz4Fa5nhRWw
8116
0
Ο Παύλος Σιδηρόπουλος γεννήθηκε στις 27 Ιουλίου του 1948 στην Αθήνα. Ήταν δισέγγονος του Αλέξη Ζορμπά και ανιψιός της γνωστής ποιήτριας Έλλης Αλεξίου. Σ' αυτές τις δύο διαφορετικές του ρίζες έβλεπε την αιτία της συνύπαρξης σ' αυτόν του ρόκερ και του σκεπτικιστή.
Η μουσική του πορεία ξεκινά το 1970 από τη Θεσσαλονίκη, όπου σπουδάζει Μαθηματικός στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο. Εκεί γνωρίζει τον Παντελή Δεληγιαννίδη, με τον οποίο δημιουργούν το ντουέτο «Δάμων και Φιντίας». Μαζί κυκλοφορούν τον δίσκο 45 στροφών «Το ξέσπασμα / Ο κόσμος τους» και συμμετέχουν στη συλλογή «Ζωντανοί στο κύτταρο». Από το 1972 έως το 1974 ενσωματώνονται στα «Μπουρμπούλια». Καρπός αυτής της συνεργασίας είναι το 7ινστο «Ο Ντάμης ο σκληρός».
Εν μέσω δικτατορίας, το σχήμα διαλύεται και τα «Μπουρμπούλια» ακολουθούν τον Διονύση Σαββόπουλο. Ο Παύλος Σιδηρόπουλος επιλέγει να συνεργαστεί με τον Γιάννη Μαρκόπουλο και συμμετέχει ως τραγουδιστής σε τρεις δίσκους του: «Θεσσαλικός Κύκλος», «Μετανάστες» και «Οροπέδιο».
Το 1976 δημιουργεί, μαζί με τους Βασίλη και Νίκο Σπυρόπουλο, το γκρουπ «Σπυριδούλα» και κυκλοφορούν ίσως τον κορυφαίο δίσκο της ελληνικής ροκ δισκογραφίας, τον «Φλου». Και αυτό το σχήμα διαλύεται, αφήνοντας πίσω του έναν ολοκληρωμένο ροκ ήχο και μια σειρά συναυλιών.
Το 1979 ο Παύλος Σιδηρόπουλος δημιουργεί το σχήμα «Εταιρία Καλλιτεχνών», με αγγλικό στίχο, χωρίς όμως καμία δισκογραφική δουλειά. Την ίδια περίοδο κάνει και το κινηματογραφικό του ντεμπούτο, ως πρωταγωνιστής στην ταινία του Αντρέα Θωμόπουλου «Ο Ασυμβίβαστος», ενώ ο ίδιος ερμηνεύει και το soundtrack της ταινίας, τραγούδια του οποίου αποτελούν κάποια από τα πλέον γνωστά του, όπως το «Να μ' αγαπάς». Επίσης, συμμετέχει στην ταινία «Αλδεβαράν» με πρωταγωνιστή τον Δημήτρη Πουλικάκο, η οποία προβλήθηκε μόνο στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.
Στη μικρή καριέρα του ως ηθοποιός περιλαμβάνεται και μια τηλεοπτική εμφάνιση στο σήριαλ του Κώστα Φέρρη «Οικογένεια Ζαρντή», που προβλήθηκε στην ΕΡΤ-1.
Η συνεχής αλλαγή συνεργατών σταματάει το 1980. Ο Παύλος Σιδηρόπουλος καταλήγει σ' ένα σχήμα, τους «Απροσάρμοστους», που με λίγες αλλαγές παίζει μαζί τους μέχρι το τέλος. Το 1982 κυκλοφορεί ο δίσκος «Εν Λευκώ», ο οποίος αντιμετώπισε προβλήματα λογοκρισίας για 3 κομμάτια, για προτροπή στη χρήση ναρκωτικών και για προσβολή της δημοσίας αιδούς. Το 1985 κυκλοφορεί σε παραγωγή Δημήτρη Πουλικάκου το δίσκο «Zorba the freak» και το 1989 το «Χωρίς Μακιγιάζ» που είναι ζωντανά ηχογραφημένος στο «Μετρό».
Το 1990 ο Παύλος Σιδηρόπουλος αντιμετωπίζει προβλήματα με το δεξί του χέρι που προφανώς από κάποιο πρόβλημα στα αγγεία παραλύει. Στις 6 Δεκεμβρίου του ίδιου χρόνου, ευρισκόμενος στο σπίτι μιας φίλης του στο Νέο Κόσμο, πέφτει σε κώμα από υπερβολική χρήση ηρωίνης και αφήνει την τελευταία του πνοή κατά τη μεταφορά του στο νοσοκομείοΕυαγγελισμός. Κηδεύτηκε στις 10 Δεκεμβρίου, στο κοιμητήριο του Κόκκινου Μύλου στη Νέα Φιλαδέλφεια.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/biographies/26#ixzz4Fa6BfNNz
1749
0
Μεγαλομάρτυρας της Χριστιανικής Εκκλησίας, η μνήμη του οποίου τιμάται στις 27 Ιουλίου.
Ο Παντολέων, όπως ήταν το πραγματικό του όνομα, καταγόταν από τη Νικομήδεια της Μικράς Ασίας. Ο πατέρας του Ευστόργιος ήταν ειδωλολάτρης και η μητέρα του Εύβουλη χριστιανή. Βαπτίστηκε χριστιανός από τον ιερέα και γιατρό της πόλης Ερμόλαο κι έλαβε το όνομα Παντελεήμων.
Ο Παντελεήμων ήταν γιατρός στο επάγγελμα και θεράπευε τους αρρώστους του χωρίς αμοιβή, γι’ αυτό κατατάσσεται στη χορεία των αγίων, που ονομάζονται «Ανάργυροι».
Μαρτύρησε με αποκεφαλισμό επί ρωμαίου αυτοκράτορος Μαξιμιανού (286-305).
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/biographies/895#ixzz4Fa6qYT00
3
3
Το Λονδίνο έγινε η πρώτη πόλη που φιλοξένησε Ολυμπιακούς Αγώνες για τρίτη φορά (1908 και 1948 οι δύο προηγούμενες). Διεξήχθησαν από τις 27 Ιουλίου έως τις 12 Αυγούστου, με τη συμμετοχή 10.820 αθλητών (5.930 άνδρες και 4.890 γυναίκες) από 204 χώρες.
Το Λονδίνο έδωσε σκληρή μάχη για να αποκτήσει το δικαίωμα να διοργανώσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2012. Στις 6 Ιουλίου 2005, κατά την διάρκεια της 117ης συνόδου της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής στην Σιγκαπούρη, επικράτησε στην τελική ψηφοφορία του Παρισιού με ψήφους 54 έναντι 50. Νωρίτερα είχαν τεθεί εκτός μάχης οι υποψηφιότητες της Μόσχας, της Νέας Υόρκης και της Μαδρίτης.
Η Οργανωτική Επιτροπή των Αγώνων με επικεφαλής τον ολυμπιονίκη των μεσαίων αποστάσεων (1980-1984) και πολιτικό Σεμπάστιαν Κόε, έχοντας ως παράδειγμα το κακό προηγούμενο του «Αθήνα 2004», επιδίωξε την βιωσιμότητα των ολυμπιακών εγκαταστάσεων και μετά του αγώνες, ανακαινίζοντας ήδη υπάρχουσες και αναβαθμίζοντας εγκαταλελειμμένες περιοχές.
Το πρόγραμμα των Ολυμπιακών Αγώνων ξεκίνησε από τις 25 Ιουλίου με αγώνες των ομαδικών αθλημάτων. Η τελετή έναρξης έγινε δύο μέρες αργότερα υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του βραβευμένου με Όσκαρ σκηνοθέτη Ντάνι Μπόιλ. Επικεντρώθηκε σε στιγμιότυπα από την ιστορία της Μεγάλης Βρετανίας και απέσπασε πολύ καλές κριτικές. Η τελετή λήξης ήταν αφιερωμένη στην βρετανική μουσική με το θρυλικό συγκρότημα των Who να κλέβει την παράσταση.
Στο αγωνιστικό μέρος κυριάρχησαν, ο Αμερικανός κολυμβητής Μάικ Φελπς με 4 χρυσά και 2 αργυρά μετάλλια και ο τζαμαϊκανός σπρίντερ Γιουσέιν Μπολτ με χρυσά μετάλλια στα 100 μ. και 200 μ., όπως και στο Πεκίνο. Στον πίνακα των μεταλλίων, οι ΗΠΑ κυριάρχησαν με 104 (46-29-29) και ακολούθησαν Κίνα με 88 (38-27-23) και Ρωσία με 65 (24-26-32).
Η μεγάλη ελπίδα του στίβου για ένα μετάλλιο ήταν ο αθλητής του ύψους Δημήτρης Χονδροκούκης, ο οποίος βρέθηκε ντοπαρισμένος (27 Ιουλίου) και δεν πήρε μέρος στους αγώνες, όπως και η αθλήτρια του μήκους Βούλα Παπαχρήστου, η οποία αποκλείστηκε από την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή (25 Ιουλίου), επειδή «δημοσίευσε σε λογαριασμό κοινωνικής δικτύωσης μήνυμα, που προσέβαλε τις ολυμπιακές αξίες και τα ολυμπιακά ιδεώδη».
Η Κύπρος συμμετείχε με 13 αθλητές (9 άνδρες και 4 γυναίκες) και πανηγύρισε το πρώτο της μετάλλιο (αργυρό) σε Ολυμπιακούς Αγώνες, με τον 22χρονο ιστιοπλόο Παύλο Κοντίδη. Ο 32χρονος αθλητής της σκοποβολής Γιώργος Αχιλλέως, που κατετάγη 11ος στο σκιτ, έγινε ο πρώτος Κύπριος που έλαβε μέρος σε τέσσερις Ολυμπιάδες.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/articles/545/113#ixzz4Fa75t3WX
1129
0
Ο Μπαγκς Μπάνι (Bugs Bunny), ο αλανιάρης και σκανδαλιάρης γκρι λαγός, είναι ένας από τους δημοφιλέστερους ήρωες των κινουμένων σχεδίων. Υπήρξε το αντίπαλο δέος του Μίκυ Μάους, στην προσπάθεια της Warner να ανταγωνισθεί τη Disney.
Γεννήθηκε στις αρχές του 1940 στο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης, από τη συνεισφορά τεσσάρων σχεδιαστών (Μπομπ Κλάμπετ, Τσακ Τζόουνς, Φριζ Φρίλενγκ, Ρόμπερτ ΜακΚίμσον) και του ηθοποιού Άρθουρ Ντέιβις, που δάνεισε τη φωνή του. Το πλήρες όνομά του είναι Τζορτζ Γουάσινγκτον Μπάνι. Έγινε, όμως, γνωστός με το παρατσούκλι Μπαγκς (τρελούτσικος). Η προφορά του είναι ένα μίγμα κάποιου που ζει μεταξύ Μπρονξ και Μπρούκλιν.
Ο σκανδαλιάρης λαγός βρίσκεται σε διαρκείς κόντρες με τους Έλμερ Φαντ, Γιοσεμάιτ Σαμ, Μάρβιν τον Αρειανό, Ντάφι Ντακ και Γουάιλ Κογιότ, από τις οποίες πάντα βγαίνει κερδισμένος. Ο Τσακ Τζόουνς ανησυχούσε αρχικά για την αποδοχή που θα έχει στο κοινό ένας επιθετικός χαρακτήρας, που θα έβγαινε πάντα νικητής. Γι' αυτό έκανε τον Μπαγκς Μπάνι ένα συμπαθητικό ήρωα και τους ανταγωνιστές του πονηρούς, θρασείς και απειλητικούς.
Ο Μπαγκς Μπάνι σε πρωτόλεια μορφή εμφανίστηκε στη μεγάλη οθόνη το 1938. Η αληθινή προσωπικότητά του αναδύθηκε στην ταινία του σπουδαίου καρτουνίστα Τεξ Άβερι Ένας άγριος λαγός, που έκανε πρεμιέρα στις 27 Ιουλίου 1940. Ο λαγός βγαίνει από τη φωλιά του για να πει στον Έλμερ Φαντ την περίφημη ατάκα «Eh, what's up, doc?», που αποτελεί έκτοτε το σήμα κατατεθέν του, μαζί βεβαίως με το καρότο του.
Τη δεκαετία του '40 ο Μπαγκς Μπάνι ήταν αρκετά δημοφιλής μέσα από τις σειρές κινουμένων σχεδίων Looney Tunes και Merrie Melodies, που παίζονται μέχρι τις μέρες μας από τα τηλεοπτικά κανάλια.
Την τελευταία εικοσαετία ο Μπαγκς Μπάνι έκανε αισθητή την παρουσία του σε ταινίες μεγάλου μήκους. Το 1988 συναντά για πρώτη φορά στη μεγάλη οθόνη τον μεγάλο του αντίπαλο στο ταμείο Μίκυ Μάους, στην ταινία του Ρόμπερτ Ζεμέκις «Ποιος παγίδεψε τον Ρότζερ Ράμπιτ». Το 1996 συμπρωταγωνιστεί με τον σπουδαίο μπασκετμπολίστα Μάικλ Τζόρνταν στην ταινία του Τζο Πίτκα Διαστημικά Καλάθια (Space Jam) και το 2003, υπό τη σκηνοθετική καθοδήγηση του Τζο Ντάντε, αναζητά με τους άλλους ήρωες των Looney Tunes το μυθικό διαμάντι του Μπλε Πιθήκου στις ζούγκλες της Αφρικής, στην περιπέτεια Looney Tunes: Επιστροφή στην δράση.
Περί Πηγών...
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/articles/116#ixzz4Fa7MwDNb
314
0
Γιορτή με σκωπτικό περιεχόμενο και θρησκευτικές ρίζες («Unikeonpäivä» στα φιλανδικά). Όποιος ξυπνήσει τελευταίος το πρωί της 27ης Ιουλίου, «μπουγελώνεται» από τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας ή πετιέται στην κοντινότερη λίμνη. Και δόξα τω Θεώ η Φιλανδία διαθέτει χιλιάδες λίμνες, οπότε η γιορτή αποκτά νόημα.
Στην πόλη Νάνταλι (Naantali) στα νότια της Φιλανδίας, η γιορτή έχει πιο επίσημο χαρακτήρα. Στις 7 το πρωί της 27ης Ιουλίου μία προσωπικότητα της χώρας, που έχει προσφέρει στην πόλη, επιλέγεται με μυστικότητα και ρίχνεται στη θάλασσα. Συνήθως, οι τοπικοί πολιτικοί έχουν τις περισσότερες «ρίψεις», που αποτελούν και τίτλο τιμής γι’ αυτούς.
Η γιορτή έλκει την καταγωγή της από την ιστορία των εν Εφέσω Aγίων Επτά Παίδων (Αντωνίνος, Διονύσιος, Εξακουστιδιανός, Ιάμβλιχος, Κωνσταντίνος, Μαξιμιλιανός και Μαρτινιανός), που σύμφωνα με την παράδοση κοιμήθηκαν για 200 χρόνια σε μια σπηλιά για να αποφύγουν τις διώξεις του Ρωμαίου αυτοκράτορα Δέκιου γύρω στο 250 μ.Χ. Η μνήμη των εν Εφέσω Αγίων Επτά Παίδων γιορτάζεται στις σκανδιναβικές χώρες στις 27 Ιουλίου και από την Ορθόδοξη Χριστιανική Εκκλησία στις 4 Αυγούστου.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/worldays/293#ixzz4Fa7c1ZJd
Ροκ ύμνος με τη σφραγίδα των Lynyrd Skynyrd. Ένα από τα δημοφιλέστερα τραγούδια της ροκ μουσικής και τυπικό δείγμα ενός είδους της που αποκαλείται Southern Rock. Περιέχεται στο δεύτερο άλμπουμ του συγκροτήματος «Second Helping» και κυκλοφόρησε ως σινγκλ στις 27 Ιουλίου 1974. Έφθασε μέχρι το Νο8 του αμερικάνικου πίνακα επιτυχιών, αλλά η αποδοχή του είναι διαχρονική.
Οι «Λίναρντ Σκίναρντ», όπως τους γνωρίζουμε στην Ελλάδα, είναι το σπουδαιότερο συγκρότημα του Southern Rock, ενός μουσικού είδους που εμφανίστηκε στον αμερικάνικο Νότο και συνδυάζει το ροκ, το μπλουζ, την κάντρι και τη φολκ, με την ηλεκτρική κιθάρα σε πρώτο πλάνο. Το «Sweet Home Alabama» φέρει την υπογραφή τριών μελών του συγκροτήματος, του μπασίστα και κιθαρίστα Εντ Κινγκ, του κιθαρίστα Γκάρι Ρόσινγκτον και του τραγουδιστή Ρόνι Βαν Ζαντ, σε παραγωγή του σπουδαίου μουσικού Αλ Κούπερ.
Το μεγαλύτερο μερίδιο στη σύνθεσή του φέρει ο Εντ Κινγκ, ο οποίος το εμπνεύστηκε μέσα σε μια νύχτα, ακούγοντας ένα κιθαριστικό ριφ του Ρόσινγκτον. Το τραγούδι ηχογραφήθηκε στο Studio One στο Ντόραβιλ της Τζόρτζια, με τον Κινγκ να έχει τον πρώτο λόγο στην κιθάρα, χρησιμοποιώντας μια φθηνή Φέντερ Στρατοκάστερ της δεκαετίας του '60 και ενισχυτή Μάρσαλ. Η κιθάρα αυτή εκτίθεται στο Μουσείο του Ροκ εν Ρολ στο Κλίβελαντ του Οχάιο.
Το τραγούδι είναι γεμάτο πολιτικές αναφορές και γράφτηκε σε μια περίοδο που οι Ηνωμένες Πολιτείες βίωναν το σκάνδαλο «Γουότεργκεϊτ» (υπάρχει σχετική αναφορά στο τραγούδι) και τις τελευταίες ημέρες του πολέμου στο Βιετνάμ. Το «Sweet Home Alabama» προκάλεσε αντιδράσεις από την πρώτη στιγμή της κυκλοφορίας του. Κάποιοι ισχυρίστηκαν ότι εξυμνούσε τον ρατσιστή κυβερνήτη της Αλαμπάμα Τζορτζ Γουάλας («…In Birmingham, they love the governor…»), που ήταν τέσσερις φορές υποψήφιος για την προεδρία των ΗΠΑ. Τον στίχο αυτό ακολουθεί μια σειρά αποδοκιμασιών («…boo, boo, boo..»), που δεν αφήνει αμφιβολίες για τον προοδευτικό του χαρακτήρα. Άλλωστε, η χρήση γκόσπελ φωνητικών καταρρίπτει και το τελευταίο επιχείρημα αυτών που αμφισβητούν τις προθέσεις των δημιουργών του.
Το τραγούδι γράφτηκε ως απάντηση σε δύο επικριτικά τραγούδια του Νιλ Γιανγκ («Southern Man» και «Αlabama»), για τις κοινωνικές συνθήκες που επικρατούσαν στον Αμερικανικό Νότο, όπου κυριαρχούσαν ο ρατσισμός και ο υπερσυντηρητισμός. «Ο Νιλ πυροβόλησε όλες τις πάπιες για να σκοτώσει μία ή δύο» ήταν η χαρακτηριστική δήλωση του Ρόνι Βαν Ζαντ για να ξεκαθαρίσει ότι όποιος ζει στον Αμερικάνικο Νότο δεν είναι αναγκαστικά ρατσιστής και θρησκόληπτος. Αξίζει να σημειωθεί ότι κανένα από τα μέλη των Lynyrd Skynard δεν κατάγεται από την Αλαμπάμα. Η λέξη χρησιμοποιήθηκε συμβολικά, επειδή η υπερσυντηρική πολιτεία της Αλαμπάμα υπήρξε πεδίο αντιπαράθεσης των ρατσιστικών και των αντιρατσιστικών δυνάμεων.
Το «Sweet Home Alabama» είναι διαχρονικά δημοφιλές τραγούδι και έχει ακουστεί σε διαφημιστικά, ταινίες, ενώ έχει διασκευαστεί από πολλούς καλλιτέχνες («Sweet Home Κalambaka»). Το 2004 συμπεριελήφθη στον κατάλογο του περιοδικού Rolling Stone με τα 500 σπουδαιότερα τραγούδια όλων των εποχών (Νο 398).
ΠΗΓΗ:
http://www.sansimera.gr/articles/300#ixzz4Fa7xAYN5
Ο ΑΥΡΙΑΝΟΣ ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΟ ΛΙΔΟΡΙΚΙ
Καλημέρα φίλοι του χωριού μας
ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΗΜΕΡΑ 27 ΙΟΥΛΙΟΥ 2016
Ανατολή Ήλιου: 06:23
Δύση Ήλιου: 20:39
Σελήνη 23 ημερών
- NEO!Γιορτάζουν: Ανθούσα, Παντελεήμων, Παντελής, Παντελεημονία, Παντελίτσα, Παντελίνα.
ΓΕΓΟΝΟΤΑ
μ. Χ.
1832
Η Εθνοσυνέλευση στο Ναύπλιο επικυρώνει την απόφαση των μεγάλων δυνάμεων, σύμφωνα με την οποία ο Όθων θα εστέφετο βασιλιάς της Ελλάδας.
1885
O Εµµανουήλ Ροΐδης πέφτει θύμα τροχαίου ατυχήματος. Ο συγγραφέας της «Πάπισσας Ιωάννας» παρασύρεται από δύο άµαξες στην οδό Φιλελλήνων, µε αποτέλεσµα, περνώντας ο τροχός της µίας άµαξας επάνω από το κεφάλι του, να του προκαλέσει κάταγµα της άνω γνάθου.
1922
Με το νόμο 2905 θεσπίζονται για πρώτη φορά οιεισαγωγικές εξετάσεις. Θα εφαρμοστούν δύο χρόνια αργότερα στη Φυσικομαθηματική Σχολή και από το 1926 στις υπόλοιπες σχολές τουΠανεπιστημίου Αθηνών.
1953
Υπογράφεται στην πόλη Μουνσάν της Βορείου Κορέας η ανακωχή, με την οποία τερματίζεται οπόλεμος της Κορέας. Έκτοτε, το Ελληνικό Εκστρατευτικό Σώμα Κορέας αναβαθμίζεται από Τάγμα σε Σύνταγμα και επαναπατρίζεται τον Οκτώβριο του 1955.
1974
Οι Lynyrd Skynyrd κυκλοφορούν σε σιγκλ τη μεγάλη επιτυχία τους «Sweet Home Alabama».
1996
Βόμβα εκρήγνυται στο Ολυμπιακό Πάρκο της Ατλάντα, κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων. Ένας νεκρός και 110 τραυματίες, ο απολογισμός.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/almanac/2707#ixzz4Fa4wctJJ
ΓΕΝΝΗΣΕΙΣ
μ. Χ.
1903
Μιχαήλ Στασινόπουλος, ανώτατος δικαστικός, λογοτέχνης και πρώτος Πρόεδρος της Δημοκρατίας μετά τη μεταπολίτευση. (Θαν. 31/10/2002)
1948
Παύλος Σιδηρόπουλος, έλληνας ρόκερ. (Θαν. 6/12/1990)
1953
Αφροδίτη Μάνου, καλλιτεχνικό ψευδώνυμο της Αγλαΐας Δημητριάδου, τραγουδοποιός.
ΘΑΝΑΤΟΙ
μ. Χ.
1917
Εμίλ Κόχερ, ελβετός γιατρός και ιατρικός ερευνητής. Το 1909 τιμήθηκε με το βραβείο Νόμπελ Ιατρικής για την προσφορά του στη φυσιολογία, παθολογία και χειρουργική του θυρεοειδούς αδένα. (Γεν. 25/8/1841)
1992
Τζένη Καρέζη, καλλιτεχνικό ψευδώνυμο της Ευγενίας Καρπούζη, ελληνίδα ηθοποιός. (Γεν. 12/1/1934)
2010
Μόρι Γιοχάι, αμερικανός επιχειρηματίας, που ανακάλυψε τα γαριδάκια, ένα σνακ πλούσιο σε γεύση και θερμίδες. (Γεν. 4/3/1920)
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/almanac/2707#ixzz4Fa5YCKSI
Τζένη Καρέζη
1936 – 1992
6921
2
Δημοφιλής ηθοποιός του θεάτρου και του κινηματογράφου.
Η Ευγενία Καρπούζη, όπως ήταν το πραγματικό της όνομα, γεννήθηκε στην Αθήνα στις 12 Ιανουαρίου 1934. Έζησε τα παιδικά της χρόνια σε διάφορες πόλεις, ακολουθώντας τις μεταθέσεις των γονιών της που ήταν εκπαιδευτικοί. Ο πατέρας της, Κωνσταντίνος Καρπούζης, ήταν μαθηματικός και η μητέρα της, Θεώνη, δασκάλα. Στη Θεσσαλονίκη μπήκε εσωτερική στο Γαλλικό Σχολείο Καλογριών και αργότερα συνέχισε στο αντίστοιχο Σεν Ζοζέφ στην Αθήνα.
H αγάπη της για το θέατρο άρχισε να εκδηλώνεται από τα μαθητικά της, ακόμη, χρόνια κι εκφράστηκε με τη συμμετοχή της στις σχολικές παραστάσεις. Τη χρονιά αποφοίτησής της από την Ελληνογαλλική Σχολή το 1951 πήρε μέρος στην παράσταση της «Aντιγόνης» του Σοφοκλή που ανέβηκε στο θέατρο «ΡΕΞ» από τους τελειόφοιτους, ερμηνεύοντας τον ομώνυμο ρόλο.
Την ίδια χρονιά έγινε δεκτή στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου, όπου μαθήτευσε δίπλα στον Δημήτρη Pοντήρη, τον Άγγελο Tερζάκη, την Kατερίνα και τον Γιώργο Παππά, που υπήρξε και ο πρώτος μεγάλος της έρωτας. Αποφοίτησε το 1954 και αμέσως χρίστηκε πρωταγωνίστρια. Ο πρώτος της ρόλος στο θεατρικό σανίδι ήταν δίπλα στη Μελίνα Μερκούρη και τον Βασίλη Διαμαντόπουλο, στο έργο του Αντρέ Ρουσέν «Ωραία Ελένη», που ανέβηκε τον Οκτώβριο του 1954 στο Θέατρο Κοτοπούλη. Ακολούθησε ο ρόλος της Αντέλα στο έργο του Λόρκα «Το σπίτι της Μπερνάντα Άλμπα», στο οποίο πρωταγωνιστούσε η Κατίνα Παξινού και σκηνοθέτησε ο Αλέξης Μινωτής. Το χρονικό διάστημα 1955-1959 έπαιξε με επιτυχία σπουδαίους ρόλους στο Εθνικό Θέατρο: Οφηλία (Άμλετ), Κορντέλια (Βασιλιάς Ληρ), Μυρίννη (Λυσιστράτη) κ.ά.
Στιγμιότυπο από την ταινία «Δις Διευθυντίς»
Το 1955 έκανε το κινηματογραφικό της ντεμπούτο στην ταινία του Αλέκου Σακελλάριου «Λατέρνα, φτώχεια και φιλότιμο», για να ακολουθήσουν περισσότερες από 30 ταινίες: «Το κοροϊδάκι της δεσποινίδος» (1960), «Η νύφη το ’σκασε» (1962), «Τα κόκκινα φανάρια» (1963), «Δεσποινίς διευθυντής (1964), «Μια τρελή τρελή οικογένεια» (1965), «Τζένη - Τζένη» (1966), «Ένας ιππότης για τη Βασούλα» (1968), «Μια γυναίκα στην αντίσταση» (1970).
Μετά το 1960, δημιούργησε δικούς της προσωπικούς θιάσους και συνεργάστηκε με έξοχους κωμικούς, όπως ο Λάμπρος Κωνσταντάρας, ο Ντίνος Ηλιόπουλος, ο Μίμης Φωτόπουλος και ο Διονύσης Παπαγιαννόπουλος. Από το 1968 μέχρι το θάνατό της έπαιξε μαζί με τον Κώστα Καζάκο, έργα των Καμπανέλλη, Άλμπι, Ίψεν, Τσέχοφ, Αναγνωστάκη, ενώ το 1985 ερμήνευσε για πρώτη φορά αρχαίο δράμα, με τη «Μήδεια», σε σκηνοθεσία Μίνωα Bολανάκη, μια παράσταση που γνώρισε μεγάλη επιτυχία στην Επίδαυρο και το Ηρώδειο. Δύο χρόνια αργότερα πρωταγωνίστησε στην «Ηλέκτρα» του Σοφοκλή σε σκηνοθεσία Ρόμπερτ Στούρουα, που ανέβηκε στην Επίδαυρο και τον Λυκαβηττό.
Η μεγάλη της θεατρική επιτυχία υπήρξε αναμφισβήτητα το σπονδυλωτό έργο του Ιάκωβου Καμπανέλλη «Το μεγάλο μας τσίρκο», που ανέβηκε το 1973, το οποίο και αποτέλεσε μία από τις εστίες πνευματικής αντίστασης κατά τη διάρκεια της δικτατορίας. Η ίδια, όσο και ο σύζυγός της Κώστας Καζάκος, συνελήφθησαν και ταλαιπωρήθηκαν από τις αρχές της χούντας. Το είδος αυτό είχε συνέχεια μετά τη μεταπολίτευση με τα έργα «Το κουκί και το ρεβύθι» (1974) και «Εχθρός Λαός» (1975). Τελευταία της θεατρική παράσταση ήταν τα «Διαμάντια και μπλουζ» της Λούλας Αναγνωστάκη (1990).
Στην προσωπική της ζωή έκανε δύο γάμους. Ο πρώτος με τον δημοσιογράφο Ζάχο Χατζηφωτίου το 1962 και ο δεύτερος με τον ηθοποιό Κώστα Καζάκο το 1968, με τον οποίο έμεινε παντρεμένη έως το τέλος της ζωής της. Το ζευγάρι απέκτησε ένα γιο, τον Κωνσταντίνο Καζάκο, που ακολούθησε τα βήματα των γονιών του, όντας και ο ίδιος ηθοποιός.
Η Τζένη Καρέζη πέθανε στις 27 Ιουλίου του 1992, νικημένη από την επάρατο νόσο. Στη μνήμη της ιδρύθηκε, την ίδια χρονιά, το ίδρυμα «Τζένη Καρέζη», με σκοπό την παρηγορητική αγωγή των ασθενών που πάσχουν από καρκίνο και χρόνιες καταληκτικές νόσους και τη με κάθε μέσο ανακούφισή τους από τον πόνο.
Φιλμογραφία
- Λατέρνα φτώχεια και φιλότιμο (1955)
- Δελησταύρου και υιός (1957)
- Η θεία από το Σικάγο (1957)
- Λατέρνα φτώχεια και γαρύφαλλο (1957)
- Η λίμνη των πόθων (1958)
- Μια λατέρνα μια ζωή (1958)
- Το τρελλοκόριτσο (1958)
- Ναυάγια της ζωής (1959)
- Ταξείδι με τον έρωτα (1959)
- Το νησί των γενναίων (1959)
- Η Χιονάτη και τα 7 γεροντοπαλλήκαρα (1960)
- Ραντεβού στην Κέρκυρα (1960)
- Το κοροϊδάκι της δεσποινίδος (1960)
- Χριστίνα (1960)Ποιά είναι η Μαργαρίτα (1961)
- Η Αθήνα τη νύχτα (1962)
- Η νύφη το 'σκασε (1962)
- Προδομένη αγάπη (1962)
- Τα κόκκινα φανάρια (1963)
- Ένας μεγάλος έρωτας (1964)
- Δεσποινίς διευθυντής (1964)
- Λόλα (1964)
- Μια τρελή τρελή οικογένεια (1965)
- Μια σφαίρα στην καρδιά (1966)
- Τζένη Τζένη (1966)
- Εκείνος κι εκείνη (1967)
- Κοντσέρτο για πολυβόλα (1967)
- Ένας ιππότης για τη Βασούλα (1968)
- Αγάπη και αίμα (1968)
- Μια γυναίκα στην αντίσταση (1970)
- Μαντώ Μαυρογένους (1971)
- Ερωτική συμφωνία (1972)
- Λυσιστράτη (1972)
Παραστάσεις στο Εθνικό Θέατρο
- Δοκιμασία (Οι μάγισσες του Σάλεμ) (1955) | Άμπιγαηλ Ουίλλιαμς
- Άμλετ (1955) | Οφηλία
- Η έβδομη ημέρα της δημιουργίας (1956) | Χριστίνα
- Το ζωντανό πτώμα (1956) | Σόνια, νέα τσιγγάνα
- Αι εκκλησιάζουσαι (1956) | Νέα
- Ανθή (1956) | Νίνοτσκα, αδελφή τους μικρότερη
- Κλυταιμνήστρα (1956) | Κασσάνδρα
- Βασιλεύς Ληρ (1957) | Κορδέλια
- Η κυρά της αυγής (1957) | Αντέλα
- Λυσιστράτη (1957) | Μυρρίνη
- Το Ζαμπελάκι (1957) | Ζαμπελάκι
- Θεσμοφοριάζουσαι (1958) | Κρίτυλλα
- Λυσιστράτη (1958) | Μυρρίνη
- Νύχτα στη Μεσόγειο (1958) | Μαρία ντ' Ανγκιέν
- Έγκλημα στο νησί των κατσικιών (1959) | Σίλβια
Τηλεοπτικές εμφανίσεις
- Μαρίνα Αυγέρη (1973, ΕΙΡΤ)
- Η μεγάλη περιπέτεια (1976, ΕΡΤ)
- Μαύρη χρυσαλλίδα (1990, ΕΤ-1)
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/biographies/28#ixzz4Fa5nhRWw
Παύλος Σιδηρόπουλος
1948 – 1990
8116
0
Ο Παύλος Σιδηρόπουλος γεννήθηκε στις 27 Ιουλίου του 1948 στην Αθήνα. Ήταν δισέγγονος του Αλέξη Ζορμπά και ανιψιός της γνωστής ποιήτριας Έλλης Αλεξίου. Σ' αυτές τις δύο διαφορετικές του ρίζες έβλεπε την αιτία της συνύπαρξης σ' αυτόν του ρόκερ και του σκεπτικιστή.
Η μουσική του πορεία ξεκινά το 1970 από τη Θεσσαλονίκη, όπου σπουδάζει Μαθηματικός στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο. Εκεί γνωρίζει τον Παντελή Δεληγιαννίδη, με τον οποίο δημιουργούν το ντουέτο «Δάμων και Φιντίας». Μαζί κυκλοφορούν τον δίσκο 45 στροφών «Το ξέσπασμα / Ο κόσμος τους» και συμμετέχουν στη συλλογή «Ζωντανοί στο κύτταρο». Από το 1972 έως το 1974 ενσωματώνονται στα «Μπουρμπούλια». Καρπός αυτής της συνεργασίας είναι το 7ινστο «Ο Ντάμης ο σκληρός».
Εν μέσω δικτατορίας, το σχήμα διαλύεται και τα «Μπουρμπούλια» ακολουθούν τον Διονύση Σαββόπουλο. Ο Παύλος Σιδηρόπουλος επιλέγει να συνεργαστεί με τον Γιάννη Μαρκόπουλο και συμμετέχει ως τραγουδιστής σε τρεις δίσκους του: «Θεσσαλικός Κύκλος», «Μετανάστες» και «Οροπέδιο».
Το 1976 δημιουργεί, μαζί με τους Βασίλη και Νίκο Σπυρόπουλο, το γκρουπ «Σπυριδούλα» και κυκλοφορούν ίσως τον κορυφαίο δίσκο της ελληνικής ροκ δισκογραφίας, τον «Φλου». Και αυτό το σχήμα διαλύεται, αφήνοντας πίσω του έναν ολοκληρωμένο ροκ ήχο και μια σειρά συναυλιών.
Το 1979 ο Παύλος Σιδηρόπουλος δημιουργεί το σχήμα «Εταιρία Καλλιτεχνών», με αγγλικό στίχο, χωρίς όμως καμία δισκογραφική δουλειά. Την ίδια περίοδο κάνει και το κινηματογραφικό του ντεμπούτο, ως πρωταγωνιστής στην ταινία του Αντρέα Θωμόπουλου «Ο Ασυμβίβαστος», ενώ ο ίδιος ερμηνεύει και το soundtrack της ταινίας, τραγούδια του οποίου αποτελούν κάποια από τα πλέον γνωστά του, όπως το «Να μ' αγαπάς». Επίσης, συμμετέχει στην ταινία «Αλδεβαράν» με πρωταγωνιστή τον Δημήτρη Πουλικάκο, η οποία προβλήθηκε μόνο στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.
Στη μικρή καριέρα του ως ηθοποιός περιλαμβάνεται και μια τηλεοπτική εμφάνιση στο σήριαλ του Κώστα Φέρρη «Οικογένεια Ζαρντή», που προβλήθηκε στην ΕΡΤ-1.
Η συνεχής αλλαγή συνεργατών σταματάει το 1980. Ο Παύλος Σιδηρόπουλος καταλήγει σ' ένα σχήμα, τους «Απροσάρμοστους», που με λίγες αλλαγές παίζει μαζί τους μέχρι το τέλος. Το 1982 κυκλοφορεί ο δίσκος «Εν Λευκώ», ο οποίος αντιμετώπισε προβλήματα λογοκρισίας για 3 κομμάτια, για προτροπή στη χρήση ναρκωτικών και για προσβολή της δημοσίας αιδούς. Το 1985 κυκλοφορεί σε παραγωγή Δημήτρη Πουλικάκου το δίσκο «Zorba the freak» και το 1989 το «Χωρίς Μακιγιάζ» που είναι ζωντανά ηχογραφημένος στο «Μετρό».
Το 1990 ο Παύλος Σιδηρόπουλος αντιμετωπίζει προβλήματα με το δεξί του χέρι που προφανώς από κάποιο πρόβλημα στα αγγεία παραλύει. Στις 6 Δεκεμβρίου του ίδιου χρόνου, ευρισκόμενος στο σπίτι μιας φίλης του στο Νέο Κόσμο, πέφτει σε κώμα από υπερβολική χρήση ηρωίνης και αφήνει την τελευταία του πνοή κατά τη μεταφορά του στο νοσοκομείοΕυαγγελισμός. Κηδεύτηκε στις 10 Δεκεμβρίου, στο κοιμητήριο του Κόκκινου Μύλου στη Νέα Φιλαδέλφεια.
Δισκογραφία
- Το ξέσπασμα / O κόσμος τους (Zodiac, 1971)
- Ο Γερο-Μαθιός (Zodiac, 1971)
- Ο Ντάμης ο σκληρός/ Απογοήτευση (Zodiac, 1972)
- Φλου (ΕΜΙ, 1978)
- Εν λευκώ (ΕΜΙ, 1982)
- Zorba the freak (ΕΜΙ,1985)
- Παύλος Σιδηρόπουλος (EMI, 1987)
- Χωρίς μακιγιάζ - Ζωντανή ηχογράφηση (MBI, 1989)
- Άντε και καλή τύχη μάγκες (ΕΜΙ, 1991)
- Τα μπλουζ του πρίγκηπα (MBI, 1992)
- Παύλος Σιδηρόπουλος (EMI, 1993)
- Εν αρχή ην ο λόγος (7η Διάσταση, 1994)
- O Ασυμβίβαστος και Πέντε Σπάνια τραγούδια (Lyra, 1994)
- Ταξιδεύοντας (7η Διάσταση,1996)
- Επιτυχίες (ΜΒΙ,1997)
- Στιγμές (Δίφωνο, 1997)
- Day after Day (ΕΜΙ, EP με δύο ανέκδοτα τραγούδια, 2001)
- Τα τραγούδια του Παύλου (EMI, 2002)
Επιλεγμένες Συμμετοχές
- Ζωντανοί στο Κύτταρο (Zodiac, 1971)
- Θεσσαλικός κύκλος, του Γιάννη Μαρκόπουλου (EMI - COLUMBIA, 1975)
- Ανεξάρτητα, του Γιάννη Μαρκόπουλου (EMI, 1975)
- Οροπέδιο, του Γιάννη Μαρκόπουλου (EMI, 1976)
- Crazy love στου Ζωγράφου (ΜΙΝΟS, 1979)
- Σε άλλη γη, του Σταύρου Λογαρίδη (1980)
- Νοκ άουτ, του Γιώργου Χατζηνάσιου (Minos,1986)
- H Συναυλία στο Ηρώδειο, του Γιάννη Μαρκόπουλου (PHILIPS, 1990)
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/biographies/26#ixzz4Fa6BfNNz
Άγιος Παντελεήμων
1749
0
Μεγαλομάρτυρας της Χριστιανικής Εκκλησίας, η μνήμη του οποίου τιμάται στις 27 Ιουλίου.
Ο Παντολέων, όπως ήταν το πραγματικό του όνομα, καταγόταν από τη Νικομήδεια της Μικράς Ασίας. Ο πατέρας του Ευστόργιος ήταν ειδωλολάτρης και η μητέρα του Εύβουλη χριστιανή. Βαπτίστηκε χριστιανός από τον ιερέα και γιατρό της πόλης Ερμόλαο κι έλαβε το όνομα Παντελεήμων.
Ο Παντελεήμων ήταν γιατρός στο επάγγελμα και θεράπευε τους αρρώστους του χωρίς αμοιβή, γι’ αυτό κατατάσσεται στη χορεία των αγίων, που ονομάζονται «Ανάργυροι».
Μαρτύρησε με αποκεφαλισμό επί ρωμαίου αυτοκράτορος Μαξιμιανού (286-305).
Απολυτίκιον
Αθλοφόρε Άγιε, και ιαματικὲ Παντελεήμον, πρέσβευε τω ελεήμονι Θεώ, ίνα πταισμάτων άφεσιν, παράσχη ταις ψυχαίς ημών.
Σχετικά
- Η παροιμία «Κουτσοί, στραβοί στον Άγιο Παντελεήμονα», αναφέρεται στη συγκέντρωση πλήθους ανθρώπων κάθε είδους στον ίδιο χώρο για τον ίδιο σκοπό, προκειμένου να βοηθηθούν ή να ωφεληθούν.
- Ο Άγιος Παντελεήμων είναι προστάτης της Συντεχνίας Αρτοποιών Αθηνών.
- Ο Άγιος Παντελεήμων είναι πολιούχος της Φλώρινας, του Κάτω Νευροκοπίου, του Παρανεστίου Δράμας και της Τήλου.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/biographies/895#ixzz4Fa6qYT00
Η ιστορία των Ολυμπιακών
Αγώνων
-
ΛΟΝΔΙΝΟ 2012
3
3
Το Λονδίνο έγινε η πρώτη πόλη που φιλοξένησε Ολυμπιακούς Αγώνες για τρίτη φορά (1908 και 1948 οι δύο προηγούμενες). Διεξήχθησαν από τις 27 Ιουλίου έως τις 12 Αυγούστου, με τη συμμετοχή 10.820 αθλητών (5.930 άνδρες και 4.890 γυναίκες) από 204 χώρες.
Το Λονδίνο έδωσε σκληρή μάχη για να αποκτήσει το δικαίωμα να διοργανώσει τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2012. Στις 6 Ιουλίου 2005, κατά την διάρκεια της 117ης συνόδου της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής στην Σιγκαπούρη, επικράτησε στην τελική ψηφοφορία του Παρισιού με ψήφους 54 έναντι 50. Νωρίτερα είχαν τεθεί εκτός μάχης οι υποψηφιότητες της Μόσχας, της Νέας Υόρκης και της Μαδρίτης.
Η Οργανωτική Επιτροπή των Αγώνων με επικεφαλής τον ολυμπιονίκη των μεσαίων αποστάσεων (1980-1984) και πολιτικό Σεμπάστιαν Κόε, έχοντας ως παράδειγμα το κακό προηγούμενο του «Αθήνα 2004», επιδίωξε την βιωσιμότητα των ολυμπιακών εγκαταστάσεων και μετά του αγώνες, ανακαινίζοντας ήδη υπάρχουσες και αναβαθμίζοντας εγκαταλελειμμένες περιοχές.
Το πρόγραμμα των Ολυμπιακών Αγώνων ξεκίνησε από τις 25 Ιουλίου με αγώνες των ομαδικών αθλημάτων. Η τελετή έναρξης έγινε δύο μέρες αργότερα υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του βραβευμένου με Όσκαρ σκηνοθέτη Ντάνι Μπόιλ. Επικεντρώθηκε σε στιγμιότυπα από την ιστορία της Μεγάλης Βρετανίας και απέσπασε πολύ καλές κριτικές. Η τελετή λήξης ήταν αφιερωμένη στην βρετανική μουσική με το θρυλικό συγκρότημα των Who να κλέβει την παράσταση.
Στο αγωνιστικό μέρος κυριάρχησαν, ο Αμερικανός κολυμβητής Μάικ Φελπς με 4 χρυσά και 2 αργυρά μετάλλια και ο τζαμαϊκανός σπρίντερ Γιουσέιν Μπολτ με χρυσά μετάλλια στα 100 μ. και 200 μ., όπως και στο Πεκίνο. Στον πίνακα των μεταλλίων, οι ΗΠΑ κυριάρχησαν με 104 (46-29-29) και ακολούθησαν Κίνα με 88 (38-27-23) και Ρωσία με 65 (24-26-32).
Ελληνική συμμετοχή
Η Ελλάδα συμμετείχε με 103 αθλητές (65 άνδρες και 38 γυναίκες) σε 19 αθλήματα και κατέκτησε δύο χάλκινα μετάλλια, στο τζούντο με τον ελληνογεωργιανό Ηλία Ηλιάδη (Τζαρτζί Ζβιανταουρί, το πραγματικό του όνομα) και με το πλήρωμα του διπλού σκιφ ελαφρών βαρών στην κωπηλασία, που το αποτελούσαν η Χριστίνα Γιαζιτζίδου και η Αλεξάνδρα Τσιάβου.Η μεγάλη ελπίδα του στίβου για ένα μετάλλιο ήταν ο αθλητής του ύψους Δημήτρης Χονδροκούκης, ο οποίος βρέθηκε ντοπαρισμένος (27 Ιουλίου) και δεν πήρε μέρος στους αγώνες, όπως και η αθλήτρια του μήκους Βούλα Παπαχρήστου, η οποία αποκλείστηκε από την Ελληνική Ολυμπιακή Επιτροπή (25 Ιουλίου), επειδή «δημοσίευσε σε λογαριασμό κοινωνικής δικτύωσης μήνυμα, που προσέβαλε τις ολυμπιακές αξίες και τα ολυμπιακά ιδεώδη».
Η Κύπρος συμμετείχε με 13 αθλητές (9 άνδρες και 4 γυναίκες) και πανηγύρισε το πρώτο της μετάλλιο (αργυρό) σε Ολυμπιακούς Αγώνες, με τον 22χρονο ιστιοπλόο Παύλο Κοντίδη. Ο 32χρονος αθλητής της σκοποβολής Γιώργος Αχιλλέως, που κατετάγη 11ος στο σκιτ, έγινε ο πρώτος Κύπριος που έλαβε μέρος σε τέσσερις Ολυμπιάδες.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/articles/545/113#ixzz4Fa75t3WX
Μπαγκς Μπάνι
1129
0
Ο Μπαγκς Μπάνι (Bugs Bunny), ο αλανιάρης και σκανδαλιάρης γκρι λαγός, είναι ένας από τους δημοφιλέστερους ήρωες των κινουμένων σχεδίων. Υπήρξε το αντίπαλο δέος του Μίκυ Μάους, στην προσπάθεια της Warner να ανταγωνισθεί τη Disney.
Γεννήθηκε στις αρχές του 1940 στο Μπρούκλιν της Νέας Υόρκης, από τη συνεισφορά τεσσάρων σχεδιαστών (Μπομπ Κλάμπετ, Τσακ Τζόουνς, Φριζ Φρίλενγκ, Ρόμπερτ ΜακΚίμσον) και του ηθοποιού Άρθουρ Ντέιβις, που δάνεισε τη φωνή του. Το πλήρες όνομά του είναι Τζορτζ Γουάσινγκτον Μπάνι. Έγινε, όμως, γνωστός με το παρατσούκλι Μπαγκς (τρελούτσικος). Η προφορά του είναι ένα μίγμα κάποιου που ζει μεταξύ Μπρονξ και Μπρούκλιν.
Ο σκανδαλιάρης λαγός βρίσκεται σε διαρκείς κόντρες με τους Έλμερ Φαντ, Γιοσεμάιτ Σαμ, Μάρβιν τον Αρειανό, Ντάφι Ντακ και Γουάιλ Κογιότ, από τις οποίες πάντα βγαίνει κερδισμένος. Ο Τσακ Τζόουνς ανησυχούσε αρχικά για την αποδοχή που θα έχει στο κοινό ένας επιθετικός χαρακτήρας, που θα έβγαινε πάντα νικητής. Γι' αυτό έκανε τον Μπαγκς Μπάνι ένα συμπαθητικό ήρωα και τους ανταγωνιστές του πονηρούς, θρασείς και απειλητικούς.
Ο Μπαγκς Μπάνι σε πρωτόλεια μορφή εμφανίστηκε στη μεγάλη οθόνη το 1938. Η αληθινή προσωπικότητά του αναδύθηκε στην ταινία του σπουδαίου καρτουνίστα Τεξ Άβερι Ένας άγριος λαγός, που έκανε πρεμιέρα στις 27 Ιουλίου 1940. Ο λαγός βγαίνει από τη φωλιά του για να πει στον Έλμερ Φαντ την περίφημη ατάκα «Eh, what's up, doc?», που αποτελεί έκτοτε το σήμα κατατεθέν του, μαζί βεβαίως με το καρότο του.
Τη δεκαετία του '40 ο Μπαγκς Μπάνι ήταν αρκετά δημοφιλής μέσα από τις σειρές κινουμένων σχεδίων Looney Tunes και Merrie Melodies, που παίζονται μέχρι τις μέρες μας από τα τηλεοπτικά κανάλια.
Την τελευταία εικοσαετία ο Μπαγκς Μπάνι έκανε αισθητή την παρουσία του σε ταινίες μεγάλου μήκους. Το 1988 συναντά για πρώτη φορά στη μεγάλη οθόνη τον μεγάλο του αντίπαλο στο ταμείο Μίκυ Μάους, στην ταινία του Ρόμπερτ Ζεμέκις «Ποιος παγίδεψε τον Ρότζερ Ράμπιτ». Το 1996 συμπρωταγωνιστεί με τον σπουδαίο μπασκετμπολίστα Μάικλ Τζόρνταν στην ταινία του Τζο Πίτκα Διαστημικά Καλάθια (Space Jam) και το 2003, υπό τη σκηνοθετική καθοδήγηση του Τζο Ντάντε, αναζητά με τους άλλους ήρωες των Looney Tunes το μυθικό διαμάντι του Μπλε Πιθήκου στις ζούγκλες της Αφρικής, στην περιπέτεια Looney Tunes: Επιστροφή στην δράση.
Περί Πηγών...
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/articles/116#ixzz4Fa7MwDNb
Εθνική Ημέρα Υπναράδων
(Φιλανδία)
314
0
Γιορτή με σκωπτικό περιεχόμενο και θρησκευτικές ρίζες («Unikeonpäivä» στα φιλανδικά). Όποιος ξυπνήσει τελευταίος το πρωί της 27ης Ιουλίου, «μπουγελώνεται» από τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας ή πετιέται στην κοντινότερη λίμνη. Και δόξα τω Θεώ η Φιλανδία διαθέτει χιλιάδες λίμνες, οπότε η γιορτή αποκτά νόημα.
Στην πόλη Νάνταλι (Naantali) στα νότια της Φιλανδίας, η γιορτή έχει πιο επίσημο χαρακτήρα. Στις 7 το πρωί της 27ης Ιουλίου μία προσωπικότητα της χώρας, που έχει προσφέρει στην πόλη, επιλέγεται με μυστικότητα και ρίχνεται στη θάλασσα. Συνήθως, οι τοπικοί πολιτικοί έχουν τις περισσότερες «ρίψεις», που αποτελούν και τίτλο τιμής γι’ αυτούς.
Η γιορτή έλκει την καταγωγή της από την ιστορία των εν Εφέσω Aγίων Επτά Παίδων (Αντωνίνος, Διονύσιος, Εξακουστιδιανός, Ιάμβλιχος, Κωνσταντίνος, Μαξιμιλιανός και Μαρτινιανός), που σύμφωνα με την παράδοση κοιμήθηκαν για 200 χρόνια σε μια σπηλιά για να αποφύγουν τις διώξεις του Ρωμαίου αυτοκράτορα Δέκιου γύρω στο 250 μ.Χ. Η μνήμη των εν Εφέσω Αγίων Επτά Παίδων γιορτάζεται στις σκανδιναβικές χώρες στις 27 Ιουλίου και από την Ορθόδοξη Χριστιανική Εκκλησία στις 4 Αυγούστου.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/worldays/293#ixzz4Fa7c1ZJd
Sweet Home Alabama
Ροκ ύμνος με τη σφραγίδα των Lynyrd Skynyrd. Ένα από τα δημοφιλέστερα τραγούδια της ροκ μουσικής και τυπικό δείγμα ενός είδους της που αποκαλείται Southern Rock. Περιέχεται στο δεύτερο άλμπουμ του συγκροτήματος «Second Helping» και κυκλοφόρησε ως σινγκλ στις 27 Ιουλίου 1974. Έφθασε μέχρι το Νο8 του αμερικάνικου πίνακα επιτυχιών, αλλά η αποδοχή του είναι διαχρονική.
Οι «Λίναρντ Σκίναρντ», όπως τους γνωρίζουμε στην Ελλάδα, είναι το σπουδαιότερο συγκρότημα του Southern Rock, ενός μουσικού είδους που εμφανίστηκε στον αμερικάνικο Νότο και συνδυάζει το ροκ, το μπλουζ, την κάντρι και τη φολκ, με την ηλεκτρική κιθάρα σε πρώτο πλάνο. Το «Sweet Home Alabama» φέρει την υπογραφή τριών μελών του συγκροτήματος, του μπασίστα και κιθαρίστα Εντ Κινγκ, του κιθαρίστα Γκάρι Ρόσινγκτον και του τραγουδιστή Ρόνι Βαν Ζαντ, σε παραγωγή του σπουδαίου μουσικού Αλ Κούπερ.
Το μεγαλύτερο μερίδιο στη σύνθεσή του φέρει ο Εντ Κινγκ, ο οποίος το εμπνεύστηκε μέσα σε μια νύχτα, ακούγοντας ένα κιθαριστικό ριφ του Ρόσινγκτον. Το τραγούδι ηχογραφήθηκε στο Studio One στο Ντόραβιλ της Τζόρτζια, με τον Κινγκ να έχει τον πρώτο λόγο στην κιθάρα, χρησιμοποιώντας μια φθηνή Φέντερ Στρατοκάστερ της δεκαετίας του '60 και ενισχυτή Μάρσαλ. Η κιθάρα αυτή εκτίθεται στο Μουσείο του Ροκ εν Ρολ στο Κλίβελαντ του Οχάιο.
Το τραγούδι είναι γεμάτο πολιτικές αναφορές και γράφτηκε σε μια περίοδο που οι Ηνωμένες Πολιτείες βίωναν το σκάνδαλο «Γουότεργκεϊτ» (υπάρχει σχετική αναφορά στο τραγούδι) και τις τελευταίες ημέρες του πολέμου στο Βιετνάμ. Το «Sweet Home Alabama» προκάλεσε αντιδράσεις από την πρώτη στιγμή της κυκλοφορίας του. Κάποιοι ισχυρίστηκαν ότι εξυμνούσε τον ρατσιστή κυβερνήτη της Αλαμπάμα Τζορτζ Γουάλας («…In Birmingham, they love the governor…»), που ήταν τέσσερις φορές υποψήφιος για την προεδρία των ΗΠΑ. Τον στίχο αυτό ακολουθεί μια σειρά αποδοκιμασιών («…boo, boo, boo..»), που δεν αφήνει αμφιβολίες για τον προοδευτικό του χαρακτήρα. Άλλωστε, η χρήση γκόσπελ φωνητικών καταρρίπτει και το τελευταίο επιχείρημα αυτών που αμφισβητούν τις προθέσεις των δημιουργών του.
Το τραγούδι γράφτηκε ως απάντηση σε δύο επικριτικά τραγούδια του Νιλ Γιανγκ («Southern Man» και «Αlabama»), για τις κοινωνικές συνθήκες που επικρατούσαν στον Αμερικανικό Νότο, όπου κυριαρχούσαν ο ρατσισμός και ο υπερσυντηρητισμός. «Ο Νιλ πυροβόλησε όλες τις πάπιες για να σκοτώσει μία ή δύο» ήταν η χαρακτηριστική δήλωση του Ρόνι Βαν Ζαντ για να ξεκαθαρίσει ότι όποιος ζει στον Αμερικάνικο Νότο δεν είναι αναγκαστικά ρατσιστής και θρησκόληπτος. Αξίζει να σημειωθεί ότι κανένα από τα μέλη των Lynyrd Skynard δεν κατάγεται από την Αλαμπάμα. Η λέξη χρησιμοποιήθηκε συμβολικά, επειδή η υπερσυντηρική πολιτεία της Αλαμπάμα υπήρξε πεδίο αντιπαράθεσης των ρατσιστικών και των αντιρατσιστικών δυνάμεων.
Το «Sweet Home Alabama» είναι διαχρονικά δημοφιλές τραγούδι και έχει ακουστεί σε διαφημιστικά, ταινίες, ενώ έχει διασκευαστεί από πολλούς καλλιτέχνες («Sweet Home Κalambaka»). Το 2004 συμπεριελήφθη στον κατάλογο του περιοδικού Rolling Stone με τα 500 σπουδαιότερα τραγούδια όλων των εποχών (Νο 398).
ΠΗΓΗ:
http://www.sansimera.gr/articles/300#ixzz4Fa7xAYN5
Ο ΑΥΡΙΑΝΟΣ ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΟ ΛΙΔΟΡΙΚΙ
Πέμπτη 28/7 |
|
ΣΧΟΛΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
" ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑΣΕ..."
Μπήκε για τα καλά το καλοκαίρι φίλοι μου , με τις μεγάλες ζέστες του , τις ..καταιγίδες του και όλα πα περίεργα..καιρικά φαινόμενα , που δεν ξέρει τελικά κανένας πως να τα αντιμετωπίσει , ενώ βέβαια παραμένει πάντα η καλοκαιριάτικη μονοτονία με την αναμονή των πανηγυριών και των " ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ " !!! ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ , οι ίδιες ..μονότονες και ..βαρετές , χωρίς καθόλου φαντασία και πρόοδο , λες και ολα είναι σχεδιασμένα αποκλειστικά για την ικανοποίηση , αποκλειστικά , των διασκεδαστικών ..γούστων μιας κατηγορίας " χαβαλετζήδων..χορευταράδων " , που είναι ικανοί να περάσουν πολλές ώρες , κρεμασμένοι απ'το μαντήλι του πρωτοχορευτή ...αδιαφορώντας φυσικά α΄ οι υπόλοιποι ..διαρκώς.." χασμουριούνται "..
Τελικά , μάλλον έχουμε μπερδέψει τον ..γάιδαρο με τη γίδα και τις ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΈΣ ΕΚΔΗΛΏΣΕΙΣ , ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ...ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ , γιατί μη μου πείτε πως όλα αυτά που κάθε Αύγουστο .." τρώμε στη μούρη '' είναι πολιτιστικές εκδηλώσεις , θυμηθείτε φίλοι μου την ΠΕΡΙΦΗΜΗ " ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ " !!!! ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΤΡΑΧΑΝΟΠΙΤΑΣ , ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΕΦΕΥΡΕΘΕΙ ΑΠ' ΤΗΝ ΓΚΙΩΝΑ ΚΑΙ ΜΑΖΕΎΟΝΤΑΝ ΚΆΠΟΙΕΣ ΠΑΡΕΕΣ ΚΑΙ.."ΛΙΑΝΙΖΑΝ ΑΡΝΙΆ ΚΑΙ ..ΤΡΑΧΝΑΝΌΠΙΤΕΣ " ΤΖΑΜΠΑ , είχαν καμιά σχ'εση με τον πολιτισμό κσι τηνν παράδοση , γοα τους Λιδορικιώτες ; όπως ακριβώς ήταν και το φετινό εφεύρημα ΤΟΥ ΑΗ ΛΙΑ ΣΤΟ ΣΤΕΝΟ , ΠΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ ΛΙΔΟΡΙΚΙΩΤΗΣ ΔΕ ΓΝΩΡΙΖΕ , ΑΛΛΆ ΙΧΕ ΠΛΟΥΣΙΑ ΕΔΕΣΜΑΤΑ ...( ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΕΤΕ....)
Όσο λοιπόν αυτές οι " πνευματικές τροφές σβήνουν την πεινα και τη δίψα μας , τόσο και περισσότερη ανάγκη θα έχουμε σπό σπλές " ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΏΣΕΙΣ " ΠΟΥ ΣΠΑΝΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΓΕΥΤΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ , ΜΑΘΑΜΕ ΦΊΛΟΙ ΜΟΥ ΠΩΣ ΕΚΕΊ ΓΎΡΩ ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΥΓΟΥΣΤΟ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΕΚΕΊΝΑ ΤΑ ΑΝΙΑΡΑ ΕΥΡΩΦΑΓΑ " ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ "ΜΕ ΤΙΣ ΛΟΥΛΟΥΔΟΎΔΕΣ , ΤΟΥΣ ΛΟΥΚΟΥΜΑΔΕΣ !!! ΤΑ ΣΟΥΒΛΆΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΛΛΙΟΤΡΑΒΗΓΜΑΤΑ ( ΓΙΑ ΤΙΣ ..ΜΙΖΕΣ ΑΠ' ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ )κλπ...κλπ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΙΑ ΑΦΉΣΕΙ ΙΣΤΟΡΊΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΗΣ " ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ) ..
ΘΕΕ ΜΟΥ , ΒΑΛΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΟΥ , ΝΑ ΠΑΨΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΕ ΡΕΖΙΛΙΚΙΑ ...
Καλό σας απόγευμα
www.lidoriki.com
Όσο λοιπόν αυτές οι " πνευματικές τροφές σβήνουν την πεινα και τη δίψα μας , τόσο και περισσότερη ανάγκη θα έχουμε σπό σπλές " ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΕΚΔΗΛΏΣΕΙΣ " ΠΟΥ ΣΠΑΝΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΓΕΥΤΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ , ΜΑΘΑΜΕ ΦΊΛΟΙ ΜΟΥ ΠΩΣ ΕΚΕΊ ΓΎΡΩ ΣΤΟ ΔΕΚΑΠΕΝΤΑΥΓΟΥΣΤΟ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΕΚΕΊΝΑ ΤΑ ΑΝΙΑΡΑ ΕΥΡΩΦΑΓΑ " ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ "ΜΕ ΤΙΣ ΛΟΥΛΟΥΔΟΎΔΕΣ , ΤΟΥΣ ΛΟΥΚΟΥΜΑΔΕΣ !!! ΤΑ ΣΟΥΒΛΆΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΛΛΙΟΤΡΑΒΗΓΜΑΤΑ ( ΓΙΑ ΤΙΣ ..ΜΙΖΕΣ ΑΠ' ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ )κλπ...κλπ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΙΑ ΑΦΉΣΕΙ ΙΣΤΟΡΊΑ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΗΣ " ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ) ..
ΘΕΕ ΜΟΥ , ΒΑΛΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΟΥ , ΝΑ ΠΑΨΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΕ ΡΕΖΙΛΙΚΙΑ ...
Καλό σας απόγευμα
www.lidoriki.com
No comments:
Post a Comment