Διαγράφονται όσοι κλείνουν 8ετία
Delete σε χιλιάδες αιώνιους φοιτητές. Πότε μπαίνει σε εφαρμογή το μέτρο και για ποιους χτυπάει το κουδούνι του... σχολάσματος
news247..gr
Τέλος στους αιώνιους φοιτητές επιχειρεί να βάλει η κυβέρνηση, με το μέτρο να εφαρμόζεται κιόλας από την επόμενη χρονιά, με αυτούς που έχουν συμπληρώσει το όγδοο έτος σπουδών σε τετραετή προγράμματα σπουδών, ή δέκα σε πενταετή προγράμματα Πολυτεχνείων και Γεωπονικών Τμημάτων, να είναι οι άμεσα απειλούμενοι, σύμφωνα με τις νέες θεσμικές διατάξεις για τα ΑΕΙ.
Σύμφωνα με τον Τύπο της Κυριακής, τα τελευταία χρόνια το ΤΕΙ Αθηνών έχει διαγράψει περισσότερους από 18.000 φοιτητές. Την επόμενη ακαδημαϊκή χρονιά χιλιάδες φοιτητές ΑΕΙ 26 ετών και άνω θα δουν την έξοδο από τα πανεπιστημιακά ιδρύματα.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, ελάχιστα ιδρύματα έχουν προχωρήσει σε αυτόματη διαγραφή φοιτητών επειδή παρέλειψαν να ανανεώσουν την εγγραφή τους για δύο συνεχόμενα εξάμηνα. Η διάταξη αυτή υπήρχε και στον παλαιό νόμο-πλαίσιο, όμως παρέμεινε ανενεργή, με την Μαριέττα Γιαννάκου το 2007 και την Άννα Διαμαντοπούλου το 2011 να προσπαθούν και να αποτυγχάνουν να επαναφέρουν την «νεκρή» διάταξη.
Για ποιους χτυπά το... κουδούνι
*Οι φοιτητές που κατά το τέλος του ακαδημαϊκού έτους 2011-2012 (Ιούλιος 2012) συμπλήρωσαν 2ν+1 έτη σπουδών (όπου ν=4 έτη και 2ν= 8 έτη) θα διατηρούν τη φοιτητική ιδιότητά τους έως και το τέλος του ακαδημαϊκού έτους 2013-2014.
*Οι φοιτητές που κατά το τέλος του ακαδημαϊκού έτους 2011-2012 (Ιούλιος 2012) συμπλήρωσαν ν+2 έτη σπουδών θα διατηρούν τη φοιτητική τους ιδιότητα έως και το τέλος του ακαδημαϊκού έτους 2014-2015.
*Οι φοιτητές που κατά το τέλος του ακαδημαϊκού έτους 2011-2012 (Ιούλιος 2012) δεν έχουν συμπληρώσει ν+2 έτη σπουδών θα διατηρούν τη φοιτητική τους ιδιότητα για το διπλάσιο χρόνο σπουδών σε σχέση με τα κανονικά έτη σπουδών.
Το νέο χρονοδιάγραμμα
Έτος εγγραφής Έτος λήξης
1996-97 έως 2003-04 2013-14
2004-05 έως 2006-07 2014-15
2007-08 έως 2010-11 Σε 8 χρόνια από το έτος εισαγωγής
2011-12 και μετά Σε 6 χρόνια από το έτος εισαγωγής
No comments:
Post a Comment