Δεκαετία του '50 ,η εποχή των.." ποδηλάτων ", μόλις είχε σχεδόν τελειώσει η αποχή των " καροτσιών ", που έφτιαχναν μόνα τους τα Λιδορικιωτόπουλα αλλά και όλα τα παιδιά της επαρχίας . Στη φωτογραφία τρεις φίλοι και συμμαθητες ¨κολλητοί " όπως λέμε σήμερα : Γιάννης Πίτσιος , Γιώργος Μπήλιος και Γοώργος Καψάλης , αριστερά το σπίτι του Ν.Παπαδόπουλου και δεξιά στο βάθος το Καραμητσαίϊκο .
Αρχείο Θύμιου και Γρηγόρη Γ. Καψάλη .
Καλησπέρα αδέρφια Λιδορικιώτες
Καλησπέρα φίλοι του χωριού μας .
ΣΑΒΒΑΤΟ ΣΗΜΕΡΑ 20 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2016
Ανατολή Ήλιου: 07:07
Δύση Ήλιου: 18:09
Σελήνη 13 ημερών
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ
ΓΕΓΟΝΟΤΑ
μ. Χ.
1816
Η κωμική όπερα «Ο Κουρέας της Σεβίλης» του Τζιάκινο Ροσίνι κάνει πρεμιέρα στη Ρώμη και καταλήγει σε φιάσκο.
1822
Η Ναυμαχία των Πατρών. Ελληνικός στόλος, υπό τονΑνδρέα Μιαούλη, στον οποίο μετέχουν 27 υδραίικα, 20 σπετσιώτικα και 16 ψαριανά πλοία, καταναυμαχεί τον τουρκικό στόλο υπό τον Καραπεπέ Αλή.
1913
Ο Ελληνικός Στρατός σφίγγει τον κλοιό του γύρω από τα Ιωάννινα. Το βράδυ οι Τούρκοι ζητούν συνθηκολόγηση.
1944
Νορβηγοί αντάρτες βυθίζουν στη Βόρεια Θάλασσα οχηματαγωγό, με το οποίο οι Ναζί μεταφέρουν όλα τα αποθέματά τους σε βαρύ ύδωρ, με αποτέλεσμα να καθυστερήσουν καθοριστικά οι προσπάθειες τουΧίτλερ να κατασκευάσει πρώτος την ατομική βόμβα.
1989
Η εκλογική συμμαχία ΚΚΕ και ΕΑΡ (πρώην ΚΚΕ εσ.) με την επωνυμία «Συνασπισμός της Αριστεράς και της Προόδου», πραγματοποιεί την πρώτη του πολιτική συγκέντρωσή στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας.
2015
Η Ελλάδα και οι υπουργοί Οικονομικών της Ευρωζώνης καταλήγουν σε συμφωνία για την παράταση της δανειακής σύμβασης κατά τέσσερις μήνες (2ο μνημόνιο), έπειτα από εντατικές διαπραγματεύσεις στο Γιούρογκρουπ.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/almanac/2002#ixzz40j48ppEe
ΓΕΝΝΗΣΕΙΣ
μ. Χ.
1912
Ηλέκτρα Αποστόλου, ελληνίδα ηρωίδα της αντίστασης. (Θαν. 26/7/1944)
1966
Σίντι Κρόφορντ, αμερικανίδα μοντέλα.
1967
Κερτ Κομπέιν, αμερικανός μουσικός, δημιουργός του συγκροτήματος grunge Nirvana. (Θαν. 5/4/1994)
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/almanac/2002#ixzz40j4VRiIw
ΘΑΝΑΤΟΙ
μ. Χ.
1907
Ανρί Μουασάν, γάλλος χημικός, που τιμήθηκε με Νόμπελ Χημείας το 1906 για την απομόνωση του φθορίου. (Γεν. 28/9/1852)
1960
Βασίλης Λογοθετίδης, έλληνας ηθοποιός. (Γεν. 1898)
1993
Φερούτσιο Λαμποργκίνι, ιταλός βιομήχανος και κατασκευαστής πολυτελών αυτοκινήτων και γεωργικών ελκυστήρων. (Γεν. 28/4/1916)
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/almanac/2002#ixzz40j4nqrnM
Η Ναυμαχία της Πάτρας
769
0
Στις αρχές του 1822 ο τουρκοαιγυπτιακός στόλος με αρχηγούς τον αντιναύαρχο Καρά Πεπέ Αλή και τον αιγύπτιο υποναύαρχο Ισμαήλ Γιβραλτάρ βγήκε από τον Ελλήσποντο με διαταγή να πλεύσει προς την Πάτρα, προκειμένου να ανεφοδιάσει τους πολιορκούμενους από τους έλληνες επαναστάτες, Τούρκους. Στο κατόπι του βρέθηκε στόλος 63 ελληνικών πλοίων από τα Ψαρά, την Ύδρα και τις Σπέτσες με αρχηγούς τον Νικολή Αποστόλη, τον Ανδρέα Μιαούλη και τον Γκίκα Τσούπα.
Στις 15 Φεβρουαρίου ο τουρκικός στόλος ναυλόχησε στο λιμάνι της Πάτρας, λόγω κακοκαιρίας. Ο Ανδρέας Μιαούλης, που είχε αναλάβει τη διοίκηση της ελληνικής αρμάδας, θεώρησε ότι ήταν η κατάλληλη ευκαιρία για επίθεση.
Το πρωί της 20ης Φεβρουαρίου οι τουρκοαιγύπτιοι είδαν έκπληκτοι να κανονιοβολούνται από τα μικρά ελληνικά πλοία και μάλιστα υπό φοβερή τρικυμία. Έπειτα από ναυμαχία πέντε ωρών, μία τουρκική φρεγάτα καταστράφηκε ολοκληρωτικά και πολλά άλλα πλοία υπέστησαν σημαντικές ζημιές. Πολλοί Τούρκοι βρήκαν το θάνατο ή τραυματίστηκαν σοβαρά.
Ο τουρκικός στόλος, μετά την αποχώρησή του από την Πάτρα, κατέφυγε στη Ζάκυνθο, η οποία ευρίσκετο υπό αγγλική διοίκηση. Όταν οι Έλληνες έπλευσαν εκεί για να επαναλάβουν την επίθεσή τους, εμποδίστηκαν από τους Άγγλους, που προφασίστηκαν την ουδετερότητα του νησιού. Ο ελληνικός στόλος επέστρεψε στις 24 Φεβρουαρίου και αγκυροβόλησε στο Μεσολόγγι, έτοιμος για να νέα αναμέτρηση.
Η Ναυμαχία της Πάτρας, στην οποία έλαμψε το άστρο του Ανδρέα Μιαούλη, υπήρξε γεγονός μεγάλης σημασίας για τον κατά θάλασσα αγώνα των Ελλήνων, παρά τις μικρές τουρκικές απώλειες. Ήταν η πρώτη φορά που ελληνικά πλοία αντιμετώπισαν κατά παράταξη τον στόλο του Σουλτάνου, χωρίς να χρησιμοποιήσουν πυρπολικά.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/articles/216#ixzz40j4wgkOV
Ο Κουρέας της Σεβίλης
62
0
Δημοφιλής κωμική όπερα (όπερα μπούφα) του Τζοακίνο Ροσίνι σε δύο πράξεις, η πρεμιέρα της οποίας δόθηκε στις 20 Φεβρουαρίου 1816 στη Ρώμη. Ο πλήρης τίτλος του έργου είναι «Il Barbiere di Siviglia, ossia L’ inutile precauzione» («Ο Κουρέας της Σεβίλης ή Η περιττή προφύλαξη»). Το λιμπρέτο του Τσέζαρε Στερμπίνι βασίζεται στο πρώτο μέρος της ομώνυμης θεατρικής τριλογίας του Πιέρ ντε Μπομαρσέ (1775). Πασίγνωστη και στον πιο αμύητο περί την όπερα είναι η καβατίνα του Φίγκαρο «Largo al factotum».
Η υπόθεση του έργου εκτυλίσσεται στην Σεβίλη του 17ου αιώνα. Ο Φίγκαρο, ο κουρέας της Σεβίλης, βοηθά τον κόμη Αλμαβίβα να κερδίσει την καρδιά της Ροζίνας. Ο μεγαλογιατρός Μπάρτολο, προστάτης και κηδεμόνας της Ροζίνας, την πολιορκεί με τη σειρά του και συνεργάζεται με τον δάσκαλο της μουσικής Μπαζίλιο για να την κερδίσει. Ύστερα, όμως, από διάφορα κωμικά επεισόδια, εξουδετερώνονται και οι δυο από το δίδυμο Φίγκαρο - Αλβαβίβα και η Ροζίνα παντρεύεται τελικά τον Αλμαβίβα μέσα σε γιορταστική ατμόσφαιρα.
Ο 24χρονος Ροσίνι άρχισε να γράφει την όπερα την τελευταία εβδομάδα του Ιανουαρίου του 1816, όταν του παραδόθηκε ολοκληρωμένο το λιμπρέτο. Στις 6 Φεβρουαρίου είχε ήδη συνθέσει την πρώτη πράξη και έως τις 20 Φεβρουαρίου, που δόθηκε η πρώτη παράσταση, είχε ολοκληρώσει τη σύνθεση, αλλά και την ενορχήστρωση του έργου. Σήμερα μοιάζει εξωπραγματικό το γεγονός ότι η σύνθεση ενός τέτοιου έργου ολοκληρώθηκε μέσα σε μόλις 24 μέρες.
Το έργο πρωτοπαρουσιάστηκε με τον τίτλο «Αλμαβίβα ή Η περιττή προφύλαξη» στο θέατρο «Αρτζεντίνα» της Ρώμης και επιφύλασσε δυσάρεστες εκπλήξεις στον Ροσίνι, που είχε αναλάβει και τη διεύθυνση της ορχήστρα. Το κοινό τον αποδοκίμασε έντονα και η παράσταση κατέληξε σε φιάσκο. Τις αποδοκιμασίες ενορχήστρωναν οι οπαδοί του συνθέτη Τζιοβάνι Παϊζιέλο, που είχε συνθέσει τον δικό του «Κουρέα της Σεβίλης» λίγα χρόνια νωρίτερα.
Στις 10 Αυγούστου 1816 η όπερα με τον σημερινό της τίτλο και μικρές αλλαγές ανέβηκε στην Μπολόνια και η διάθεση του κοινού ήταν εντελώς διαφορετική, αφού αποθέωσε τον συνθέτη. Με την πάροδο του χρόνου, «Ο Κουρέας της Σεβίλης» έγινε μία από τις δημοφιλέστερες του λυρικού θεάτρου και στις μέρες μας είναι το ένατο πιο πολυπαιζόμενο έργο του λυρικού θεάτρου, σύμφωνα με τη βάση δεδομένων «Operabase».
Στην Ελλάδα, η όπερα του Ροσίνι πρωτοπαρουσιάστηκε από την Εθνική Λυρική Σκηνή στις 11 Μαρτίου 1942. Νωρίτερα, έχουν αναφερθεί παραστάσεις της στο θέατρο «Σαν Τζάκομο» της Κέρκυρας (1833), στην Αθήνα από θίασο σαλτιμπάγκων (4 Ιουλίου 1837), στο Δημοτικό Θέατρο της Ερμούπολης της Σύρου (1872-73) και στο Φάληρο (1889).
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/articles/1050#ixzz40j59iLLm
Βασίλης Λογοθετίδης
1898 – 1960
-
ΒΙΟΓΡΑΦΙΑ
1022
0
Δημοφιλής ηθοποιός του ελληνικού θεάτρου και του κινηματογράφου. Ερμήνευσε εκατοντάδες ρόλους του διεθνούς και ελληνικού ρεπερτορίου.
Ο Βασίλης Λογοθετίδης γεννήθηκε το 1898 στο Μυριόφυτο της Ανατολικής Θράκης και έζησε τα νεανικά του χρόνια στην Κωνσταντινούπολη. Αποφοίτησε από το Ζωγράφειο Γυμνάσιο το 1915 και τον επόμενο χρόνο εμφανίσθηκε ως ερασιτέχνης ηθοποιός, προκαλώντας μεγάλη εντύπωση στο ομογενειακό κοινό της Πόλης.
Το 1918 ήρθε οικογενειακώς στην Αθήνα και το 1919 άρχισε την επαγγελματική του καριέρα δίπλα στη Μαρίκα Κοτοπούλη, με τον θίασο της οποίας συνεργάστηκε έως το 1946, οπότε δημιούργησε δικό του θεατρικό σχήμα. Έπαιξε εκατοντάδες ρόλους του κλασσικού και σύγχρονου ρεπερτορίου, κωμικούς και δραματικούς («Όπως αγαπάτε» του Σαίξπηρ, «Όρνιθες» του Αριστοφάνη, «Κνοκ» του Ζιλ Ρομέν, «Βολπόνε» του Μπεν Τζόνσον, «Αρσενικό και παλιά δαντέλα» του Κέσερλινγκ).
Από το 1946, όταν σχημάτισε τον προσωπικό του θίασο, υπηρέτησε τη νεοελληνική κωμωδία και φάρσα. Σημαντικές επιτυχίες του υπήρξαν τα έργα: «Ένας βλάκας και μισός», «Προς θεού μεταξύ μας» και «Φαταούλας» του Δημήτρη Ψαθά, «Οι Γερμανοί ξανάρχονται», «Δεσποινίς ετών 39», «Ένας ήρωας με παντούφλες», «Οι δικοί μας άνθρωποι», «Ένα βότσαλο στην λίμνη» των Σακελλάριου - Γιαννακόπουλου και η «Γυνή να φοβήται τον Άνδρα» του Γιώργου Τζαβέλλα.
Ως κωμικός, ο Λογοθετίδης έπλασε τον θεατρικό χαρακτήρα του έλληνα αυτοδημιούργητου μικροαστού, σε μια εποχή, όπως η μεταπολεμική, ραγδαίας και βίαιης αστικοποίησης του νεοέλληνα αγρότη. Αντιφατικός, συναισθηματικός, μικροτύραννος, άπληστος, αφοπλιστικός, μικροαπατεώνας και ταυτόχρονα καταφερτζής και γενναιόδωρος.
Οι περισσότερες από τις θεατρικές επιτυχίες του μεταφέρθηκαν στη μεγάλη οθόνη κι έτσι διασώθηκε το απόλυτα προσωπικό υποκριτικό του ύφος. Κορυφαία του στιγμή θεωρείται ο ρόλος του στο κωμικό δράμα του Γιώργου Τζαβέλα «Η Κάλπικη Λίρα» (1955), που διακρίθηκε διεθνώς και είναι μία από τις καλύτερες ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου.
Τα σοβαρά προβλήματα υγείας δεν του επέτρεψαν να πρωταγωνιστήσει στην κωμωδία «Ο Ηλίας του 16ου», ρόλο τον οποίο πήρε τελικά ο Κώστας Χατζηχρήστος.
Ο Βασίλης Λογοθετίδης πέθανε στην Αθήνα στις 20 Φεβρουαρίου 1960, σε ηλικία 62 ετών.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/biographies/69#ixzz40j5jlQhT
Η Λίμνη των Κύκνων
94
0
Μπαλέτο σε τέσσερις πράξεις, σε μουσική του Πιοτρ Ίλιτς Τσαϊκόφσκι (1840-1893), ένα από τα δημοφιλέστερα μπαλέτα του διεθνούς ρεπερτορίου.
Ο Τσαϊκόφσκι ανέλαβε να συνθέσει το έργο τον Μάιο του 1875, ύστερα από παραγγελία του μπαλέτου του θεάτρου Μπολσόι της Μόσχας και με αμοιβή που δεν ξεπερνούσε τα 800 ρούβλια, μάλλον χαμηλή για την αξία του. Ήταν η χρονιά της αναγνώρισης και μία από τις παραγωγικότερες του σπουδαίου ρώσου συνθέτη. Το ολοκλήρωσε ένα χρόνο αργότερα σε λιμπρέτο του Βλαντιμίρ Μπεγκιτσόφ και του Βασίλι Γκέλτσερ.
Η πρεμιέρα του μπαλέτου δόθηκε στις 20 Φεβρουαρίου 1877 στο θέατρο Μπολσόι, σε χορογραφία Γιούλιους Ράιζινγκερ, με μέτρια επιτυχία. Το μεγάλο θέατρο της Μόσχας ήταν ασφυκτικά γεμάτο εκείνη τη βραδιά, αλλά το κοινό δεν έδειξε να ενθουσιάζεται από το έργο. Οι κριτικές που δημοσιεύτηκαν στον τύπο την επόμενη ημέρα ήταν διχασμένες. Η αναβίωση του έργου στις 15 Ιανουαρίου 1895 -δύο χρόνια μετά τον θάνατο του Τσαϊκόφσκι - στη χορογραφία των Μαριούς Πετιπά και Λεβ Ιβάνοφ, που παρουσιάστηκε στο θέατρο Μαρίνσκι της Αγίας Πετρούπολης, ήταν αυτή που χάρισε στη «Λίμνη των Κύκνων» τη διαχρονική επιτυχία που απολαμβάνει ως τις μέρες μας.
Η υπόθεση του μπαλέτου βασίζεται σ’ ένα γερμανικό παραμύθι από τη συλλογή του γερμανού συγγραφέα Γιόχαν Μουζέους (1735-1787) με τίτλο «Το κλεμμένο πέπλο», αν και σύμφωνα με κάποιους κριτικούς, το λιμπρέτο παρουσιάζει ομοιότητες με το ρώσικο παραμύθι «Η λευκή πάπια», που συνέλεξε ο ρώσος λαογράφος Αλεξάντερ Αφανάσιεφ (1826-1871). Αφηγείται τις αισθηματικές περιπέτειες ενός νέου πρίγκιπα και μιας όμορφης κοπέλας, την οποία ένας κακόβουλος μάγος μεταμορφώνει σε λευκό κύκνο. Η πριγκίπισσα Οντέτ και οι φίλες της περνούν τη ζωή τους παγιδευμένες στη μορφή του κύκνου από τότε που τις μάγεψε ο μάγος Ρόθμπαρτ. Τα μάγια μπορεί να λύσει μόνο ο έρωτας, ο οποίος έρχεται με την όψη του ωραίου πρίγκιπα Ζίγκφριντ, που ορκίζεται να σώσει την Οντέτ. Ο μάγος αποπειράται να τον ξεγελάσει και να τον παντρέψει με την κόρη του Οντίλ, το μαύρο κύκνο, που μοιάζει εκπληκτικά με την Οντέτ. Ο Ζίγκφριντ σύντομα γλιτώνει από την παγίδα του μάγου, παίρνει στην αγκαλιά του την αγαπημένη του και πετούν μαζί για τον ουρανό.
Αν και το παραμύθι με τις μαγεμένες κόρες, τις μεταμορφωμένες σε κύκνους, και τα κακά ξωτικά, που αποτελεί το θέμα αυτού του κατ’ εξοχήν ρομαντικού μπαλέτου, μοιάζει κάπως παιδαριώδες, δεν συμβαίνει το ίδιο με την τεχνική του όψη που είναι εκπληκτική. Το αντάζ, το πα-τε-ντε, η μεγάλη βαριασιόν της Οντέτ και ο χορός των μικρών κύκνων στη δεύτερη πράξη είναι δικαίως ονομαστά. Στην τρίτη πράξη, η βαριασιόν, η λεγόμενη «του Μαύρου Κύκνου», απαιτεί υψηλή τεχνική από τον χορευτή, που φθάνει στα ύψη της δεξιοτεχνίας.
Η «Λίμνη των Κύκνων» θεωρείται ένα από τα καλύτερα μπαλέτα όλων των εποχών. Κι αυτό, γιατί ενσαρκώνει όσο κανένα άλλο όλη τη γκάμα των ανθρώπινων συναισθημάτων, από την ελπίδα μέχρι την απόγνωση, από τον τρόμο μέχρι την τρυφερότητα, από τη μελαγχολία μέχρι την έκσταση.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/articles/896#ixzz40j67TsY1
Φώτης Πολυμέρης
1920 – 2013
298
0
Έλληνας τραγουδιστής, συνθέτης και στιχουργός, από τους σημαντικότερους ερμηνευτές του «ελαφρού τραγουδιού».
Ο Φώτης Παλημέρης, όπως ήταν το πραγματικό του όνομα, γεννήθηκε στην Πάτρα στις 20 Φεβρουαρίου 1920. Το μουσικό ταλέντο του ξεχώρισε από πολύ νωρίς σε διαγωνισμούς τραγουδιού, ενώ ο πρώτος του δίσκος κυκλοφόρησε το 1935.
Πήρε μέρος στην Εθνική Αντίσταση, μέσα από τις τάξεις του ΕΑΜ. Στο Εαμικό κίνημα ήταν που γνώρισε και τους μεγάλους ποιητές Γιάννη Ρίτσο, Κώστα Βάρναλη και Τάσο Λειβαδίτη, με τους οποίους συνδέθηκε με βαθιά φιλία.
Έκανε μεγάλη καριέρα, ηχογραφώντας πάνω από 200 τραγούδια, ενώ έγραψε τους στίχους και τη μουσική σε περισσότερα από 100 τραγούδια. Δίκαια θεωρείται ένας από τους μεγαλύτερους ερμηνευτές του ελαφρού τραγουδιού. Συνεργάστηκε με όλους τους μεγάλους δημιουργούς και τραγουδιστές της εποχής του, καθώς και με ρεμπέτες, όπως τουςΤσιτσάνη, Μητσάκη, Παπαϊωάννου και Βαμβακάρη.
Ερμήνευσε δικά του τραγούδια και άλλων δημιουργών σε πλήθος ταινιών του ελληνικού κινηματογράφου, όπως Ένας χαρούμενος αλήτης (Έλα στο θείο, 1950), Άστα τα μαλλάκια σου (Εκείνες που δεν πρέπει ν' αγαπούν, 1951) και Θα γυρίσει κι ο τροχός (Εκείνες που δεν πρέπει ν' αγαπούν, 1951). Το 2004 κυκλοφόρησε η αυτοβιογραφία του από τις Εκδόσεις Άγκυρα, με τίτλο Των Αναμνήσεων η Λιτανεία.
Ο Φώτης Πολυμέρης πέθανε στην Αθήνα στις 28 Μαΐου 2013, σε ηλικία 93 ετών.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr/biographies/659#ixzz40j6rgVlA
EΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ
Λιδορίκι μέσα δεκαετίας του ‘60 , εθελοντές μαθητές του Γυμνασίου μας , βοηθάνε στη συναρμολόγηση των ραφιών “ ΝΤΕΞΙΟΝ “ για την τοποθέτηση των βιβλίων που συγκεντρώθηκαν απ’ τον τότε νεοϊδρυθέντα Πολιτιστικό Σύλλογο Λιδορικίου , για την νεοσύστατη πρώτη Λιδορικιώτικη Βιβλιοθήκη , που στεγαζόταν στο ισόγειο της οικίας Διον..Δούκα .Από αριστερά Διον, Κοντογιάννης , από Ερατεινή , Αλέκος Λαλαγιάννης , Λιδορίκι , Γ.Γεροδήμος , Αγιοι πάντες , Κ.Λατσούδης , Λιδορίκι , Ανδρ. Κωστόγιαννης , Λιδωρίκι και …Τσιλίκης , Σώταινα
Δυστυχώς , ααυτό το σημαντικό στοιχείο πολιτιστικων και όχι μόνον , δραστηριοτήτων ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΉ ΔΕΝ ΣΤΑΘΗΚΕ ΙΚΑΝΗ ΝΑ ΤΟ..ΑΝΑΠΤΥΞΕΙ , ΤΟ ΓΙΑΤΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΤΟΙΣ,,ΠΑΣΙ . Πάντως πολλά λόγια του αέρα λέγονταν και..λέγονται , ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΙ , ΕΝΑ ΑΠ' ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ .." ΜΕΙΟΝ" ΤΗΣ ΛΙΔΟΡΙΚΙΩΤΙΚΗΣ ΚΑΙ..ΔΩΡΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ...!! Και ό,τι εχει γίνει στο χωριό μας έχει γίνει από ιδιωτικές πρωτοβουλίες , ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥΣ , ΑΥΤΟΙ.." ΑΠΛΩΣ " ΤΑ ΘΑΨΑΝΕ ...
Αρχείο Κ.Καψάλη
Κυριακή
21/2
02:00
6°C
95%
1 Μπφ Δ
3 Km/h
ΑΡΚΕΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ
08:00
5°C
83%
2 Μπφ B
9 Km/h
ΑΡΑΙΗ ΣΥΝΝΕΦΙΑ
14:00
14°C
56%
5 Μπφ Δ
35 Km/h
55 Km/h
ΚΑΘΑΡΟΣ
20:00
9°C
90%
2 Μπφ ΒΔ
9 Km/h
ΑΡΚΕΤΑ ΣΥΝΝΕΦΑ
ΣΧΟΛΙΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
" ΚΗΔΕΜΟΝΕΣ (..ΤΣΟΠΑΝΗΔΕΣ ) ΚΑΙ...ΚΟΠΑΔΙΑ .."!!!
Έτσι φίλοι μου μας βλέπουν οι λεβέντες μας , ΣΑΝ ΚΟΠΑΔΙ ΠΡΟΒΑΤΩΝ ΠΟΥ ΤΑ ΤΣΟΠΑΝΕΥΟΥΝ ΟΙ..ΙΔΙΟΙ ..ΓΙΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ Ο ΤΣΟΠΑΝΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΙ ΜΕ ΤΗ.." ΓΚΛΙΤΣΑ " ΤΑ..ΠΡΑΪΤΑ ..ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ..ΑΝΤΊΣΤΡΟΦΟ ; ΝΑ ΚΑΤΕΥΘΎΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΪΤΑ ΤΟΝ ..ΤΣΟΠΑΝΗ ; ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ...
********
Καλώς τους κι' ας ..άργησαν ...
Όως θα είδατε φίλοι μου , ματαξαναρχισαν οι.." ΑΣΚΗΣΕΙΣ " ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ " ΣΚΟΠΟΒΟΛΗΣ ΕΠΙ..ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΈΝΟΥ ΣΤΟΧΟΥ , κάτι που είχε..σταματήσει για λίγο καιρό , ελλείψει ..αντικειμένου προφανώς ..
Ένα όμως σχόλιο της ηλεκτρονικης Αθηναίκής εφημεριδας , αναπτέρωσε το ηθικό των ..ενδιαφερομένων , που..καραδικουσαν και την επομένη κιόλας , έγινε επίθεση , επί οικογενειακού τώρα επιπέδου , ΚΑΤΙ ΦΥΣΙΚΑ .." ΛΙΑΝ " ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ .
Βέβαια , όλα αυτά γίνονται αποκλειστικά και μονο για το καλό μας , για τους κατοίκους δηλαδή Δωρίδας και Φωκίδας, ώστε να αποφύγουν να ξανακάνουν το ίδιο , κατά την γνώμη τους λάθος , ποιο είναι το αμάρτημα των κατοίκων της Δωρίδας κυρίως ;;; Μα φυσικά η ψήφιση του Ηλία Κωστοπαναγιώτου , που ΕΓΚΛΗΜΑΤΗΣΕ ΚΑΙ ΑΥΤΌΣ ΚΑΙ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΕΣ ΨΗΦΟΘΗΡΙΚΕΣ ( ΕΤΣΙ ΜΑΣ..ΛΈΝΕ ) ΑΞΑΓΓΕΛΙΕΣ , Τ΄ΑΚΟΥΤΕ ; Τ' ΑΚΟΥΩ ΝΑ ΛΕΤΕ , ΚΑΤΙ ΔΗΛΑΔΉ ΠΟΥ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ...!!!
Η ουσία όμμως είναι φίλοι μου , πως το όλο πρόβλημα δεν ξεκινάει απο εκεί ΑΛΛΑ , ΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ , ΕΧΕΙ ΡΙΖΕΣ ..ΕΣΩ..ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑΚΕΣ , κάτι που φυσικά σύντομα θα βγει στον αέρα και τότε ; τι θα μας πουν πάλι ;
Κανονικά , θα έπρεπε ο κ. Κωστοπαναγιώτου , να βγει και να πει τι ακριβώς συμβαίανει , αλλά δεν είναι..πολιτικάντης , και καλά κάνει ..
Τελειώνοντας , θα θέλαμε να πούμε κάτι , ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΓΥΡΙΣΕ ΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΚΑΙ ΑΓΚΑΛΙΑΣΕ ΤΟΝ ΚΩΣΤΟΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ; ΓΙ' ΑΥΤΟΝ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΛΟΓΟ , ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΟ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΆΣ ...
Καλό σας Σαββατοκύριακο
Απ' το " Λιδωρίκι " με αγάπη ....Κ.Κ.-
www;lidoriki.com
No comments:
Post a Comment