Απ’ το γενικό…μπάχαλο , αδέρφια , της..Κρατικής μηχανής , μιάς..ξεχαρβαλωμένης μηχανής , που δεν …δουλεύει , αλλά..απλά-απλά , μας..δουλεύει , δεν κατάφερε , δυστυχώς , να..ξεφύγει , να..γλυτώσει και η..εκπαίδευση , το..μεδούλι , δηλαδή , του Κρατικού..σώματος ..
Κι’ άλλες , και αρκετές μάλιστα , φορές ..αποπειραθήκαμε να ..σχολιάσουμε , έτσι..απόξω..απόξω , το όλον ..θέμα , αλλά , πιστέψτε μας , δεν είναι και τόσο..εύκολο…το γιατί , ας μη το..σχολιάσουμε , απόψε τουλάχιστον..
Είδαμε , όμως , πριν από κάμποσες μέρες , στα..παράθυρα ..φυσικά , που ..αλλού ; Αλλά και συχνά-πυκνά , βλέπουμε τους διάφορους..κομματικούς εκπροσώπους – συνδικαλιστές , να μας λένε , πολλά και..διάφορα , περί ..για την..παιδεία , καταλήγοντας , ΠΑΝΤΑ , στο…ψητόνννν , στα..λεφτά , στην..αύξηση του μισθού τους ..
Θεμιτόν , θα μας πείτε , και..σεβαστόν το..αίτημά τους , και εν..πολλοίς , σωστό και αυτό που..διαρκώς ..λένε και..ματαξαναλένε , πως δηλαδή οι αποδοχές , των Ελλήνων εκπαιδευτικών ΄, βρίσκονται στο 60 με..70% των αντίστοιχων , των άλλων Ευρωπαϊκών χωρών , κάτι όμως που ΠΟΤΕ , δεν απαντήθηκε , παρότι έχει γίνει , αρκετές φορές σαν ..ερώτημα , είναι κάτι ακόμα πιό…ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ , ακόμα πιο..ΣΟΒΑΡΟ , ΠΟΙΌ ΕΊΝΑΙ ΑΥΤΌ ;…Απλό..απλούστατο , αλλά και πολύ-πολύ…καυτερό…είναι σε ΠΟΙΟ..ΠΟΣΟΣΤΟ , ΠΟΙΟΤΙΚΑ , ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΤΟ..ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ , έναντι των..ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ..ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΤΟΥΣ , θυμάμαι , πως σε κάποια παραθυρο..μαχία , ένας δημοσιογράφος , δεν έχει σημασία ποιός , ΚΑΤΑΦΕΡΕ , μάλιστα ΚΑΤΑΦΕΡΕ , μετά από..πολύ..κόπο και πολλές ..προσπάθειες , να…ΑΡΘΡΩΣΕΙ το..ερώτημα του , τι οποίο , φυσικά , ..αγρίεψε τον λαύρο..συνδικαλιστή , που , φυσικά , εφήρμοσε εκείνο το…παμπόνηρον , άλλα ..λόγια ν’ αγαπιόμαστε ..
Προσωπικά , δεν έχουμε στη διάθεσή μας ..μηχάνημα που να μετράει τις..γνώσεις , τη…διάθεση γιά..εργασία , γιά..προσφορά δηλαδή , γιατί την ..εκπαίδευση , όποτε μας..βολεύει την ..θεωρούμε..” λειτούργημα “ , και όποτε δεν μας..βολεύει , όχι..., πάντως θα ήταν πολύ..πολύ χρήσιμο , πιστεύουμε , να μπορούσαμε να,,μάθουμε , κάποια στιγμή , σε ποιό πράγματι , με ..αξιοκρατική και αμερόληπτη κρίση , βρίσκεται το ..πνευματικο επίπεδο των..εκπαιδευτικών μας …
Θα με ρωτήσετε , ίσως , και με το..δίκιο σας , ε..και τι θα γινόταν ; Φοβάμαι πως..τίποτα , αλλά να…να πάψει αυτό το..καραμελο..πιπίλισμα , πως γιά όλα φταίνε ..οι..γκόμενες ..κλπ..κλπ , γιατί το θέμα αυτό ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΙΓΕΙ ΠΟΤΕ , ΠΟΤΕ…φτάιει το..σύστημα , αλλά το..σύστημα ποιοί το..απαρτίζουν ; Φταίνε τα..κτίρια , φταίει η..έλλειψη επιμόρφωσης , αλλά γιά ποιά ..επιμόρφωση λέμε ; Γιά εκείνη που γίνεται , καθημερινά ..αθόρυβα και..αποτελεσματικά , απ’ τον ίδιο τον εκπαιδευτικό που ΘΕΛΕΙ , να είναι ΠΑΝΤΑ ..ετοιμοπόλεμος , χρήσιμος και..ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ; Η…γιά την..επιδοτούμενη , που κι’ αυτή , όμως , καταλήγει πάλι στο ίδιο ..αποτέλεσμα με τις άλλες ..διεκδικήσεις ; Το…χρήμα δηλαδή ;
Ποτέ αδέρφια , δεν καταλάβαμε γιατί και..πως , κάποιοι κλάδοι , καταφέρνουν να μένουν στο..απυρόβλητο της..κριτικής , γιατί , ενώ…αυτοί..κρίνουν και..κατακρίνουν , δεν ασχολούνται εντελώς..τελείως..καθόλου , και με το..ευγενές , σπορ της..αυτοκριτικής , ΓΙΑΤΙ ;
Γιατί ο..πάσα ένας ..εργάτης , υδραυλικός , τεχνίτης γενικά , προσφέροντας κάποια εργασία και φυσικά παίρνοντας και κάποια..χρήματα , είναι υποχρεωμένος να κόψει..απόδειξη , και να φορολογηθεί ; Ενώ οι ..εκπαιδευτικοί , που..αποδεδειγμένα , εξαντλούν όλη τους τη..δραστηριότητα , στα..κρυφο..ιδιαίτερα μαθήματα , σε καθημερινή βάση , δεν , αισθάνονται πως έχουν αυτή την..ιερή υποχρέωση ; ΓΙΑΤΙ ;
Όσο γιά το..περίφημον..απογορευτικό , των..ιδιαιτέρων μαθημάτων , αυτό πιά ανήκει στα λεγόμενα ….εννιάμερα , ας μη..κοροϊδευόμαστε , όλοι..αρταίνονται , αλλά και όλοι…μεταλαβαίνουν !!! Καταλάβατε…
Φταίει όμως και το Κράτος , που..ανέχεται αυτή την απαράδεκτη κατάσταση , ενώ θα μπορούσε , να δώσει λύση στο πρόβλημα αυτό , δίνοντας το δικαίωμα , με κάποιους , ίσως , ..ηθικούς περιορισμούς , σε όλους τους εκπαιδευτικούς να μπορούν να κάνουν ιδιαίτερα μαθήματα , δηλώνοντάς το στην αρχή κάθε σχολικής χρονιάς , με την ΑΥΣΤΗΡΗ προϋπόθεση , της έκδοσης δελτίου παροχής υπηρεσιών , και έτσι να φορολογούνται τα..μαύρα , μέχρι σήμερα , έσοδά τους ..τόσο..απλά …
Και ενώ λοιπόν , κάποιοι , όχι φυσικά όλοι οι εκπαιδευτικοί , αλλά πάντως..σημαντικό ποσοστό , είναι αμφίβολο , αν προσφέρουν ανάλογες με το..μισθό τους υπηρεσίες , και δεν μιλάμε..γιά ..εθελοντική..προσφορά , όοοχι φυσικά , το είδος αυτό θεωρείτα,..εξαφανισθέν , άλλά γιά την..πληρωμένη εργασία , χωρίς ποτέ να ..σκεφτούν μήπως γιά το επίπεδο των παιδιών , φταίνε και οι..ίδιοι , αναφέρονται γιά παιδιά με..απαξιωτικά έως..εξευτελιστικά λόγια , και φαντασθείτε πως είναι..οι..πνευματικοί..γονείς τους !!!
Βρήκαμε , και το δημοσιεύουμε..αυτούσιο , ένα σχετικό δημοσίευμα , της εφημερίδας “ Λιδωρίκι “ , του Μαρτίου 1982 , με αναφορά του και σε άλλο..σχετικό του..1902 !!!
Οποία…σύμπτωσις , το..μεγαλείον της…διαχρονικότητας !! Απολαύστε το…….
Βέβαια , θα κάνουμε μιά προσπάθεια , να βρούμε και ολόκληρη τη δήλωση – συνέντευξη !! , του ΠΕΡΙΦΗΜΟΥ..ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥ ΚΑΙ…ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥ ΠΑΤΕΡΑ των Λιδορικιωτόπουλων , του Γυμνασιάρχη (!!!) του Γυμνασίου μας , που υπηρετούσε την πείοδο εκείνη , σημειωτέον , πως η ..ανεκδιήγητη αυτή συνέντευξη , που φυσικά..χαρακτηρίζει και αυτόν που την…έδωσε , δημοσιεύτηκε στην ημερήσια εφημερίδα των Αθηνών “ ΤΑ ΝΕΑ “ , στις 6 Μαρτίου 1982 , ένα πράγμα όμως δεν γνωρίζουμε , και , φυσικά , μας..προβληματίζει , αυός ο ..άνθρωπος μετά την..άθλια αυτή του..συνέντευξη , συνέχισε να είναι στο Λιδορίκι , και μάλιστα..Γυμνασιάρχης ; ΑΝ…ΝΑΙ , τότε θα πρέπει να ήταν ..ειδικής κατασκευής…άνθρωπος (!!! ) και μάλιστα..υπαγόμενος στην..αρμοδιότητα κάποιας..συγκεκριμένης…επιστήμης …
Κλό σας βράδυ , να περνάτε καλά…..Κ.-
No comments:
Post a Comment