24.4.08

ΛΙΔΟΡΙΚΙΩΤΙΚΟ ΛΑΜΠΡΟ..ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ.....

Aρχή της δεκαετίας του 1950 , όμορφη οικογενειακή Λαμπριάτικη παρέα στο Καψαλέικο , απ' τις τελευταίες χαρούμενες πασχαλιές της οικογένειάς μου , όρθιες απ' αριστερά , Μαρία Φαλίδα , η μάνα με τον πατέρα μου , καθιστός ο μπάρμπας μου Γ.Κάρλος , ο ξάδερφός μου Γ.Ζέκιος , ο Χ.Ζέκιος , καθιστοί η Βάσω Γ.Κάρλου , ο αδερφός μου Γιώργος και η ταπεινότης μου , γυρίζουσα το...κοκορέτσι...


Άλλη μιά παρόμοια Λαμπριάτικη σύναξη , Ελλήνων μεταναστών , σε κάποιο υλοτομικό εργοτάξιο , στην Αμερική , ανάμεσά τους και Λιδορικιώτες φυσικά , αθάνατη..Πατρίδα...


Τη Λαμπριάτικη γιορταστική ατμόσφαιρα του χωριού μας , μετέφεραν τα ξενητεμένα μας αδέρφια , στις χώρες που μετανάστευσαν , εδώ , στιγμιότυπο από ένα Λαμπριάτικο γλέντι σον Καναδά , στο Belfout , σε κάποιο σιδηροδρομικό σταθμό , όπου σταθμάρχης ήταν ο μακαρίτης ο Καππο-Θανάσης , στις πρώτες δεκαετίες του προηγούμενου αιώνα...



Xρυσή Λιδορικιώτικη προπολεμική εποχή , λαμπρό.. Λαμπριάτικο πρωινό , μιάς..λαμπρής νεανικής Λιδορικιώτικης παρέας , στην αυλή του Σαψαρόιαννου στον Ψαλά , Μήτσος , Γιώργος και Κώστας Μαργέλλος , Ν.Καρυδάκης , Ηλ. Κάρλος , Ηλ. Ασημακόπουλος και οι γειτονοπούλες αδερφές Λακαφώση , σε ένα όμορφο στιγμιότυπο απ' τη Λαμπρή του 1934 !!!




No comments: